Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

The Nexus One screen remains better than the iPhone screen for text reproduction because the overall resolution is much higher, even taking into account the factors I describe. So if the iPhone is your measuring stick, the N1 screen really rocks.
:tease:

Dette er den viktigste grunnen til at Apple bør vurdere å øke oppløsningen (og gjør det i neste generasjon om man skal tro på Gizmodo). Det har riktignok konsekvenser både for prosessorbruk, minnebruk, batterilevetid og applikasjoner/webapps.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Nexus One screen remains better than the iPhone screen for text reproduction because the overall resolution is much higher, even taking into account the factors I describe. So if the iPhone is your measuring stick, the N1 screen really rocks.
:tease:

Dette er den viktigste grunnen til at Apple bør vurdere å øke oppløsningen (og gjør det i neste generasjon om man skal tro på Gizmodo). Det har riktignok konsekvenser både for prosessorbruk, minnebruk, batterilevetid og applikasjoner/webapps.

De får bare doble oppløsningen da :p

Lenke til kommentar

kan like så godt stille et par spørsmål nå som jeg også skal kjøpe meg iPhone eller iPwn som jeg kaller den :p

hva er den billigste måten å kjøpe mobilen på?

Tåler du å vente litt vil apple lansere en helt oppdatert modell den 22. juni eller Juli. Hva med å vente til da? Jeg er rimelig sikker på at du vil føle deg svært fornøyd med et helt nytt Apple-produkt i hendene :)

Uansett valg, velkommen skal du være til iPhone-plattformen!

Lenke til kommentar

du må bestille nytt nummer når du kjøper iPhone.

legg det simkortet i skuffen og bruk det du allerede har

bare du gjør det PL610 skriver

Hvor har du det fra? Jeg bestilte til mitt nåværende nummer på lanseringsdagen(i Norge), og med mindre de har endret noe så skulle alt være i orden..?

Mener du den første iphonen, uten 3g? eller 2. generasjons iphone som også er kjent som 3g?

Har du den første iphonen så passer IKKE cases for 3g eller 3gs

Jepp, mener 2G og 3G ja. Æsj! Finnes det noe lignende som feather-casen til 2G?

Tro meg, har du en 2G er det på høy tid å bytte nå med den som førstegenerasjon mot 3GS i sin tredjegenerasjon. En annen mulighet vil jo være å ta en tripp til en Apple-store når den fjerde varianten lanseres? Den skal ha GOD batteritid...

Våknet opp i dag med iPhonen under dyna (på lading), den var glovarm og batteriet var helt tomt selv om den hadde stått på lading hele natta :roll:

ALDRI ha den under pute-dyne eller lignende under lading, du kan risikere at hele sullamitten eksploderer og du får tredjegrads forbrenninger over alt.

Lad den gjerne, men tenk på hvor du legger den..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Vil vel ligge rundt det 3GS kostet.. Ca 2000-3000 inkl abb., avhengig av lagringskapasitet og abb.

Noen som vet et sted jeg kan laste ned kalkulator ikonet fra OS 4.0 ?

Jeg tipper på mer :)

Hmm, jeg har hvertfall på følelsen at den ikke kommer til å være stort dyrere enn det jeg betalte for min 32GB 3GS med abb.. 2495,- med iTalk small. Vi får vente og se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...