Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok, men hva kan Android gjøre som iPhone ikke kan? For den listen blir stadig kortere. (Kan gjøre, ikke gjøre bedre :p )

Hehe. Du kan se bort ifra alle begrensningene, og det låste regimet som apple påfører forbrukerene ?

Klart at listen vil bli kortere når apple må høre på kundene som forlanger det som andre på markedet har.

9/10 bryr seg pent lite om det. Om det er en veldig avgjørende faktor for deg så får du holde deg unna, Apple kunne ikke brydd seg mindre.

Personlig kan jeg ærlig talt ikke si hva slags apps eller programvare som mangler. Kanskje du kan fylle inn for meg?

Når jeg ser utsagn som får meg til å smile, så kommenterer jeg veldig ofte. Om du ikke vet hvilke begrensninger/låsninger apple har som ikke android har så må du lese å få litt kunnskap om mobil.

Jeg kunne jo laget et bilde som "Why iSuck", men hvorfor stresse når det florerer allerede et så treffende bilde rundt i Norge.

Jeg tror du svarte på et spørsmål du fant på selv i stedet for det jeg spurte deg om.

Fortell meg hva som mangler i AppStore, siden det er så begrenset og fryktelig.

Forøvrig har jeg enda mindre lyst på flash etter å ha sett det kjørende på en splitter ny Android-mobil (Droid Incredible):

Jeg tror du svarte på et spørsmål du fant på selv i stedet for det jeg spurte deg om.

Fortell meg hva som mangler i AppStore, siden det er så begrenset og fryktelig.

Jeg har vel aldri nevnt appstore?

Dagens Iphone 3gs:

- Multitasking (ja det kommer, men ikke en fullverdig)

- Ikke filbehandler

- Kun push-up notification

- Synking på en pc/mac

- Har meget bregenset styrke på antennene

- Ikke skikkelig cut and paste på alle filer

- Hvor lagrer man et e-post dokument på 3gs?

- Bildene som du kan kun laste inn via itunes er på 30-40kb bare! (dårlig kvalitet mao.)

- Oppløsningen på dagens iphone er jo heller ikke det store. (her blir neste iphone RÅ, men på bare 3,5") :/

+ Appstore

Dette er det jeg kom på i farten. Gi meg en time så kunne jeg laget en bra liste. Kanskje et propagandabilde.

Hadde du vært litt mer voksen ahpadt, så hadde du vel skjønt at android kommer med flash 10.1 om ikke så veldig lenge.

Sånn var det diskusjonen startet ahpadt. Hvor i alt dette har jeg snakket ned om appstore? Det var jeg som kristiserte og og mobil. Så begynner du å dra inn at jeg har snakket kritisk om appstore? Hvor i all verden får du det ifra? Vær voksen nå å forklar. Gjerne med copy and paste.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Svar meg da? Hvis du ikke klarer å svare på en moden måte, så trenger du ikke å skrive i forum. Du kommer med beskyldninger som ikke stemmer, så tørr du ikke forklare deg?

Hvem? Jeg? Er jo egentlig lite å diskutere. Har du lyst på Android, så er det ingen som stopper deg. Vi velger iPhone, og du velger Android. Simple as that. Hvem som er best er subjektivt.

Som om jeg skulle sagt det selv. Hva en liker best er subjektivt, noe som betyr at det du lager veldig mye bråk om - dvs disse testene dine - i realiteten betyr veldig lite da ens personlige bruksområder varierer veldig og et endelig svar for alles behov ikke kan dekkes med én telefon. Er ikke så veldig interessert i å svare deg om iPhone-mangler da den diskusjonen aldri vil komme noen vei, spesielt siden du kun kommer med repetisjon.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi har misforstått hverandre, så la oss slutte her.

Vel jeg påpeket det tidligere i diskusjonen og men du bare fortsatte å snakke deg videre. Når du diskuterer ahpadt, så må du lære deg å svare på det noen spør om. ikke snakk deg rundt grøten å oppfør deg mindre voksent. Du kom med direkte "beskyldninger" om at jeg snakket nedverdigene om appstore. Men da jeg ba om Copy and Paste, så kom det aldri noen svar? Om du da har missforstått så må du si det med en gang, og ikke snakke deg bort! Noen rettningslinjer må du følge når du først diskuterer på et forum. Det er heller ikke første gangen vi har diskutert, og du har dratt deg unna med å unngå å svare på spm.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med hax2010 her. ahpadt, dersom du ikke er du mann nok til å innrømme at du tok feil når du sa at hax2010 rakket ned på appstore, blir det vanskelig å ta deg seriøst og respektere deg i framtidige diskusjoner.

Endret av rwpa
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med hax2010 her. ahpadt, dersom du ikke er du mann nok til å innrømme at du tok feil når du sa at hax2010 rakket ned på appstore, blir det vanskelig å ta deg seriøst og respektere deg i framtidige diskusjoner.

Om du ikke respekterer meg så er ikke det mitt problem. Som jeg sa i en annen tråd:

Med en gang man foretrekker Apple sine produkter så er man hardbarka fanboy og har bilde av Steve Jobs over senga, men om man i stedet foretrekker produkter laget av Microsoft eller Google så er dette helt normalt. Man kan vel trygt si at dette er spikra litt for hardt fast inn i knotten på enkelte brukere. Nei, dette er ikke spesielt relevant, men er en av grunnene til at diskusjoner som disse brygger opp tid til ofte.

hax2010 får lage sin egen "Her kan vi bashe iPhone-tråden". Hold de diskusjonene utenfor denne tråden. Takk. Ser helst at ingen av dere quoter denne posten om ikke så rapporterer jeg.

Lenke til kommentar

God morgen!

Da foreslår jeg at vi avslutter Apple vs. Android, HTC vs. iPhone eller noe vs. noe annet-diskusjonen før det går for langt. Dere vet like godt som meg at dere aldri blir enige, og nå virker det uansett som om de gode argumentene har blitt brukt opptil flere ganger, og sekken med personangrep er på vei ned fra loftet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Er du uenig, tar du kontakt med meg via en privat melding eller rapporterer posten for å sette en ny veileder/moderator på saken.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Ikke for å pirke Runar, men det er en stund siden morgenen. :p

Alt er relativt!

Jeg er meget enig i det du sier her, ahpadt. Men det forandrer ikke på det faktum at du ikke innrømmer å ha sagt feil. Gjør det vel?

Diskusjonen du sikter til er avsluttet. Vennligst benytt personlige meldinger hvis du fortsatt har noe på hjertet.

Lenke til kommentar

Om du ikke respekterer meg så er ikke det mitt problem. Som jeg sa i en annen tråd:

Med en gang man foretrekker Apple sine produkter så er man hardbarka fanboy og har bilde av Steve Jobs over senga, men om man i stedet foretrekker produkter laget av Microsoft eller Google så er dette helt normalt. Man kan vel trygt si at dette er spikra litt for hardt fast inn i knotten på enkelte brukere. Nei, dette er ikke spesielt relevant, men er en av grunnene til at diskusjoner som disse brygger opp tid til ofte.

hax2010 får lage sin egen "Her kan vi bashe iPhone-tråden". Hold de diskusjonene utenfor denne tråden. Takk. Ser helst at ingen av dere quoter denne posten om ikke så rapporterer jeg.

Beklager til andre som leser i dette forumet her, men jeg må sette ahpadt litt på plass nå. Hva er vitsen med å i det heletatt diskutere om du ikke en gang klarer å svare saklig på det noen spør deg om? Hvis ingen tar deg seriøst, så er det heller ikke vits i å poste innlegg. Jeg har ofte diskutert litt imot apple og iphone på denne tråden. selv om det ikke alltid har fallt i smak hos andre, så har jeg hvertfall vært veldig konkret og svart folk på en skikkelig og voksen måte.

Folk har forskjellige syn på alt, men det må gå ann å diskutere på en voksen måte fordeom. Det er sunt med en diskusjon eller 2, da vi klarer å sette ting litt mer i perspektiv om det gjøres på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...