Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

hei. skal reinstalere pc'en og da blir allt borte. så jeg skal ta bacup av forskjellige ting, men hvordan gjør jeg det med allt jeg har på itunes? jeg vil legge allt jeg har inn på en ekstern hardisk så jeg får allt jeg har nå.

takker for svar :)

Endret av D02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og min kjæreste har kjøpt iphone 3gs. Kan man synke kalenderene mothverandre sånn at jeg kan se hennes jobb vakter og hun mine??

Ja, bare å opprette en Google kalender konto, så deler dere kalender med hverandre. Begge abonnerer så på sin egen kalender med CalDAV.

Lenke til kommentar

hei. skal reinstalere pc'en og da blir allt borte. så jeg skal ta bacup av forskjellige ting, men hvordan gjør jeg det med allt jeg har på itunes? jeg vil legge allt jeg har inn på en ekstern hardisk så jeg får allt jeg har nå.

takker for svar :)

Et googlesøk kan sikkert gi bedre svar enn dette for alt jeg vet:

http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/535014.html

Les litt om det og se hva som passer deg best :)

Lenke til kommentar
Raptor' date='24. juni 2010 - 18:12' timestamp='1277395936' post='15852369']

Jeg og min kjæreste har kjøpt iphone 3gs. Kan man synke kalenderene mothverandre sånn at jeg kan se hennes jobb vakter og hun mine??

Ja, bare å opprette en Google kalender konto, så deler dere kalender med hverandre. Begge abonnerer så på sin egen kalender med CalDAV.

Synkroniserer den google kalenderen seg begge veier ( altså om jeg endrer kalenderen på iphonen så blir googel kalenderen oppdatert også) hva er calDAV??

Kan dette være en løsning SaiSuke ( App store)

Halvor

Endret av qtec_s100
Lenke til kommentar
Raptor' date='24. juni 2010 - 18:12' timestamp='1277395936' post='15852369']

Synkroniserer den google kalenderen seg begge veier ( altså om jeg endrer kalenderen på iphonen så blir googel kalenderen oppdatert også) hva er calDAV??

Ja bruker du CalDAV på Google Kalender så kan du synkronisere begge veier...

http://en.wikipedia.org/wiki/CalDAV

Lenke til kommentar

Nei det er bare kalenderen vi vil dele.. ( Vi jobber turnus og butter vakter alt i ett så da er det greit å se planene til den andre) Har satt den ene iphonen isving med hotmail konto på mailen med puchfeed..

Kan vel bare fortsette med det og synke kalenderen med calDav og google kalenderen??

Halvor

Lenke til kommentar

Jeg i allefall hatet iTunes som pesten, og kjempet med nebb og klør for å slippe å bruke det.

Men etterhvert fikk jeg en "aha opplevelse" og forstod hva som var ideen bak. Det kan ta litt tid alt etter hvor fastlåst man er i gamle måter å tenke på, men det kommer.

Siden da har jeg skiftet mening totalt, og syns iTunes fungerer aldeles flott.

Just my 2 cents :)

Lenke til kommentar

Nei det er bare kalenderen vi vil dele.. ( Vi jobber turnus og butter vakter alt i ett så da er det greit å se planene til den andre) Har satt den ene iphonen isving med hotmail konto på mailen med puchfeed..

Kan vel bare fortsette med det og synke kalenderen med calDav og google kalenderen??

Halvor

Ingen som har svar på dette??

Lenke til kommentar

Noen som har merket dårligere batteri etter iOS4? Jeg har iallefall det.. Irriterende!

Jeg fikk merkbart dårligere batterilevetid på min 3G etter å ha oppgradert til iOS4, helt til jeg kom over en artikkel som anbefalte å "hard resette" telefonen to ganger. En "hard reset" utføres ved å holde inne hjem- og låseknappen samtidig helt til telefonen skrur seg av og starter på nytt. Hvis den ikke starter på nytt, venter du 15 sekunder før du starter den manuelt. Dette skal altså utføres to ganger, for å tømme diverse minner.

Det fungerte for meg!

Lenke til kommentar

Jeg fikk fryktelig dårlig batteritid på min 3G etter oppdatering. Den varte kun i to døgn på standby med 3G aktiv og wifi av.

Så ladet jeg den fullt opp igjen og nå ser den ut til å holde på strømmen. Ett døgn standby nå, og det vises ikke på indikatoren engang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...