Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes vi burde gjøre det samme når den nye iphonen kommer, mer orden med alt i en tråd :)

Alle HTC-telefonene har da hver sin tråd, så hvorfor skal ikke vi?

En løsing, er å gi denne tråden et nytt navn og dermed "støtte" samtlige iPhone-modeller. Om dette er den beste løsningen er jeg mindre sikker på. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg har en jailbreaket 3Gs med 3.1.2 og nå som 4.0 er rett rundt hjørne tenkte jeg å forberede telefonen for oppgradering. Hva må egentlig til for å fjerne en jailbreak? Er eneste løsning å gjenopprette? Isåfall, hva skjer med installerte apps? Jeg kan jo alltids laste de ned på nytt, men det hadde vært greit å ta vare på innstillinger, lagrede spill osv.

Lenke til kommentar

Bare ta en sikkerhetskopi av telefonen før du gjenoppretter og gjenninnfør den når du har oppgradert. Jailbreaken vil forsvinne som dugg for solen når du gjenoppretter forresten.

Du kan forresten oppdatere til 4.0 GM . Jeg har selv gjort det, og det fungerer utmerket. Som ifjor fungerer det på samme måte. Last ned iTunes 9.2 og 4.0 IPSW, og voila.

(Moderator; fjern det siste feltet om dette sees som ulovlig i forumet)

Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget noe veldig hyggelig angående firmware 4.0 i Windows. Jeg har en Windows-maskin, men jeg lånte min bror sin Macbook for å oppdatere til 4.0. For å synkronisere 4.0 i iTunes trenger man iTunes 9.2 Beta som kun finnes til OSX. Jeg har dog funnet ut at DoubleTwist støtter 4.0!

Edit: Den klarer ikke å synkronisere :(

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Bare ta en sikkerhetskopi av telefonen før du gjenoppretter og gjenninnfør den når du har oppgradert. Jailbreaken vil forsvinne som dugg for solen når du gjenoppretter forresten.

Du kan forresten oppdatere til 4.0 GM . Jeg har selv gjort det, og det fungerer utmerket. Som ifjor fungerer det på samme måte. Last ned iTunes 9.2 og 4.0 IPSW, og voila.

(Moderator; fjern det siste feltet om dette sees som ulovlig i forumet)

Jeg har selv oppdatert til iOS 4.0 GM nå, men jeg fjernet ikke jailbreaken først. Er det altså anbefalt? Merker forøvrig at blant annet navnet mitt oppe til venstre og diverse annet snacks er til stede i iOS 4, så akkurat nå føles det ut som jeg har en jailbreaket iOS 4. :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg gikk selv direkte fra en jailbroken telefon til 4.0 GM, men her er alt vekke. Jeg har også en liten oppdatering angående synkronisering i Windows; Sharepod finner iPhonen og musikken og klarer å synkronisere, men de dukker ikke opp i iPod.app :( Booo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...