Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet at iPhone 3G har MS Exchange-støtte. Synkroniserer den også kontakter og gjøremål i tillegg til kalender?

Ønsker å høre erfaringer fra noen som bruker iPhone i bedrift med MS Exchange.

Jepp!

Jeg hadde synkronisert alle mine kontakter på min tidligere telefon opp mot Outlook, så da jeg aktiverte iphonen i itunes så ble alle kontaktene og alle gjøremål i kalenderen overført.

Senere importerte jeg kontaktene fra simkortet også, uten at det egentlig var nødvendig.

eneste problemmet var at endel bursdager ble flyttet med en dag senere.

Lenke til kommentar

Det tror jeg faktisk ikke at den gjør. Litt usikker men kan ikke huske at Exchange var et alternativ ift. kontakter/kalender i det jeg aktiverte telefonen.

Men forsåvidt kan du omgå problemet med å synke exchange mot outlook og deretter til iphone vil jeg tro.

*edit: sjekket hvilke kontakter som kom opp på iphonen og da var det kun de som jeg har på telefonen.

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

etter det jeg har testet henter den kontakter og kalender via exhange. kontakter du har lagt til lokalt på outlook henter den ikke, men alle bedrifts epostene ligger der!

synes det er imponerende da windows mobile er elendig på det området, har en htc s710 og s730 og synes nå iphone er mye bedre med alt enn de 2 :) iphone laster jo også ned hele mappe strukturen :D

er det noen som kan gi meg en grei step by step guide over hvordan jeg lager ringetoner til iphone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

takker. fant mye snadder der. da kommer neste spørsmål ;) hvordan få til meldingstoner? de ringetonene jeg lastet ned havnet kunne jeg ikke bruke som mld toner.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Fant akkurat ut at NetCom sine måneder starter 25 i hver måned, og jeg da var 3 dager for sen til å bryte mitt iTal Small abb. og må vente en måned til og bli belastet 400 kr til !!! FAEN!

Men da bestemte jeg meg for å jailbreake iallefall, og nå har jeg en jailbreaket iPhone... Elsker den følelsen av å ha jailbreaket noe vellykket =D

Et lite spørsmål, når jeg skal legge innpå applikasjoner som jeg har på dataen (ikke .ipa filer), hvor skal jeg da legge de på iPhonen? (Fant ut at disse filene ikke virker!)

Jeg har skaffet meg MobileInstallation filen til 2.1, men jeg vet ikke om den funker på iPhone 3G. Noen som vet noe om det eller har prøvd?

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Fant akkurat ut at NetCom sine måneder starter 25 i hver måned, og jeg da var 3 dager for sen til å bryte mitt iTal Small abb.

At Netcom sine måneder starter den 25. er da ikke ditt problem. I så fall betyr jo det at om du fikk abonnementet før den 25. kan ikke abonnementsavgiften ha startet før den 25. heller. Les her og klag, slik at Netcom slutter med denne svindelen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012418&hl=

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

@Lurifaksen: Takk for den linken.

Jeg kjøpte min iPhone 11. september, og ringte derfor i dag siden jeg rengte med at jeg ville tape de 11 dagene denne måneden og at en ny måned startet 1. oktober. Så feil kunne jeg ta. Så han på kundeservice fortalte meg at det mest gunstige nå ville være å ringe de om 22. oktober (altså før 25. oktober). Så ble samtalen brutt (telefonen min gikk tom for strøm). Jeg skal ta å ringe de igjen i morgen tror jeg og klage, siden jeg ikke har hatt telefonen en måned en gang.

NETCOM ER FAEN MEG BARE NOKKE DRITT!

Jeg prøver meg igjen med spørsmålet over en gang til, har skaffet meg MobileInstallation filen for jailbreaket 2.1, men fungerer den på iPhone 3G? (EDIT: FUNGERTE STRÅLENDE =D )

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...