Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Hadde jeg visst eller skjønt hvorfor ting er som de er hadde jeg gjort noe med det ;)

Hvordan alle bildene ble borte aner jeg ikke. De har vært der helt siden jeg kjøpte telefonen på launch i fjor, men etter å ha oppdatert til iOS4 var de borte fra kamerarullen. Det med klokka er også rimelig uforståelig egentlig. Plutselig invaderte bare Telenor plassen dens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The truth you speak.

Jeg kjørte en helt clean gjenoppretting nå (med iOS4) og alt er bare velstand. Gjenstår bare å synkronisere 1405 sanger gjennom Spotify, men slikt tar man mens man sover. Kamerarullen er fremdeles borte fra telefonen, men jeg bare la den til som et album med navn Bilderull 2 i iPhoto og synket det opp: voila.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

The truth you speak.

Kamerarullen er fremdeles borte fra telefonen, men jeg bare la den til som et album med navn Bilderull 2 i iPhoto og synket det opp: voila.

Så det er mulig å lage album på iPhonen via iPhoto..?

Lenke til kommentar

Kan vel liste opp noen av de jeg føler er mest uvurderlige av de jeg har.

• Spotify/Wimp (Jeg har Spotify)
  • Shazam (ta opp et klipp og få sangnavn og artist)
  • Leveringer (Spor pakker over hele verden)
  • AutoStitch (lager panoramabilder enkelt og automatisk)
  • IMDB og Wikipedia (internettsidene)
  • Plants vs Zombies (spill)
  • Sleep Cycle (vekkerklokke som overvåker sovemønsteret ditt)

Lenke til kommentar

-Guitar hero Trenger vel ingen forklaring :)

-N.O.V.A Rimelig bra 1. person skyter

-Monkey Island Pek og klikk adventure. Burde være velkjent.

-Star Wars "Trench run" Rimelig likt det gamle automatspillet.

-NFS Shift Bilspill med bra følelse

-Warfare Inc. Nesten det samme som Dune II

Alt jeg kom på i farten av spill :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Jeg har både Spotify og Wimp, og må si jeg er skuffet over Wimp.

Programmet bugger i form av at det ikke vil starte avspilling i blant, spesielt ikke av musikk jeg har satt opp til å fungere i offline-modus. I tillegg synes jeg Wimp er ekstremt dårlig på det å sette opp spillelister av musikken jeg hører på, rett og slett et kronglete program. Er også rimelig misfornøyd med at jeg får treff på utilgjengelig musikk når jeg søker, får f.eks. treff på noen låter fra Metallica som ikke lar seg spille av, og meldingen "Album ikke tilgjengelig" dukker opp. Håpløst, er ikke låtene tilgjengelige for brukeren, burde de heller ikke dukke opp når man søker.

Og kombinerer jeg dette med at jeg også synes PC-utgaven av Wimp suger, først og fremst pga elendig ytelse på selve applikasjonen slik at det er et ork å scrolle rundt i lange spillelister pga hakkete scrolling og slikt, mens PC-utgaven av Spotify krever svært lite ressurser etc og er en fryd å navigere i, kan man vel enkelt og greit si det sånn at min klare anbefaling er å droppe Wimp og heller satse på Spotify som jeg synes fungerer genialt bra både på Windows, Mac OS og iPhone.

Nu vel. Ellers vil jeg anbefale...

Flight Control, genialt spill hvor man skal holde kontroll på fly som skal lande på en flyplass. Spillet er mye morsommere enn det kanskje kan høres ut, søk etter det på Youtube for å se hvordan det er hvis du er skeptisk til å bruke hele 6 kr på det uten å vite hvordan det er. :p

TowerMadness er også et svinaktig bra spill, av typen towerdefense. Genialt bra grafikk, og utrolig gjennomført gameplay, rett og slett det desidert beste towerdefense-spillet jeg noensinne har prøvd.

VG TV-guide er jo et must da, beste TV-guiden jeg har prøvd i allefall, uavhengig av plattform faktisk.

Soundhound er en app som er utrolig effektiv til å finne ut hvilken låt/artist som spilles av i omgivelsene dine, har brukt den mange ganger selv og er imponert over hvor ofte den vha telefonens mikrofon klarer å få fulltreff. Shazam gjør også mye av det samme, funker bra den også.

Doodle Jump er et plattformspill hvor man skal komme seg så langt oppover på skjermen som mulig, ved å hoppe på diverse former for plattformer. Genialt spill, også morsomt at det kommer oppdateringer til det til stadighet, så det kommer stadig vekk forbedringer og nytt innhold.

edit: fjernet litt i siste avsnitt

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Da var iTunes 9.2 lastet ned, og iOS4 GM. Har gjenopprettet til iOS4. Gikk smertefritt. Multitasking, threaded mail osv var kongebra.

Var telefonen din jailbreaket? Forskjell på iOS4 GM og vanlig iOS4 (som skal komme 21. juni?)?

Lurer på å fjerne jailbreaken før jeg oppdaterer eller om det i det hele tatt er nødvendig :p Noen som vet? Er vel isåfall bare : synkroniser for og ta sikkerhetskopi - gjenopprett til 3.1.3 - og så oppdatere til iOS4?

Lenke til kommentar

Oppdaterte til iTunes 9.2 nå nettopp. Plugget i iPhonen og det begynte å synkronisere, men så sluttet det plutselig å virke og iTunes måtte lukkes :ohmy: Jeg startet opp igjen iTunes, men så skal jeg sette opp telefonen fra sikkerhetskopien, men det går ikke (se bildet nedenfor). Hva mister jeg om jeg velger "Konfigurer som ny iPhone"?

Kan det ha vært midt i sikkerhetskopieringen at iTunes feilet og måtte lukkes, og dermed en ødelagt sikkerhetskopi? :mad:

post-177551-1276789401,4375_thumb.jpg

EDIT:

Tror det ordner seg. Bare konfigurerer som ny iPhone. Null stress å synce på nytt håper jeg.

EDIT2:

Ordnet seg ikke. Fikk feilmelding igjen under synkronisering. Derfor trykte jeg på gjenopprett i håp om å få den tilbake til fabrikkstandard. Fikk feilmelding da også :( Er DFU-mode eller recovery-mode eneste utvei nå?

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...