Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med jailbreaken når du oppdaterer til OS4? Har en haug med apps fra cydia, åssen tar jeg bakup av disse applikasjoenene? Noen som har en guide?

Bør jeg fjerne jailbreaken før jeg oppdaterer? Kjører 3.1.3 med Spirit jailbreak.

 

quoter meg selv her, må ha svar til i morgen da denne nye versionen kommer ut ^^

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å fjerne jailbreaken for at det skal fungere. Når du kobler til iTunes vil den spørre om du vil oppdatere. Da forsvinner jailbreaken pluss cydia pluss alt annet. Du må finne ut om det finnes en jailbreak til ios4 før du oppdaterer, slik at du kan jailbreake igjen og få tilbake cydia.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Raptor' date='19. juni 2010 - 23:43' timestamp='1276983803' post='15831146']

Jeg vet ikke om GM versjonen er siste versjon. Hos meg fungerer ikke stavekontroll. Leste at dette skulle virke på Mail og notater. Det er vel noen få ting som ikke er aktivert i GM kanskje?

Velg engelsk språk, og prøv igjen... :)

Jeg satte språk til engelsk. Slo av autokorrigering og skrev en sms og noen notater. Den understreket ingenting, uansett hvor feil det var skrevet.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å fjerne jailbreaken for at det skal fungere. Når du kobler til iTunes vil den spørre om du vil oppdatere. Da forsvinner jailbreaken pluss cydia pluss alt annet. Du må finne ut om det finnes en jailbreak til ios4 før du oppdaterer, slik at du kan jailbreake igjen og få tilbake cydia.

 

Takk :) trenger vel egentlig ikke så mye fra cydia når os4 har multitasking men MXtube videoer osv hadde jo vært kjekt å få med seg :)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg brukte jailbreak til var themes og bakgrunner. Jeg har fått bakgrunn, men hadde vært deilig å bare ha noen få apps på første siden slik at mer av bakgrunnen ble synlig. Lurer på hva som skjer på mandag. Har jo ios4 og vil iTunes si at det finnes en oppdatering ellervil den si at jeg har seneste versjon...

Har fortsatt ikke fått stavekontroll til å fungere på norsk, noe som gir meg en indikasjon på at ios4 GM ikke er 100% ferdig.

Hvis jeg velger å gjenopprette, da vil den vel laste ned ios4 fra Apple?

Lenke til kommentar

Innstalerte iOS4 i går, ser greit ut, selv om jeg kanskje hadde ønsket meg enda større forandringer. Problemet er at det spiser batteri som aldri før. Har brukt tlf 2,5 timer i dag og en standbytid på 14timer. Da har jeg 27% igjen av batteriet, noe som er VELDIG dårlig i forhold til hvordan det var før, til og med med jailbreak og winterboard. Vil dette bli bedre med versjonen som kommer på iTunes i morgen? Eller vil det evt bli bedre når flere apps blir oppdatert med støtte for multitasking? Kjører jo litt programmer samtidig nå, selv om de ikke er i direkte bruk.

 

Hvis batteriet skal være så dårlig med iOS4 må jeg sterkt vurdere hva jeg skal gjøre. Vil jo gjerne kunne bruke telefonen min mer enn 3 timer om dagen før den dør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...