Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Feil fargebalanse

-De blå diodene er justert opp da de har kortest levetid. Dette bidrar også til den gale fargebalansen.

-HTC oppgir høyere oppløsning enn de faktisk har og svindler kundene sine.

-De bruker mye strøm.

Du bør ikke stole på reklamen ;)

Lenke til kommentar

-Feil fargebalanse

-De blå diodene er justert opp da de har kortest levetid. Dette bidrar også til den gale fargebalansen.

-De bruker mye strøm.

Javel?

Men Amoled ser hvertfall bedre ut en min iPod Touch :)

Lenke til kommentar

Har sett litt på den påståtte prototypen som Gizmodo har fått sine klamme hender i og må si jeg blir litt skuffet om ikke den nye generasjon iPhone har en litt større skjerm en dagens 3.5".

Hadde den dekket bokstavelig talt hele forsiden, hadde jeg fått hakeslepp :p

Blir kanskje litt vanskelig hvis den ikke blir formet som en firkan da men :roll:

Lenke til kommentar

-Feil fargebalanse

-De bruker mye strøm.

I følge mediene så gir jo amoled best kontrast og fargenyanse. Ellers har du rett angående levetiden, men hvem bruker en mobil i 4år?

Hvilken av htc`s enhet har lavere oppløsning en det papiret sier?

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

I følge mediene så gir jo amoled best kontrast og fargenyanse. Ellers har du rett angående levetiden, men hvem bruker en mobil i 4år?

Så langt jeg vet alle som bruker PenTile matrix skjerm. Nexus One, Desire osv.

Det er ganske mange som klager over døde pixler på AMOLED, og riktignok på LCD, men det er solgt langt færre telefoner med AMOLED, så det lover ikke godt.

Lenke til kommentar

Det er ganske mange som klager over døde pixler på AMOLED, og riktignok på LCD, men det er solgt langt færre telefoner med AMOLED, så det lover ikke godt.

Har ikke hørt et pip om døde piksler på nexus one/desire verken på dette forumet eller CyanogenMOD forums.

Legger overhodet ikke merke til det som du linket til, men vil gjerne sammenligne med en droid, men der er desverre få personer som har den telefonen her.

The Nexus One screen remains better than the iPhone screen for text reproduction because the overall resolution is much higher, even taking into account the factors I describe. So if the iPhone is your measuring stick, the N1 screen really rocks.
:tease:
Lenke til kommentar

har ikke hørt om et eneste tilfelle på htc-mobilene. men kanskje det er tilfelle. Jeg vil HVERTFALL ikke ha TFT-skjerm på neste mobil.

Lenke til kommentar

Kunne vært spennende å se Nexus One sammenlignet med Droid, ja.

iPhone har pr. i dag altfor lav oppløsning i forhold til selv Nexus One sin ærlige oppløsning på

392x653

Søk etter f.eks "Nexus One dead pixel", så ser du. Mange av disse har oppstått bare uker etter at telefonen ble kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...