Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Nja, iPhone 3GS er fortsatt den peneste mobilen på markedet, men den trenger fortsatt en overhaling.

Utnyttingsgraden på skjermen er ikke bra. kun 60% av fremsiden består av skjerm. Her må de lære av evo og hd2. Ellers er telefonen absolutt en av de fineste, om ikke fineste på markedet.

post-203727-1271683502,5868_thumb.jpg

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fortsatt subjektivt.

Da kan ingen i verden uttale seg om et design på et produkt med andre ord, siden all mening vil være subjektiv?

De kan uttale seg, men ikke alle vil være enig, det sier jo seg selv.

Herregud...

Jeg syns bare det var rart at du skriker ut at det var feil, når du ser at det er mange andre som ser ut til å dele det samme synet som meg. På den andre siden så var det heller ikke rett av meg å tale for "allmenheten". Men tror de fleste oppfatter at det var en individuell mening fra mi side?

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på en aluminiums bakside som gjør at den er mer robust og samtidig har litt bedre kvalitet. Jeg kommer ikke til å kjøpe iPhone 4G før evt. neste år da jeg har nettopp kjøpt 3GS og er storfornøyd med den :)

Noen forhåpninger til neste iPhone:

- Større skjerm og bedre oppløsning, enn 4" skjerm eller større hadde vært fint med en litt bedre oppløsning.

- Liten designendring, men ikke for stor.

- Hadde jo vært kult om Apple kom med ganske bra kamera til iPhone med Xenon-blits f.eks.

-Bedre batteri selv om jeg ikke savner det altfor mye.

Så kommer jo den nye OS.4 som har det meste jeg har ønsket meg :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Linker heller til Gizmodo som faktisk har telefonen:

http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

How it feels

Freaking amazing. As a person who never really liked the round mound of a back in the 3GS, the sleeker, flatter, squarer design is super welcome. It feels sturdier than the 3GS, and much less plasticky. The metal buttons give it a heftier feel—less of a toy—than all previous generations. The closest analog to it would be the original iPhone, which is more square and heavy than its newer brothers.

Lenke til kommentar
Det er fortsatt subjektivt.

Da kan ingen i verden uttale seg om et design på et produkt med andre ord, siden all mening vil være subjektiv?

De kan uttale seg, men ikke alle vil være enig, det sier jo seg selv.

Herregud...

Jeg syns bare det var rart at du skriker ut at det var feil, når du ser at det er mange andre som ser ut til å dele det samme synet som meg. På den andre siden så var det heller ikke rett av meg å tale for "allmenheten". Men tror de fleste oppfatter at det var en individuell mening fra mi side?

Jeg sa da aldri at det var feil?

Lenke til kommentar

Prototypen ligner litt på min ~6 år gamle Qtek S100.

Hehe. Men det som jeg legger merke til er at den ser litt mer voksen ut den nye utgaven. Jeg syns 3gs har litt fjortiss tendenser i utseendet. Men hadde virkelig trodd at apple skulle komme med noe litt mer nytt en dette. Denne tilføyer seg bare inn i en rekke som alle aldre touchmobiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...