Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekket så er det batterimåleren som blant annet er fikset i 3.1.3, og det er det problemet jeg har nå.

Her er det Wikipedia sier angående endringer i 3.1.3:

* Improves accuracy of reported battery level on iPhone 3GS

* Resolves issue where third-party apps would not launch in some instances

* Fixes bug that may cause an app to crash when using the Japanese Kana keyboard

* Fixes security bugs in CoreAudio, ImageIO, Recovery Mode and WebKit[42]

* Renders iPhone 3G/3GS Unlock (blacksn0w) ineffective by upgrading baseband.

o In Cydia, there are apps which allow the downgrading of the 3G baseband to work with unlocks, only if the phone was manufactured with the old version 5.8 bootloader.

Lenke til kommentar

Hvilken Zip-fil lastet du ned nå? Skroll lengre ned der jeg la til filene. De to filene må hete "IPOD" der det står CHESS, og så må du skrive Carrier som IPOD i MakeItMine.

Da funket det ja. Men rart det ikke funket når filene het CHESS? Spiller vel ingen rolle hva de heter så lenge filnavnet og det man skriver inn i MIM stemmer overens?

Lenke til kommentar

Jeg har en iphone 3gs og kun Itunes på den stasjonære pcen hjemme. Kunne tenkt meg å ha itunes på den bærbare i tilfelle jeg skulle overført sanger "on the go". Dette blir da i tillegg til hjemme som er hovedpcen.

Er dette mulig å få til, eller kan jeg kun ha konto og telefon på en pc av gangen?

Lenke til kommentar

PwnTunes Public Beta is out

Hate iTunes?

Do you love your iPhone but hate iTunes? Frustrated with iPhone synching only with ONE iTunes Library? Do you want to access your iTunes Music from any PC?

Here is the solution: PwnTunes! And all this is as easy as plugging the USB cable into ANY PC - no extra Software required.

PwnTunes, Convenience... Optimized for your Lifestyle: iPhone - but with ALL possibilities

http://www.pwntunes.net/

Lenke til kommentar

PwnTunes Public Beta is out

Hate iTunes?

Do you love your iPhone but hate iTunes? Frustrated with iPhone synching only with ONE iTunes Library? Do you want to access your iTunes Music from any PC?

Here is the solution: PwnTunes! And all this is as easy as plugging the USB cable into ANY PC - no extra Software required.

PwnTunes, Convenience... Optimized for your Lifestyle: iPhone - but with ALL possibilities

http://www.pwntunes.net/

God nyhet for dere med iPhone! Godt noen tar tak i appleregimet. Må man jailbreake for dette?

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Cydia er sinnsykt treg. Selv bruker jeg ikke themes fra Cydia, siden kvaliteten på disse er helt på trynet (Bortsett fra Glasklart). Jeg laster ned mine fra Macthemes.net/forum (Der Glasklart ble først sluppet). Macthemes-themes er laget fra bunnen av, og ikke noe jalla klipp-og-lim som hos ModMyi (Som de fleste themes i Cydia er fra).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...