Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sammenligner totalt forskjellig, det er to forskjellige telefoner. Hva er problemet ditt tør jeg å spørre?

Jo, det er akkurat på grunn av hardwaren til HD2 som har gjort den til HTCs mest populære telefon. Det er nettopp det, hvorfor greier du ikke å se det? Hva annet har den utenom hardwaren?

Herregud Raste! Jeg forklarte nettopp at det er ikke kun hardware som er i betraktning... HD2 og Acer F1 (som og er en mobil om du ikke har fått med deg det?) har samme hardware nesten. Men HD2 er knusende på softwarebiten. Derfor er det himmel og hav mellom de 2 produktene. Og du skal være bra smart om du påstår at en mobil kan kun vinne på hardware.

Lenke til kommentar

Dette ser jeg ofte under diskusjon med iphone vs. hd2:

Iphonebrukerene snakker kun om salgstall eller antall applikasjoner, men de klarer aldri å forsvare mobildelen til iphone. Og når folk sier at ja HD2 vinner faktisk over iphone i tester world wide, men ingen av dere klarer å svare på hvorfor? Det nytter ikke å se hardware her gutter! Acer F1 og HD2 er skremmende like på hardware. Den ene ligger på topp, den andre er laangt ifra.

Gjør det at den vinner i tester den til en bedre telefon? Den er bedre spesifikasjonsmessig osv ja, men gjør det det til den beste telefonen for mannen i gata for det?

Jeg har vurdert seriøst å gå over til Android en stund nå, men nå som iPhone får multitasking, som er det jeg har savna mest, og stort sett det eneste også, så tror jeg neppe ejg kommer til å gjøre det. For iPhone har alt jeg trenger, og mer til. Dette er subjektivt. Om du trenger alt HD2 osv kan by på er jo det flott for deg, da gjør det HD2 til en bedre telefon for DEG, mens iPhone er den beste telefonen for MEG. :)

Vil ikke en testvinner være det beste produktet for allmennheten generelt?

Jeg går over til android med sense til høsten. Håper bare HTC kommer med en europeisk versjon av Evo 4G.

Lenke til kommentar

Vel, har jeg sagt at jeg ikke har fått med meg Acer F1. Kutt ut ta forhastet konklusjoner!

Men da sier vi det sånn, iPhone er best og HTC suger møkk? Capish? :)

Du sammenligner totalt forskjellig, det er to forskjellige telefoner. Hva er problemet ditt tør jeg å spørre?

Hva er det som er så forskjellig her når jeg tar inn 2 stk mobiler som har nesten identisk hardware, men forklarer at man må ha softwarebiten og for å komme på topp? Acer F1 er bak Iphonen med mye medre specs.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Jeg håper du tuller nå?

En liten digresjon,

HDlover og hax2010, dere diskuterer og argumenterer på et nivå som er langt under pari. Jeg ville aldri vært bekjent av en slik lavmål argumentasjonsteknikk, og finner det underlig at dere nettopp vil det. Jo mer dere prøver, jo lenger ned i søla blir dere dratt.

Endret av rwpa
Lenke til kommentar

Dette ser jeg ofte under diskusjon med iphone vs. hd2:

Iphonebrukerene snakker kun om salgstall eller antall applikasjoner, men de klarer aldri å forsvare mobildelen til iphone. Og når folk sier at ja HD2 vinner faktisk over iphone i tester world wide, men ingen av dere klarer å svare på hvorfor? Det nytter ikke å se hardware her gutter! Acer F1 og HD2 er skremmende like på hardware. Den ene ligger på topp, den andre er laangt ifra.

Gjør det at den vinner i tester den til en bedre telefon? Den er bedre spesifikasjonsmessig osv ja, men gjør det det til den beste telefonen for mannen i gata for det?

Jeg har vurdert seriøst å gå over til Android en stund nå, men nå som iPhone får multitasking, som er det jeg har savna mest, og stort sett det eneste også, så tror jeg neppe ejg kommer til å gjøre det. For iPhone har alt jeg trenger, og mer til. Dette er subjektivt. Om du trenger alt HD2 osv kan by på er jo det flott for deg, da gjør det HD2 til en bedre telefon for DEG, mens iPhone er den beste telefonen for MEG. :)

Jeg går over til android med sense til høsten. Håper bare HTC kommer med en europeisk versjon av Evo 4G.

Absolutt ikke. Fordi alle er ikke ute etter det beste hele tiden. Og som sagt en million ganger før, dette er subjektivt. Jeg mener iPhone er best fordi den passer meg best. Du mener HD2 er best fordi den passer deg best. Er ikke sånn at fordi tester sier HD2 er best så passer den best til meg for det.

Lenke til kommentar

Har ikke lest så mye av innleggene ovenfor, dere krangler bare. Jeg vurdere å kjøpe en HTC desire eller iphone 3Gs. Har aldri hatt verken iphone, HTC eller noe liknende.

Tror det blir desire fordi den er både billigere (og sikkert bedre?) og man slipper å binde seg til abbonnenter (dette gjør at jeg faktisk nesten hater iphone). skjønner ikke helt hvorfor apple kommer ut med 3Gs nå, da det kommer en helt ny til sommeren. Folk som har iphone 3g, blir bare lurt til å kjøpe 3gs. Plutselig ser de iphone 4g til sommeren, og tenker: "oj, en ny iphone, den må jeg ha!". til slutt ender de opp med bruke 15.000 kroner på iphone på noen få måneder... Så det er slik apple fungerer ja..trist.

Haha, nå, mens jeg skrev dette, overbeviste jeg meg selv om at jeg definitiv ikke skal ha iphone, men desire! :thumbup: . HAr jo en ipod hjemme. Føles så innespærret med itunes, man har ikke "frihet".

Håper ikke iphone-lovere ble sur

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Jeg håper du tuller nå?

Ikke i det hele tatt!? De som tester tester jo produkter NETTOPP for å finne ut hvilke som er best for den generelle allmennheten. Hvorfor tror du folk måler produkter opp mot hverandre?

De som tester, tester ikke for individuelle personer, MEN for markedet generelt. Det betyr ikke at testvinneren er best for akkuratt deg. Men totalt sett så skal en testvinner være best for folk flest.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Jaja, men det er ikke noe vits i å kjøpe den nå hvis du har tenkt å kjøpe 4g. Det frister faktisk å kjøpe iphone 3Gs. Men jeg kommer ikke til å gjøre det pga at man må binde seg. Du må innrømme at iphone er dyr, ikke sant? har prøvd ut iphone før og syntes den var knall, herlig rett og slett! Men det blir nok HTC Desire denne gangen, da den bare har fått positive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Hahahha, vet du hvor mye du driter deg ut nå HD Lover?

Vel, har jeg sagt at jeg ikke har fått med meg Acer F1. Kutt ut ta forhastet konklusjoner!

Men da sier vi det sånn, iPhone er best og HTC suger møkk? Capish? :)

Hva er det som er så forskjellig her når jeg tar inn 2 stk mobiler som har nesten identisk hardware, men forklarer at man må ha softwarebiten og for å komme på topp? Acer F1 er bak Iphonen med mye medre specs.

Svar på denne da. Du som selv møter deg i døren her.

Lenke til kommentar

HDlover:

bare innrøm det (og det gjør du jo) , du har HD2 pga sense, uten det ville du ikke kjøpt telefonen

Kikkirikki :

du kan fint kjøpe en iPhone 3gs uten binding

Helt sant!. Jeg ville ikke kjøpt HD2 med rein wm6.5

Acer F1 har ikke kommet til norge, dem har så vidt markedsført telefonen. Fornøyd?

Fortell meg de landene F1 har kommet til?

Nå tenker jeg ikke på det norske markedet, med world wide! Ellers så skal du fremdeles få lov til å svare bedre på det jeg skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...