Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å gå til innkjøp av en iPhone, men har et par spørsmål.

Pr. i dag har jeg en Nokia N85 med Djuice Control abonnement (200kr pr. mnd og ringe for hele beløpet). Har ganske normalt forbruk mtp. ringing og sms, og noe internet (facebook, twitter, etc.) Normalt sett holder jeg meg godt innenfor disse 200kr. Hvis jeg kjøper iPhone regner jeg med at jeg kommer til å bruke den til mye av det samme, hovedgrunnen til at jeg vurderer iPhone er iPod-funksjoen og apps.

Spørsmålet mitt er hvor mye jeg bør regne med at datatrafikken kommer til å koste meg. Som sagt kommer det til å bli brukt for det meste til Facebook, Twitter o.l.

Ser nå at abonnementet jeg har nå er utgått, selv om det fortsatt gjelder for min telefon. Er ute etter synspunkter eller eventuelle tips til aktuelle abbonementer som kan passe bruken jeg sikter til, og som ikke er alt for dyre, kommer i tilfelle til å kjøpe iPhone uten abonnement.

Lenke til kommentar

Regningen min har ihvertfall gått opp etter jeg kjøpte iPhone. Bruker for det meste WiFi, men apps og sånn klarer tydeligvis å lure inn litt annen internettbruk i tillegg, ettersom GPRS i Norge er den dyreste delen av abbonementet mitt hver gang. Uansett så angrer jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Bare å lage en blank statusbar i PS?

Det kan du gjøre ja. Bare husk at den må ha riktig størrelse og lagres som PNG :)

Hey

Hvordan får jeg det til slik at jeg kan har 6 docks og 5 rows i iPhone 3GS ? (jeg klarer bare å få til at jeg får 5 docks og 5 rows eller 6 docks og 4 rows :/)

Broren min har 6 docks og 5 rows, så det skal gå! Men når jeg prøver kommer det at man må ha "enten eller"

Hjelp :)

Installer 6 Icon Dock og Fiverows? Eller er det nettopp det du ikke får til? Har du 2 dollar til rådighet, anbefaler jeg "Iconoclasm". Lettere blir det ikke. Da kan du selv velge om det kun skal være 1 ikon per side, eller 40, som ikke anbefales :p Verdt de 12 kronene det koster.

Lenke til kommentar

Jeg er i ferd med å selge iPhonen min, og trenger å ta vare på det som går ann.

Jeg skal helst ha kontaktlisten min over på en Nokia S40 telefon, resten er ikke viktig. Løsningen er å bruke iTunes til å synce over til Windows kontaktliste, eller? Er det noen ikke-itunes-programmer som bør prøves?

Forresten helt utrolig etterspørsel. Min er 32GB ulåst med garanti, og den gikk for 4700 kr etter en halvtime på Finn.no.

edit: Og det ringer og ringer. Crazy etterspørsel.

edit2: Vil det kanskje være bedre å synke med Outlook, enn Windows Kontaker?

Endret av genser
Lenke til kommentar

Ahh, jeg har ikke fulgt med så nøye når det gjelder jailbreak i det siste, siden jeg har holdt meg på 3.1.2 i en periode nå bortsett fra en oppgradering til 3.1.3 nå, så jeg vet veldig lite når gjelder dette temaet.

Men jeg er sikker på at flere her vet noe ;) Så bare vent et bare timer/dager, så går jeg utifra at du får et svar.

/Tequila edit (Unnskyld meg)

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Har store problemer med min Iphone 3G 8 GB og lurer på om noen har hørt om de samme problemene.

- tastelås slås på automatisk under samtale og samtalen brytes da av

- volumet har en tendens til å justere seg selv

- volumet slår seg ofte av og på av seg selv

- knappen som slår av lyden virker ofte ikke

Har prøvd å google dette, har også gjenopprettet telefonen flere ganger uten at problemene gir seg.

Trodde i begynnelsen at jeg kom borti skjermen med øret men når det skjedde med høyttaleren på liggende på bordet skjønte jeg at det var noe feil.

Lurer på å bytte telefon på grunn av dette, finnes det noen måte å få lagret telefonliste/meldinger på?

Det aller beste hadde jo vært å få ordnet disse feilene da det er en ellers super telefon.

Lenke til kommentar

Har store problemer med min Iphone 3G 8 GB og lurer på om noen har hørt om de samme problemene.

- tastelås slås på automatisk under samtale og samtalen brytes da av

- volumet har en tendens til å justere seg selv

- volumet slår seg ofte av og på av seg selv

- knappen som slår av lyden virker ofte ikke

Har prøvd å google dette, har også gjenopprettet telefonen flere ganger uten at problemene gir seg.

Trodde i begynnelsen at jeg kom borti skjermen med øret men når det skjedde med høyttaleren på liggende på bordet skjønte jeg at det var noe feil.

Lurer på å bytte telefon på grunn av dette, finnes det noen måte å få lagret telefonliste/meldinger på?

Det aller beste hadde jo vært å få ordnet disse feilene da det er en ellers super telefon.

Har du mistet den i bakken eller noe sånt? Det høres ut som en hardwarefeil mer enn en softwarefeil. Du kan reklamere på den der du kjøpte den hvis den ikke er synlig skadd.

Lenke til kommentar

hei!

Jeg skal overføre noe fra en pc til en annen og trenger et program hvor jeg kan bruke usb og ikke wifi. jeg har DataCase, men får ikke overført via usb. noe jeg gjør feil?

hvis det ikke funker i DataCase så blir jeg glad hvis noen vet om et annet som funker(helst gratis, men må ikke være det)

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...