Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Fortsatt ikke ute nei?

Vurderer nesten å skippe det, for jeg ELSKER quickreply som jeg kjøpte fra Cydia Store.. :( Er vel ingen slik funksjon i iOS4 tenker jeg?

såklart ikke. apple ville jo aldri godkjent noe så praktisk..

Programmet i seg selv er rett og slett genialt! Skulle ønske de kom med det orginalt og...

Men blir jo spennende hvor lang tid det tar fra iOS 4 legges ut til http://limera1n.com/ er oppe og går :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt ikke ute nei?

Vurderer nesten å skippe det, for jeg ELSKER quickreply som jeg kjøpte fra Cydia Store.. :( Er vel ingen slik funksjon i iOS4 tenker jeg?

såklart ikke. apple ville jo aldri godkjent noe så praktisk..

Lol :p

Tror den kanskje blir lansert på ettermiddagen i USA, som vil si senere på kvelden for oss? eller har noen hørt noe mer enda?

Lenke til kommentar

Jeg hørte kl 19:00 norsk tid :)

Høres ut som et logisk klokkeslett...

Men har et spørsmål, spilldata etc. blir værende? eller forsvinner alt under oppdateringen?

Hvis du oppdaterer og ikke gjenoppretter, skal alt bli som det er nå.

Lenke til kommentar

Hadde allerede iOS4 GM. når jeg søker etter oppdateringer, sier den at jeg allerede har seneste versjon.

Valgte gjenopprett, så fikk jeg spørsmål om jeg vil sikkerhetskopiere, svarte ja. Da kom det opp en sånn dialogboks med masse info om iOS4, og om jeg godtar. Nå driver den og laster iOS4 fra apple.

Lenke til kommentar

æææææææsssssjjjjj.. skulle update fra cydia og installerte osv og trykket "restart springboard" ventet i 30 min men ingenting skjedde. den bare sto å spolet på hjulet, prøver soft reset(home+lock) og nå er jeg stuck med epplelogoen!!!!!

EDIT: etter 3 min venting på epplelogen startet den! så.. oppdaterer ikke cydia... dytter inn OS4 idag^^

Endret av Icedragon520
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre når sikkerhetskopieringen feiler hver gang jeg prøver å oppdatere til iOS4 ? Kommer meg ikke lenger :(

annbefaler å IKKE bruke sikkerhetskopien da det kan krølle til ting i 4.0

Hmm, jeg har ikke fått iOS 4 enda i iTunes 9.2.

Men så har jeg den første utgaven av iPod Touch. Så er det derfor jeg ikke har fått den enda?. Eller vil jeg ikke kunne bruke iOS 4 på min første generasjons iPod Touch i det hele tatt?.

ios 4 kommer ikke til 1 gen iphone og ipod touch. iphone 3g og ipod touch 2 gen får ikke bakgrunner og multitask, man kan oppgradere OSET. iphone 3gs og siste ipod touch får alt

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre når sikkerhetskopieringen feiler hver gang jeg prøver å oppdatere til iOS4 ? Kommer meg ikke lenger :(

annbefaler å IKKE bruke sikkerhetskopien da det kan krølle til ting i 4.0

Hmm, jeg har ikke fått iOS 4 enda i iTunes 9.2.

Men så har jeg den første utgaven av iPod Touch. Så er det derfor jeg ikke har fått den enda?. Eller vil jeg ikke kunne bruke iOS 4 på min første generasjons iPod Touch i det hele tatt?.

ios 4 kommer ikke til 1 gen iphone og ipod touch. iphone 3g og ipod touch 2 gen får ikke bakgrunner og multitask, man kan oppgradere OSET. iphone 3gs og siste ipod touch får alt

Så med andre ord så skal jeg bare holde meg til iPhone OS 3.1.2 eller 3.1.3 da?.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...