Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aktiverer den i Winterboard, men jeg tror jeg endret et eller annet i en plist eller string-fil før dette. Jeg har dog ikke peiling på hvilken dette var, eller om jeg i det heletatt har gjort det jeg nettopp sa, hehe.

Men vi skal nok komme til bunns i denne saken.

Lenke til kommentar

Jeg har nå tatt en titt på saken, og jeg skjønner ikke hva som kan være problemet. Jeg har også Googlet, og kom da over dette.

Tingen med den metoden er at den er helt lik den metoden jeg bruker, bare at man da bruker MakeItMine istedenfor å modifisere systemfilene. Da er det godt mulig det er logoene som er problemet, men det er tvilsomt det som er feilen, i og med at jeg har tatt logoen fra iFon.

Lenke til kommentar

Jeg klarte det. (Beklager for nye poster hele tiden, men det er den eneste måten å varsle deg, Ole, om dette. Men dette blir den siste.)

- Last ned vedlegget

- Unzip filen

- Overfør hele mappen til /Library/Themes

- Aktiver "NetCom-Logo" i Winterboard

- Åpne Cydia

- Installer "MakeItMine"

- Åpne "MIM"

- Skriv IPOD og trykk "Carrier".

NÅ skal logoen være der. Det fungerer hvertfall på min:

post-95751-1271774897,8385_thumb.jpg

Edit: Jesus, jeg glemte å legge ved filen!

NetCom-Logo.zip

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Seriøst?

Superhelten som mangler på iPhone heter Flash.

Det er veldig fint om du i fremtiden siterer de innleggene du svarer på.

Skjerp deg, det kom ett innlegg mellom mitt og hans som ikke var der når jeg begynte å skrive.

Nå har folk klaga på at jeg siterer altfo mange innlegg, jeg slutta med det og nå klager folk på at jeg ikke siterer.

Til å være forumveileder syns jeg ikke du er flink i "jobben" din.

Lenke til kommentar

Vil bare tipse alle om minilyrics, et kjekt lite program for de som liker å se teksten på musikken sin. I desktop versjonen finner den automatisk lyrics for musikken som spilles og viser den på skjermen på en meget enkel og elegant måte. Den støtter mange mediespillere som itunes, spotify, foobar, wmp osv. Grunnen til at jeg anbefaller den her er at man også ved et klikk kan velge å legge til teksten i mp3 filen som spilles. Når du spiller av med itunes havner den da som tekst og når du overfører sangen til iphonen vil teksten vises der og. Veldig kjekt syntes nå jeg :)

Kan lastes ned på http://www.crintsoft.com/dl.htm

Har man tid i masser kan man også kopiere tekstene inn i iTunes hvor de da kan vises i iPod.app.

Lenke til kommentar

Skjerp deg, det kom ett innlegg mellom mitt og hans som ikke var der når jeg begynte å skrive.

Nå har folk klaga på at jeg siterer altfo mange innlegg, jeg slutta med det og nå klager folk på at jeg ikke siterer.

Til å være forumveileder syns jeg ikke du er flink i "jobben" din.

Nettopp derfor er det greit å sitere, selv om du svarer på det nyeste innlegget. :)

Jeg beklager at du ikke klarer å skille mellom den jobben jeg gjør som veileder og de innleggene jeg poster som vanlig medlem.

Nok om det. PowerPad så tøff ut, men på ingen måte verdt nesten 800 kroner. Men at det er steg i riktig retning tror jeg vi alle kan være enige i! Om noen år er nok slik teknologi billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...