Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
160 du mest:p

koster vel neppe 10-20 å sende det fra usa til norge?

Jeg forstår ikke helt formuleringen din her, men jeg tror du beskylder meg for å lyve. Jeg kan forsikre deg om at jeg betalte 29 dollar for pakken levert i postkassen min. Under har jeg teksten fra emailen jeg fikk;

Regarding the transaction below:

Seller's Name: BLAZING TECH

Seller's Email: [email protected]

Transaction ID: 8TB24095BR0242548

Transaction Date: Aug. 28, 2008 20:31:34

CESTTransaction Amount: $28.90 USD

kan godt hende du kjøpte den når dollar kursen var lavere eller noe. men hvor mye koster det å få den sendt fra usa til norge? altså hvor mye av de 29 dollar var frakt?

Lenke til kommentar
kan godt hende du kjøpte den når dollar kursen var lavere eller noe. men hvor mye koster det å få den sendt fra usa til norge? altså hvor mye av de 29 dollar var frakt?

Dollarkursen har endret seg marginalt. Selve casen kostet 25 dollar og 4 dollar i frakt. Du kan bestille den selv i dag for samme pris og frakt, samt samme dollarkurs. Det blir 160 norske kroner.

Lenke til kommentar

Dollarkursen har endret seg marginalt. Selve casen kostet 25 dollar og 4 dollar i frakt. Du kan bestille den selv i dag for samme pris og frakt, samt samme dollarkurs. Det blir 160 norske kroner.

hvordan i all verden får jeg tasta inn telefon nr? alt jeg prøver er feil format. prøved med +47, 00, mellomrom osv...

når jeg skal bestille fra ebay altså.

Lenke til kommentar
Prøvd uten +? Som i 4790090900?

ja, og uten 47

edit: tror det må være amrikansk standard. de bruker vel - eller noe?! f.eks 555-555-555?!

men da har jeg oppdatert telefonen til 2.1 og jailbrake'et den på nytt... for en latterlig lett oppgave det var. og vel verdt det. testet den bare en time men merker at spill lagger mindre.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
hvordan i all verden får jeg tasta inn telefon nr? alt jeg prøver er feil format. prøved med +47, 00, mellomrom osv...

når jeg skal bestille fra ebay altså.

Hadde samme problem selv. Du må registrere en Paypalkonto først, og der må du passe på at du får en norsk konto, det velger du på paypalsiden. Så når du har registrert dette så vil den ta nummeret ditt.

Lenke til kommentar

Hva har blitt favorittprogrammene deres så langt?

Selv har jeg blitt hekta på et par spill: iCopter og dactyl.

VNC lite er jo også et veldig nyttig program som lar deg styre pc'en med iphonen.

Men det programmet jeg kanskje har brukt mest tid med er PhotoSwap.

Genialt konsept egentlig. Du tar et bilde og det blir sendt avgårde til en random person, og du mottar et random bilde tilbake. Du kan også svare med nye bilder på bildene du mottar. Mye artig og rart man opplever å få bilde av. hehe. Fant et blogginnlegg om photoswap som inneholder noen bilder som har blitt mottatt. Har selv fått bilder i samme klasse, pluss mer til. Kan fort slå i hjel noen timer med dette programmet.

Ellers så er jo Spore kanskje det beste spillet jeg har prøvd sålangt. Kjøpte et fotballspill som het RF09, Real football 09 eller noe sånt, men kan ikke si jeg ble så veldig imponert.

Vil gjerne ha noen anbefalinger av apps og spill :-)

Lenke til kommentar

Har også lekt en del med PhotoSwap og har fått en del interessante bilder i retur, faktisk en og annen lettkledd pen jente. Men det slo meg først når jeg så innlegget over at jeg kunne ta printscreen av bildene. For jeg har irritert meg over at man ikke kan lagre bildene man tar selv og de man får.

Lenke til kommentar
.. Men det slo meg først når jeg så innlegget over at jeg kunne ta printscreen av bildene. For jeg har irritert meg over at man ikke kan lagre bildene man tar selv og de man får.

Ja, samme her. Lurer på om mange av de som sender ut bilder er klar over at de kan lagres på den måten, hehe.

Lenke til kommentar

Artig program, testet det nettopp.

Angående jailbreaking, har noen enkle spørsmål.

1) Telefonen min er låst til NetCom, skal snart bryte. Bør jeg vente til å jailbreake til etter at jeg har fått den opplåst?

2) Fungerer det å bare bruke QuickPwn (Mac), og følge instruksjonene der og drite i guider som er 10 A4-sider lange?

3) Leste at noen fikk problemer med gms-nettet og slik, er det da bare å gjenopprette i iTunes og alt er "back to normal"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...