Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest de siste 25 sidene her eller noe, så fyrer løst.

På den nye "multitask-manageren" eller hva den heter, er det slik at man må holde inne for så å trykke på X og lukke programmet? Synes dette virker latterlig tungvindt! Finnes det ingen annen måte å lukke programmer i bakgrunnen på?

Edit: jeg har jo jailbreak + proswitcher nå, som er latterlig enkelt. Derfor jeg lurer på hvorfor apple gjør det så "vanskelig".

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Har ikke lest de siste 25 sidene her eller noe, så fyrer løst.

På den nye "multitask-manageren" eller hva den heter, er det slik at man må holde inne for så å trykke på X og lukke programmet? Synes dette virker latterlig tungvindt! Finnes det ingen annen måte å lukke programmer i bakgrunnen på?

Edit: jeg har jo jailbreak + proswitcher nå, som er latterlig enkelt. Derfor jeg lurer på hvorfor apple gjør det så "vanskelig".

Vanskelig og vanskelig Fru Blom :p Jeg gleder meg til 4.0, for da får vi endelig god multitasking, og ikke slik vi jailbroken "peeps" har idag. Da kjører fortsatt programmene for fullt i bakgrunnen, noe det i 4.0 ikke gjør. (Applikasjonene settes på pause).

Lenke til kommentar

Hehe, du har kjøpt iRa Pro ja. Den har du nok "funnet" et annet sted enn App Store, med tanke på at iRa Pro koster småhøye 4999 NOK!

Men det er ikke temaet her. Jeg går utifra at du kan installere webcamet ditt ja. Du kan jo lese litt om det på produsentens hjemmeside her. Ellers er det bare å Google.

Forresten, Ole Edvard, jeg skal ta en titt på NetCom-logoen nå, så kommer jeg tilbake igjen til deg om en liten stund.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Altså inkludert Bundles også utover? Vil bare være sikker, sånn at jeg ikke ødelegger noe :)

EDIT:

Overførte com.apple.springboard mappen, men får det ikke til å fungere. Hva skal jeg gjøre? Har også skrevet NETCOM på MakeItMine.

Endret av OleEdvard09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...