Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En test er en test av en person med litt erfaring bak seg. Ikke noe mere enn det.

Forøvrig så skriver du veldig rart. "En Volvo 240 er ikke bedre enn Covette. Nå selger vel Samsung 10x mer enn Apple også". Hva mener du med dette? Har jo ingenting med saken å gjøre.

Samsung har jo produkter som TV, Blu-Ray spillere osv., noe som Apple ikke har.

Lenke til kommentar
Antar at hax2010 mener at det er blitt solgt flere Volvo 240 enn Corvetter, men det betyr ikke at Volvo 240 er best.

Stemmer nok det.

Raste:

Hadde du følgt med på de siste postene så hadde du fått med deg dette. Samsung var den klart ledene på mobilsiden 2009 og vil bli det i år og. Jeg snakker om mobil og ikke andre elektroniske produkter.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Så hva vil du egentlig frem til da? Vil du at vi alle iPhone brukere skal bøye oss nedi støvet for HTC? For det kommer ikke jeg til å gjøre!

Nei det er ikke poenget. Men mange av dere iphonebrukere klarer ikke å akseptere at det er andre produkter som har gått forbi deres eget, når noen påpeker store mangler med iphone så sier dere og ofte "jamen det trenger vi ikke", så når det endelig kommer så er mange av dere helt på tå. Legg merke til at jeg ikke tar alle under en kam.

Dette begynner å ligne litt på denne:

http://adweek.blogs.com/adfreak/macpopup54.html

:D

Hehe lo godt her!

Lenke til kommentar

Jeg snakker selvsagt om smarttelefonmarkedet. I utgangen av 3. kvartal 2009 hadde Apple 17,1% av dette markedet, mens HTC og Samung havnet på henholdsvis 6,5 og 3,2%. La meg quote deg på noe her hax2010, du sier følgende:

En test trenger ikke vær objektiv, men når de aller aller fleste tilsier det samme. Da kan man betrakte det som objektiv.

Når de aller fleste foretrekker Apple fremfor HTC regner jeg med at vi kan betrakte dette som objektivt også, eller?

I og med at HTC og iPhone stort sett opererer innenfor samme priskategori, kan vel ingen bestemme hvilken telefon som er best bedre enn flertallet. :yes:

Endret av rwpa
Lenke til kommentar

Jeg snakker selvsagt om smarttelefonmarkedet. I 3. kvartal 2009 hadde Apple 17,1% av dette markedet, mens HTC og Samung havnet på henholdsvis 6,5 og 3,2%. La meg quote deg på noe her, du sier følgende:

En test trenger ikke vær objektiv, men når de aller aller fleste tilsier det samme. Da kan man betrakte det som objektiv.

Når de aller fleste foretrekker Apple fremfor HTC regner jeg med at vi kan betrakte dette som objektivt også, eller?

I og med at HTC og iPhone stort sett opererer innenfor samme priskategori, kan vel ingen bestemme hvilken telefon som er best bedre enn flertallet. :yes:

Du må sjekke tallene dine på ny, for det stemmer ikke. Vis meg url. Husk på at samsung leverer symbian som står for over 40% av det totale smartphone markedet.

Da kan jeg spør deg om hvorfor vi har tusenvis av testere som tester og måler mobiler opp mot hverandre? Er ikke dette for å gi forbrukere informasjon om hvilken enhet som er best til enhver tid?

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Tallene er hentet fra denne artikkelen: http://www.amobil.no/artikler/iphone_og_blackberry_oker/73276

Som svar på spørsmålet ditt skriver jeg følgende:

-Hvorfor velger ikke folk den beste mobilen?

Se denne da. Begge tabellene:

http://techcrunch.com/2010/02/23/smartphone-iphone-sales-2009-gartner/

HTC er enda ukjent for mange. Når jeg kommer med min HD2 så spør 90% hvilken mobil er det? Er det en sånnen iphone?

Det er først nå i 2010 at HTC endelig har startet å bruke penger på markedsføring, noe de nesten ikke gjor tidligere med unntak av HTC Diamond, som etter min mening var en drittmobil. Folk har og hatt et dårlig forhold til tidligere modeller fra htc som ikke har hatt Sense. Etter min mening så vil jeg si at det er bare Hero, HD2, Legend, Desire som er bra. De eldre er ikke noe jeg kunne tenkt meg.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke vente til neste iPhone kommer. Min HD2 er allerede etter noen måneder overmoden for utbytting. Har aldri hatt en iPhone før, men må si iPhone OS4 ser lovende ut. Multitaskingen så jo helt fantastisk ut i forhold til hvor brukerfiendtlig det er på min HD2.

Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke vente til neste iPhone kommer. Min HD2 er allerede etter noen måneder overmoden for utbytting. Har aldri hatt en iPhone før, men må si iPhone OS4 ser lovende ut. Multitaskingen så jo helt fantastisk ut i forhold til hvor brukerfiendtlig det er på min HD2.

OS4 er jo nesten identisk med det som er nå. Muktitasken er jo ikke fullverdig som på din HD2. Jeg kommer til å bytte ut min HD2 mot en europeisk versjon av Evo 4G. Android som er fremtiden uten restriksjoner og begrensninger. Se multitaskingen på Android 2.1 dere. Ingen pr.idag som har bedre.

Lenke til kommentar

Husk at det er Nokia som står for mesteparten av Symbian-salget. Tabellen du linker til inneholder salg av antall mobiltelefoner som helhet, ikke spesifikt smarttelefonmarkedet, et viktig skille. Tar jeg fortsatt feil?

I USA er forøvrig iPhone OS mye større enn Symbian. Legg merke til at Apple øker mer enn Android på verdensbasis. Dine betraktninger rundt at HTC enda er ukjente for mange holder rett og slett ikke mål. Hva legger du i at de er nokså ukjente? Kan du også linke til kapitalbruken knyttet opp i mot markedsføring som du henviser til?

Lenke til kommentar

Husk at det er Nokia som står for mesteparten av Symbian-salget. Tabellen du linker til inneholder salg av antall mobiltelefoner som helhet, ikke spesifikt smarttelefonmarkedet, et viktig skille. Tar jeg fortsatt feil?

I USA er forøvrig iPhone OS mye større enn Symbian. Legg merke til at Apple øker mer enn Android på verdensbasis. Dine betraktninger rundt at HTC enda er ukjente for mange holder rett og slett ikke mål. Hva legger du i at de er nokså ukjente? Kan du også linke til kapitalbruken knyttet opp i mot markedsføring som du henviser til?

Du merker jo fort at din HD2 er ukjent blant folk når de fleste spør om det er en iphone du bærer på. Den øverste tabellen tar for seg smarttelefonmarkedet. Ja meinte Nokia og ikke samsung. Jeg som rota.

Er det ikke android som har den største veksten i første kvartal 2010 kontra siste kvartal 2009? mener å ha lest dette et par plasser. Har og hørt at android spås å være forbi iphone før 2013. Har du og hørt noe om dette?

Kan du også linke til kapitalbruken knyttet opp i mot markedsføring som du henviser til?

Det får vi nok aldri vite hverken fra apple eller htc.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

HTC er tvert i mot ukjente på verdensbasis, men hvorfor tror du mennesker spør om din HTC er en iPhone? iPhone er mer utbredt enn HTC, men hvorfor er det slik? Og slik kan man fortsette.

Hvor finner du tall som sier at HTC vokser mest første kvartal 2010 kontra siste kvartal 2009? Jeg tror vi holder oss til fakta og lar spådommer ligge i denne diskusjonen.

Vi kan uansett konkludere med at iPhone er mye større enn HTC hva angår smarttelefonmarkedet, og dette ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

HTC er tvert i mot ukjente på verdensbasis, men hvorfor tror du mennesker spør om din HTC er en iPhone? iPhone er mer utbredt enn HTC, men hvorfor er det slik? Og slik kan man fortsette.

Hvor finner du tall som sier at HTC vokser mest første kvartal 2010 kontra siste kvartal 2009? Jeg tror vi holder oss til fakta og lar spådommer ligge i denne diskusjonen.

Vi kan uansett konkludere med at iPhone er mye større enn HTC hva angår smarttelefonmarkedet, og dette ikke uten grunn.

Den er jo helt klart mer utbredt pga. markedsføring. Hvor mange bilder av iphone ser du ikke i aviser, hvor mange reklamer det er på tv, hvor mange filmer apple har kjøpt seg inn i osv. Heller ikke glem at iphonen har og blitt et moteikon.

han snakker om android og ikke htc på vekst.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...