Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Må egentlig si det at iPhone har egentlig ikke tatt meg på kornet, når det gjelder begeistring og nytte av å bruke telefonen. Kjøpte meg en for 1 års tid tilbake, men den har ligget i skuffen siden da.

Eneste gangen jeg brukte den er vel nå for 1 måneds tid siden da jeg mistet den andre telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg vet igrunn ikke. Syntes den blir for enkel. Er jo en klar fordel med at man kan anskaffe hva man vil til den. Men tatt i bruk med andre telefoner som SE, så liker jeg SE telefoner mer.

Den er stor. Det er vel noe av det jeg mener. :whistle:

Så ja, det forklarer faktisk endel :p

Lenke til kommentar

Jeg har bluetooth problemer etter oppgraderingen til iOS4 med iPhone 3G, plutselig funker det ikke å koble opp til GPS'en som handsfree osv. Og klarer ikke koble opp mot PC'en med bluetooth en gang, hva faen skal jeg gjøre? Frustrerende at en ny OS skal ødelegge. Telefonen er treigere enn før også, og det eneste nye vi med 3G har fått er jo folders. Woopdydoo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

iOS4 har bare vært et irritasjonsmoment hva multitasking angår for meg personlig. Bruker det aldri, så da er RAM-problemene det skaper bare dumt. Skulle vært implementert slik som jailbreak multitasking, at man må spesifisere å kjøre programmer i bakgrunn

Lenke til kommentar

iOS4 har bare vært et irritasjonsmoment hva multitasking angår for meg personlig. Bruker det aldri, så da er RAM-problemene det skaper bare dumt. Skulle vært implementert slik som jailbreak multitasking, at man må spesifisere å kjøre programmer i bakgrunn

Multitasken til iOS er jo helt grei den. Du snakker om problemer med RAM, men om man har en rundt 500mb ram så vil du aldri merke noe til disse problemene. HD2 og Desire blir aldri treg selv om du kjører 6 programmer på begge. Jeg tror 95% blir glade for å endelig få muligheten for å multitaske på iPhone. Det er bare å lage en poll og se. De har nå fått litt mer frihet, og slipper å gå ut av en applikasjon for å lese en melding. Kjempeflott etter min mening.

Endret av Desire86
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...