Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble det brått litt mer interessant. Det virker som om bildene som engadget postet ikke var falske allikevel:

http://www.macrumors.com/2010/04/18/new-evidence-iphone-4g-images-are-authentic/

http://www.macrumors.com/2010/04/18/iphone-4g-to-have-glass-ceramic-back-user-removable-battery/

Ser man nøye etter i den første linken så kan man faktisk se den mobilen som tidligere ble antatt som en japansk kopi.

Lenke til kommentar

Æsj. Første horrible designet fra Apple på flere år.

Og det sier du ut i fra en prototype?

Ja, jeg trodde dog at dette var så godt som det endelige produktet på grunn av alle oppslagene om "proof" og "authentic".

Det er salvsagt mulig det skjer store endringer, men prototypen har et forferdelig design.

Lenke til kommentar

dagens iphone er mye finere en den der.

Feil! Vet du ikke at hvorvidt et design er pent eller ikke er en subjektiv vurdering?

Vel har snakket med ca 10 stk. som syns den nye var alt for kantete og hadde mye styggere linjer en den nåværende iphoenen. Og etter å ha sett noen poster på dette forumet, så kan jeg ikke så at folk er meget begeistret for den telefonen som er på bildet. Jeg nekter å tro at apple slipper ut den, da det alltid kommer med de fineste produktene. Den enheten som er på bildet minner meg om et 2007-produkt.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Gruber hevder å "ha tatt noen telefoner" og fått bekreftet at det er neste generasjon iPhone. Chassiset er visst ikke det endelige, men en prototype som passer i et iPhone 3G-chassis for å skjule den når den er ute av bunkersen til Apple.

Jepp, er slik i bilindustrien også når de skal teste ut nye modeller utenfor "basen" ved å maskere og skjule detaljer som kan avsløre design og informasjon om modellen. Slik som dette:

post-95751-1271682014,3574_thumb.jpg

Lenke til kommentar

dagens iphone er mye finere en den der.

Feil! Vet du ikke at hvorvidt et design er pent eller ikke er en subjektiv vurdering?

Vel har snakket med ca 10 stk. som syns den nye var alt for kantete og hadde mye styggere linjer en den nåværende iphoenen. Og etter å ha sett noen poster på dette forumet, så kan jeg ikke så at folk er meget begeistret for den telefonen som er på bildet. Jeg nekter å tro at apple slipper ut den, da det alltid kommer med de fineste produktene. Den enheten som er på bildet minner meg om et 2007-produkt.

Det er fortsatt subjektivt.

Lenke til kommentar
Det er fortsatt subjektivt.

Da kan ingen i verden uttale seg om et design på et produkt med andre ord, siden all mening vil være subjektiv?

Jeg kan vel uttrykke at det var min og mange andres individuelle mening da. Så blir det mer rett.

Ellers syns jeg dagens iphonen har en veldig fin bakside, men fremsiden på mobilen begynner å se gammel ut. Noen som er enig her?

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...