Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Tusen takk for den posten. Forklarer en del. :)

Gleder meg forresten til mandag, har hatt lyst på iOS4 i en stund nå, men gadd ikke styre med GM-versjonen og alt det der som jeg har gjort så mange ganger tidligere. Men det blir nok spennende å sjekke det ut om to dager!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra post [GDI]Raptor! Mange takk.

Hva betyr foresten "GM" forkortelsen på den som er ute nå? Alle må uansett oppdatere til mandagen? Kanskje ikke PÅ mandag da serverne sikkert kræsher som de visstnok gjorde ifjor.

Lenke til kommentar

Hva betyr foresten "GM" forkortelsen på den som er ute nå? Alle må uansett oppdatere til mandagen? Kanskje ikke PÅ mandag da serverne sikkert kræsher som de visstnok gjorde ifjor.

Gold Master

Det er siste versjon (med 99% sikkerhet), hvis ikke de finner en alvorlig bug.

Lenke til kommentar

Med andre ord, hvis de ikke finner en alvorlig bug er det GM versjonen som kommer ut på mandag? Hvis det er tilfelle har jeg iallefall ikke tenkt å bry meg med en oppdatering me det første. Det tok jo en time å fikse GM versjonen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vel hatt iOS 4 i snart to uker og jeg kan jo dele noen erfaringer jeg har hatt så langt.

Først og fremst, så syns jeg det er herlig at Apple har skiftet ut "Hjem" skjermen. Den nye passer svært fint inn og den føles frisk og fin. Mappefunksjonen virker svært stabil og godt gjennomført, det å komme seg inn på mappen tar kun et sekund. Svært raskt!

Multitask er jo på plass her, har ikke testet det ut så mye da 3.part programmene ikke fungerer enda før de oppdaterer programmene. Dog, virker dette gjennomført og som jeg tror vil fungere veldig fint utover.

Eneste jeg kan pirke på er at når du er inne på meldinger så kan iPhone'n klikke så du ikke får de ikke får opp de fanene øverst "tilbake og "rediger", så du må trykke på hjem-knappen.

De kunne godt lagt ved flere wallpapers (Hjem skjermer), men utenom det er det lite å klage på :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om GM versjonen er siste versjon. Hos meg fungerer ikke stavekontroll. Leste at dette skulle virke på Mail og notater. Det er vel noen få ting som ikke er aktivert i GM kanskje?

Velg engelsk språk, og prøv igjen... :)

Lenke til kommentar

Hva mener du med ny hjem-skjerm?

De har jo skiftet ut Hjem-skjermen? Altså fra svart til en lys en med dråper, capish?

De har endret bakgrunnsbildet, altså. Aldri hatt den svarte bakgrunnen da jeg jailbreaket fra dag 1, så følte ikke at det var noe nytt og spennende med hjem-skjermen.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...