Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google kontrollerer de fleste programmene for å sjekke om det er noe muffens med dem. Hvorfor tror dere at det ikke finnes noen form for phising og scamming programmer til Android nå?.

 

Men de lar de fleste programmene komme ut på Android Market som er ok, siden de fleste er fri for å kunne lage programmer til Android plattformen og at ingen skal sitte der å bestemme hva du ikke for lov til å lage.

 

Og ved å la Android være så fritt, så vil nok flere og flere gå over til å lage programmer til Android.

 

Det jeg har sett til nå er at Symbian har gått ned en del i brukere etter at Android kom, Android har gått noe helt sykt opp i anntall brukere i løpet av 1 år, mens iPhone OS har steget med noen få prosent i løpet av 6-7 måneder eller noe sånt.

 

Og på dette så vil vi se store forandringer på ganske snart.

 

Jeg vil bare si vent å se hva som skjer de neste 7-8 månedene som kommer. Jeg tror mange vil få seg en stor overaskelse på ting og tang som har med mobile OS'er å gjøre.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

HTC HD knuste Iphone i samtlige tester, hva tror du HD2 gjør med 3Gs idag?

Seriøst, du er blåøyd og underutviklet om du faktisk mener det. Hadde selv en HD som jeg var veldig glad i, tunet den og prøvde alle mulige OS-versjoner som var å anskaffe. Men da jeg fikk iPhonen var det som en helt annen verden. Ting begynte endelig å VIRKE som de skulle. Ingen tregheter og bugger. HD2 er mye bedre enn HD igjen, men fortsatt ikke så jævla bra som du skal ha det til. Desire derimot, den kunne jeg levd med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp bestilt en Desire selv, men herregud så irriterende innlegg som har kommet fra enkelte Android-fans og andre som ikke liker et eller annet med iPhone de siste sidene. Slutt med den jævla gnålinga, folk har lest det før.

 

Enig! Blir flau av å være android bruker... :nei:

Lenke til kommentar

HTC HD knuste Iphone i samtlige tester, hva tror du HD2 gjør med 3Gs idag?

Seriøst, du er blåøyd og underutviklet om du faktisk mener det. Hadde selv en HD som jeg var veldig glad i, tunet den og prøvde alle mulige OS-versjoner som var å anskaffe. Men da jeg fikk iPhonen var det som en helt annen verden. Ting begynte endelig å VIRKE som de skulle. Ingen tregheter og bugger. HD2 er mye bedre enn HD igjen, men fortsatt ikke så jævla bra som du skal ha det til. Desire derimot, den kunne jeg levd med.

iPhone som en helt annen verden, ja kan være enig i det, iPhone er i en verden hvor du ikke har noe kontroll over din egen telefon i det hele tatt. Greit at iPhone fungerer veldig bra som OS på mobilen, men når det er snakk om ting som er utenfor iPhone OS'et, som f.eks å flytte over filer, bilder, og andre diverse ting. Da blir det bare tull hele greia.

 

Og den verden er ikke noe jeg ser på som bra. Og jeg er 99.9% sikker på at innerst inne så er de fleste enig med at det å ikke ha noe kontroll selv over din egen mobil er veldig idiotisk.

 

Tenk dere selv hvordan det hadde vært hvis Steve Balmer og Windows hadde holdt på på samme måte som Steve Jobs med iPhone. Det hadde jo vært total katastrofe for Windows da. Windows ville jo ha død ut ganske fort da.

 

Windows er ett fritt OS, og de aller fleste liker det VELDIG godt. Og er det samme for Android. Det er ett fritt OS og mange liker det. Så derfor vil flere og flere gå over til andre mobile OS'er enn iPhone OS. Flere og flere vil få øynene opp på hva iPhone egentlig er. iPhone er som et fengsel i dag.

 

iPhone OS'et må leve videre og må følge utviklingen etter andre mobile OS'er som kommer ut. Og derfor må Apple skifte på ekstremt mye når det er snakk om iPhone OS'et.

 

Eneste grunnen til at jeg skriver dette er fordi verden går videre og nye ting kommer i mobil fronten. Og kommer det noe som danker ut det ene mobile OS'et, så må den som blir danket ut prøve å danke ut de andre på nytt igjen. Og akkurat her gjør Apple helt feil. Dem prøver ikke en gang å gjøre iPhone OS'et noe bedre enn de andre mobile OS'ene. Dem bare går i samme bane som dem har gjort siden iPhone kom ut for første gang.

 

Det er ikke noe som helst som er forandret den veien siden første release. Greit at iPhone får nye features og slikt. Men hvem gidder å sitte å vente i ett år bare for å få noen nye ting i det neste iPhone OS'et?. Hallo, OS'et må vidreutvikles.

 

Mon tro hvorfor egentlig. Kan det være fordi Apple selv vet at dem ikke har sjangs i det store og det hele mot andre mobile OS'er som Android f.eks på hvordan iPhone OS'et er nå?.

 

Så er det jeg prøver å si at iPhone OS'et må bli som et nytt OS nå fremover hvis dem skal kunne følge med på utviklingen.

 

Nytter ikke at det er mange som lager programmer og slikt til iPhone OS. For uten friheten til å bestemme selv hva du vil gjøre med telefonen, så blir iPhone tatt som et program / spill leketøy.

 

Når jeg vil ha en smart telefon i dag, så vil jeg ha en smart telefon og ikke en Toys"R"Us mobil.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

@Terminator 3

 

Kan du holde skjeft! Leg en egen tråd for fanboy kriger! Du er ikke velkommen her med det du skriver. Ville du likt om iPhone eiere kommer bort til android tråden og begynner å poste om hvor "dårlig" android er, og hvor mye bedre iPhone OS er?

 

Fy f*en :mad:

Lenke til kommentar

@Terminator 3

 

Kan du holde skjeft! Leg en egen tråd for fanboy kriger! Du er ikke velkommen her med det du skriver. Ville du likt om iPhone eiere kommer bort til android tråden og begynner å poste om hvor "dårlig" android er, og hvor mye bedre iPhone OS er?

 

Fy f*en :mad:

Jeg har ingen problem med at noen kommer i Android tråden og sier det dem mener så lenge det dem sier er sant.

 

Det er noe annet å si sannheten enn å lyge.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med at noen kommer i Android tråden og sier det dem mener så lenge det dem sier er sant.

 

Det er noe annet å si sannheten enn å lyge.

 

Så lenge det de sier er sant? Alt du skriver her er liksom sannheten? Nei, det er nok mer synsing fra din side. Det er ikke mer sant enn alle andre sine subjektive meninger. Argumentene dine blir i tillegg gruset ganske kraftig av andre her, så spar oss. Hilsen HD2-eier.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med at noen kommer i Android tråden og sier det dem mener så lenge det dem sier er sant.

 

Det er noe annet å si sannheten enn å lyge.

 

Så lenge det de sier er sant? Alt du skriver her er liksom sannheten? Nei, det er nok mer synsing fra din side. Det er ikke mer sant enn alle andre sine subjektive meninger. Argumentene dine blir i tillegg gruset ganske kraftig av andre her, så spar oss. Hilsen HD2-eier.

Jeg venter på motargumentene mot hva jeg har sagt. Jeg ser ingen plasser hvor noen har motargumentert på hva jeg har sagt her på den siste siden her.

 

Før det skjer, så har jeg nok desverre rett her.

 

Noen kom med noen få argumenter på det her med AppStore, og det er jo greit det. Men er fortsatt mange flere ting dem må bevise fakta for på at jeg tar helt feil.

 

Og når jeg har blitt vist at jeg er dum og ikke har rett på hva jeg snakker om her, så skal jeg forlate denne topic'en for evig tid.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Hver gang det kommer tullete iPhone-hater-poster i denne tråden, dør en kattunge!

 

1. iPhone har en meget stor mengde applikasjoner med vanvittig god kvalitet som Android aldri kommer til å matche

2. iPhone kræsjer aldri

3. iPhone er aldri eller svært sjeldent treg (så sant du restarter 1 gang i uka)

4. iPhone har pinch/zoom som ingen er i nærheten av å matche

 

Fakta. Det jeg kommer på i farta. Forøvrig er de punktene ekstremt relevante for meg nå om jeg skal se på andre telefoner.

Endret av ahpadt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vanligste var at den frøs, har også vært bordi at den bare restarter seg selv.

 

EDIT:Det var ikke det jeg snakket om, men:

Også var det den nesten endeløse sirkelen med tyngre programmer som crashet. Måtte restarte iPoden bare for å klare å kjøre de. Det er noe som er bedre på android, der har du taskmanager, og hvis et program slutter å svare, kan du velge å enten lukke det eller vente, med iPhone/iPod så blir det bare lukket. Eller tar jeg feil?

 

Den siste var lit off topic

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Terminator 3 er en av de som ikke har evnen til å se ting objektivt. Slike folk kan man ikke diskutere med, noe som tydelig vises ved at han totalt ignorerte mitt innlegg som går imot det han sier og tuter i veien med samme subjektive møl (bare ved å slutte å bruke uttrykket "open source", så tydelig at han fikk med seg den delen). Fanboys er og blir fanboys, ikke noe man kan gjøre med det- heldigvis betyr det ingenting for realiteten i markedet, som i og for seg motbeviser alt han sier.

 

Bruk denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=members&area=ignoredusers

For å gå til listen over ignorerte brukere og skriv inn "Terminator 3" nederst, så forsvinner innleggene hans fra alle tråder man besøker

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...