Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Android running on iPhone

Kult nok, men hva skal vi med Android egentlig?

Tja, alle begrensningene til Iphone ligger jo stort sett i software, så dersom jeg kunne kjørt Android på Iphone på en enkel måte hadde telefonen straks blitt endel hakk bedre, totalt sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok, men hva kan Android gjøre som iPhone ikke kan? For den listen blir stadig kortere. (Kan gjøre, ikke gjøre bedre :p )

Hehe. Du kan se bort ifra alle begrensningene, og det låste regimet som apple påfører forbrukerene ?

Klart at listen vil bli kortere når apple må høre på kundene som forlanger det som andre på markedet har.

Lenke til kommentar

Greit nok, men hva kan Android gjøre som iPhone ikke kan? For den listen blir stadig kortere. (Kan gjøre, ikke gjøre bedre :p )

Hehe. Du kan se bort ifra alle begrensningene, og det låste regimet som apple påfører forbrukerene ?

Klart at listen vil bli kortere når apple må høre på kundene som forlanger det som andre på markedet har.

9/10 bryr seg pent lite om det. Om det er en veldig avgjørende faktor for deg så får du holde deg unna, Apple kunne ikke brydd seg mindre.

Personlig kan jeg ærlig talt ikke si hva slags apps eller programvare som mangler. Kanskje du kan fylle inn for meg?

Lenke til kommentar

9/10 bryr seg pent lite om det. Om det er en veldig avgjørende faktor for deg så får du holde deg unna, Apple kunne ikke brydd seg mindre.

Personlig kan jeg ærlig talt ikke si hva slags apps eller programvare som mangler. Kanskje du kan fylle inn for meg?

Når jeg ser utsagn som får meg til å smile, så kommenterer jeg veldig ofte. Om du ikke vet hvilke begrensninger/låsninger apple har som ikke android har så må du lese å få litt kunnskap om mobil.

Jeg kunne jo laget et bilde som "Why iSuck", men hvorfor stresse når det florerer allerede et så treffende bilde rundt i Norge.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med Skype på min iPhone. Jeg prøvde å søke det opp, men jeg finner ikke noe hjelpsomt.

Når jeg skrur opp mikrofonen for høyt, klarer den å fange opp lyden fra ørepluggene og slik at jeg lager ekko på min egen stemme. Noen med samme problemet?

Lenke til kommentar

Jeg tror du svarte på et spørsmål du fant på selv i stedet for det jeg spurte deg om.

Fortell meg hva som mangler i AppStore, siden det er så begrenset og fryktelig.

Forøvrig har jeg enda mindre lyst på flash etter å ha sett det kjørende på en splitter ny Android-mobil (Droid Incredible):

- rull til 5 minutter utti for å se Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg tror du svarte på et spørsmål du fant på selv i stedet for det jeg spurte deg om.

Fortell meg hva som mangler i AppStore, siden det er så begrenset og fryktelig.

Jeg har vel aldri nevnt appstore?

Dagens Iphone 3gs:

- Multitasking (ja det kommer, men ikke en fullverdig)

- Ikke filbehandler

- Kun push-up notification

- Synking på en pc/mac

- Har meget bregenset styrke på antennene

- Ikke skikkelig cut and paste på alle filer

- Hvor lagrer man et e-post dokument på 3gs?

- Bildene som du kan kun laste inn via itunes er på 30-40kb bare! (dårlig kvalitet mao.)

- Oppløsningen på dagens iphone er jo heller ikke det store. (her blir neste iphone RÅ, men på bare 3,5") :/

+ Appstore

Dette er det jeg kom på i farten. Gi meg en time så kunne jeg laget en bra liste. Kanskje et propagandabilde.

Hadde du vært litt mer voksen ahpadt, så hadde du vel skjønt at android kommer med flash 10.1 om ikke så veldig lenge.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Igjen, du ignorerte meg og svarte på et spørsmål du bare fant på. Jeg gir opp. :) Jeg spør om manglene i AppStore og du kommer med generelt pisspreik som jeg har hørt ørten ganger før.

Dette er vi fullt klar over. Spørsmålet er da, hvorfor du kjøpte en iPhone? Misliker jeg et produkt, så kjøper jeg det ikke. Eller?

Han har kun eid en iPod.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Igjen, du ignorerte meg og svarte på et spørsmål du bare fant på. Jeg gir opp. :)

Dette er vi fullt klar over. Spørsmålet er da, hvorfor du kjøpte en iPhone? Misliker jeg et produkt, så kjøper jeg det ikke. Eller?

Han har kun eid en iPod.

Jeg svarte deg jo saklig nå. så nå kan du komme med et motsvar om du tørr/klarer.

Lenke til kommentar

Nei, jeg finner ikke svaret. Prøv igjen. Hva mangler, av apps, i AppStore?

Hadde du vært litt mer voksen ahpadt, så hadde du vel skjønt at android kommer med flash 10.1 om ikke så veldig lenge.

Det er en helt ny mobil. Jeg forventer som forbruker at det fungerer med en gang, om ikke så ser jeg ikke vitsen.

Lenke til kommentar

Det er en helt ny mobil. Jeg forventer som forbruker at det fungerer med en gang, om ikke så ser jeg ikke vitsen.

En mobil dreier seg ikke om bare applikasjoner. Må du lese og følge med her gutt! Jeg kom med kritikk mot selve OS, sant? og har ikke kommet med noen kritikk rundt appstore. Stemmer dette osgå? Ja.

Jeg beskrev manglene som OS`et og mobilen har. Dette burde du kunne skjønne etter å ha lest mine siste poster. Jesus...

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Hvem? Jeg? Er jo egentlig lite å diskutere. Har du lyst på Android, så er det ingen som stopper deg. Vi velger iPhone, og du velger Android. Simple as that. Hvem som er best er subjektivt.

Edit: Ser at jeg er for treg! Hehe

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Hvem? Jeg? Er jo egentlig lite å diskutere. Har du lyst på Android, så er det ingen som stopper deg. Vi velger iPhone, og du velger Android. Simple as that. Hvem som er best er subjektivt.

Edit: Ser at jeg er for treg! Hehe

Hehe ja helt greit det. Jeg svarte bare på forskjell mellom apple og android. Men han ahpadt er jo helt på jorde.

Lurer på om andre HTC-eiere får samme behandling som de som har Nexus One:

http://gizmodo.com/5521919/nexus-one-3g-bugs-no-longer-of-interest-to-google

Det gir ikke mange stjerner i margen for HTC, akkurat.

Hehe. Nexus one er en flopp i mine øyne

Lenke til kommentar

En mobil dreier seg ikke om bare applikasjoner. Må du lese og følge med her gutt! Jeg kom med kritikk mot selve OS, sant? og har ikke kommet med noen kritikk rundt appstore. Stemmer dette osgå? Ja.

Jeg beskrev manglene som OS`et og mobilen har. Dette burde du kunne skjønne etter å ha lest mine siste poster. Jesus...

Så vidt jeg husker, spurte jeg aldri om manglene som OS/hardware har. Jeg spurte om AppStore. Du vet jo tydeligvis alt om iPhone, så jeg er veldig interessert i å høre dine synspunkter om hva slags applikasjoner som AppStore mangler, som kanskje Android Market eller Windows Marketplace har. Det eneste jeg personlig kan komme på er fullversjon av Opera og ikke Opera Mini, som er spør du meg, relativt dårlig.

Kanskje du svarte Steffen Moss i stedet? Han spurte om manglene til telefonen, ikke jeg. Quote i hvert fall han og hold meg unna.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker, spurte jeg aldri om manglene som OS/hardware har. Jeg spurte om AppStore. Du vet jo tydeligvis alt om iPhone, så jeg er veldig interessert i å høre dine synspunkter om hva slags applikasjoner som AppStore mangler, som kanskje Android Market eller Windows Marketplace har. Det eneste jeg personlig kan komme på er fullversjon av Opera og ikke Opera Mini, som er spør du meg, relativt dårlig.

Jeg har alltid skrøytet over appstore! Så hvor i helsikken har du det fra at jeg rakket ned på appstore?

KOPIER OG LIM INN

Dessuten så består hverdagen min av å selge mobiler, så ja jeg vet en del.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...