Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Etter jeg jailbreaket har ipoden min køddet litt.. Funksjonen spill av fra forrige posisjon, som jeg har aktivert på videoer, har smittet over på alle sangene mine. Hver gang jeg skifter sang midt i en sang, starter ikke sangen fra starten neste gang den spilles i spillelisten.. Skal det være sånn? Sykt irriterende å starte sangen på nytt manuelt :p

Lenke til kommentar

Det skal nok ikke være slikt. Prøv med en reboot og se om det fikser seg selv.

Har funnet ut at det hender kun med de spillelistene som jeg la inn med SharePod. Bruker iTunes igjen nå siden jeg fikk verifisert den på bærbaren til slutt :p

Tror det skal ordne seg om jeg lager spillelistene på nytt.

Lenke til kommentar

Har mistet mobilen min, har ikke lagt inn noen programmer som kan spore det opp. Er det mulig å spore mobilen opp, selv om jeg har ikke mobileme eller noe sånt?

Det er ingenting du kan gjøre, men politiet kan visstnok be operatøren (hvem som utfører selve sporingen vet jeg ikke) spore telefonen. Om de kan aktivere gpsfunksjonen som de gjør i filmer finner jeg svært tvilsomt.

Noe du derimot kan gjøre, er å melde den stjålet og få IMEI-nummeret sperret. Da blir telefonen fullstendig ubrukelig, uansett hvilken operatør simkortet som settes i er knyttet til.

Lenke til kommentar

Heisann :)

Skrev tidligere om problemer med iPod appen på min iPhone etter jeg jailbreaket og synkroniserte sanger med SharePod. Nå har det dukket opp ett annet problem. Når jeg setter på musikk kan jeg ikke minimere iPoden lenger. Den lukker seg helt og musikken stopper. Funker heller ikke med backgrounder og proswitcher.

Burde jeg ta backup i iTunes, gjenopprette til 3.1.3 uten jailbreak og se, eller har noen en løsning?

Lenke til kommentar

La meg gjette; Du har oppgradert Backgrounder? Det er nemlig en beta, og legger til nye funksjoner. Problemet er at det er en beta, og dermed går ting til helvete. Jeg hater betaen, og har derfor avinnstallert den og installert forrige stabile versjon.

En av de nye funksjonene er at man kan velge at "native" applikasjoner slutter å kjøre i bakgrunnen når man går ut av dem. Dette gjelder iPod, Telefon, Mail og Safari. Disse vil da ikke kjøre i bakgrunnen lenger når du trykker deg ut av dem . Hvordan dette går utover telefonsamtaler med tanke på at telefondelen ikke kjører vet jeg ikke. Derfor kvittet jeg med betaen fortere enn faen.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Det kan forklare litt for jeg oppdaterte alt fra cydia her en dag.. Er det bare å fjerne backgrounder og laste ned på nytt?

Edit:

Fikk fikset det :) Skal se om jeg finner ut av det med at sangene mine starter midt i også. Blir surt å legge inn igjen all musikken om det blir nødvendig..

Edit2:

Tror jeg har funnet ut hvorfor den spiller av sanger midt i også. Er en hake i itunes som har blitt merket av. Har merket alle sangene mine og tatt vekk denne haken og synkronisert, men ingenting hjalp. :(

Edit3:

Etter mye om og men gikk det endelig. Unødvendig funksjon å kunne høre sangene fra der de ble stoppet sist :thumbdown:

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Hey

Hvordan får jeg det til slik at jeg kan har 6 docks og 5 rows i iPhone 3GS ? (jeg klarer bare å få til at jeg får 5 docks og 5 rows eller 6 docks og 4 rows :/)

Broren min har 6 docks og 5 rows, så det skal gå! Men når jeg prøver kommer det at man må ha "enten eller"

Hjelp :)

Endret av randombob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...