Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder klippet der man sammenligner er iPhone med en HD2 ser man stor forskjell på hvor mye arbeid som ligger bak brukergrensesnittet.

Det som er mest intuitivt er selvfølgelig det mest brukervennlige, og ofte det mest moderne.

Se klippet igjen og se hva som er mest ryddig og lettfattelig.

Lenke til kommentar

Så du sier at om man har fler enn 75 apps så blir telefonen mindre brukervennlig. ;)

Liker å ha rask tilgang til apps. Du er veldig flink til å linke til tester, det må jeg si, men kunne egentlig ikke brydd meg mindre.

Forøvrig står det klart på bildet ditt at iPhone faktisk er billigere enn HD2, så du må endre litt på det.

Vel, på en HD2 så får du ganske mye mobil for pengene. Ser du på bilde av iphonen så gjør du ikke det. Noe som de fleste testresultater og tilsier.

Men ahpadt, du kommer aldri med innlegg når jeg setter deg litt fast. #10968

Lenke til kommentar
Nå er jeg lei den HTC fankødden din, det du nevner som er fremtiden er ikke fremtiden. Er faktisk en grunn til at iPhone selger så bra, så bare deal with it.

Forøvrig så har hax helt rett i denne om hva som ser mest nymoderne og brukervennlig ut:

http://www.youtube.c...h?v=0e-hqGbKSaI

Mener du motsatt? Vil se at du svarer på denne.

Ellers mente du hax ble eid, da han hadde rett i quicklink, der han sa han hadde 100 programmer, med kunne kun ha 75 quicklinks.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Jeg mener at det å ha ting på homescreenen ikke er nødvendig og jeg har svart på denne. Har du problemer med å lese?

Det var også et innlegg som jeg skrev da jeg ble forbanna på dine HTC briller innlegg.

Ingenting som abosutt er nødvendig. Men det gir en bedre brukeropplevelse?

Men jeg var bare ute etter et ærlig svar på hva som er mest brukervennlig og moderne i den youtubevideoen... For jeg har veldig vanskelig med å forstå at du mener at en skjerm med KUN ikoner kan være bedre.

Det var heller ikke mitt innlegg du svarte på. det var hax sitt.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Nei, en brukeropplevelse er noe individuelt. Merk ordet individuelt, og er opp til hver og en til å like det.

Jeg kunne kommet med masse punkter der iPhone er så uhyre mye bedre enn HTC, men jeg orker ikke nå.

Når du skal f.eks skjekke TV2sporten, IMDB på HTC. Hvor lang tid tar det deg på din mobil? Jeg vil tippe at du må først må gå til menyen, kategori og så nettleser og så skrive inn adressen.

Med iPhone? Joda, her tar det et sekund før du er der fordi du har dine applikasjoner som er ganske så geniale. Så forbedrer ikke det brukeropplevelsen HD Lover?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Nei, en brukeropplevelse er noe individuelt. Merk ordet individuelt, og er opp til hver og en til å like det.

Jeg kunne kommet med masse punkter der iPhone er så uhyre mye bedre enn HTC, men jeg orker ikke nå.

Jeg ser at du nevner individuelt, og da er det lettere for meg og forstå din mening. Men jer er ute etter hva som er best for allmennheten. Det er her Sense blir skrøyta opp i skyene for eksempel.

TV2sporten, IMDB. Jeg har faktisk begge de 2 programmene til min HD2. Samtidig så har jeg verdens raskeste nettleser.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Ok, så HD2 vant en ubetydelig test. Så flott. Det er ikke bare jeg som er tvilende til WM og Android og det vet du godt. Trenger ikke å linke noen ting fordi du følger så godt med, i følge deg selv.

Syntes nå at du og HDlover kan pakke samme og stikke tilbake til HD2-tråden. Kom med noe konstruktivt som ikke innebærer posting av bilder som jeg har sett 25000 ganger før. Du har gjort det så mange ganger før nå at jeg har mistet all tro på at du noen gang kommer til å komme med noe konstrutivt. See you later.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Ok, så HD2 vant en ubetydelig test. Så flott. Det er ikke bare jeg som er tvilende til WM og Android og det vet du godt. Trenger ikke å linke noen ting fordi du følger så godt med, i følge deg selv.

Syntes nå at du og HDlover kan pakke samme og stikke tilbake til HD2-tråden. Kom med noe konstruktivt som ikke innebærer posting av bilder som jeg har sett 25000 ganger før. Du har gjort det så mange ganger før nå at jeg har mistet all tro på at du noen gang kommer til å komme med noe konstrutivt. See you later.

Du er klar over at dette er en tråd for diskusjon av iphone 3g og 3gs? Da må det være lov å diskutere om produktene her opp mot andre?

Lenke til kommentar

Har du f.eks Teoriprøven da HD Lover? Telenor Faktura? Trafikanten?. Det er så masse genialt med iPhone så du vet ikke hva du går glipp av :)

Nei Nei og Nei:) Vet ikke om det beste argumentet var å ta frem teoriprøven og trafikanten? hehe

Jeg ville vært en idiot om jeg hadde sakt at HD2 har bedre applikasjoner en iphone. Men så er jeg heller ikke ute etter en middelsmådig telefon med mye bra applikasjoner. Jeg vil ha det råeste som er til enhver tid. Og det er for tiden HD2, men jeg venter på denne mobilen her skal komme for det europeiske markedet!:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217631

Hva syns du om den?

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Moro å lese om HTC-fanboys som hardnakket prøver å overtale iPhone-eiere om at Android (med Sense osv) er mer brukervennlig enn iPhone sitt OS. Dette er en subjektiv betraktning, og opp til hver enkelt som Raste sier. Salgstall derimot, er noe objektivt som igjen har sitt opphav i noe subjektivt. Hvorfor selger Apple så godt som de gjør? Ja, de er gode på markedsføring, men dette er bare en av mange faktorer bak Apple sin suksess. En kan argumentere hit og dit og aldri bli enig om hvilken telefon som er "best". iPhone selger uansett mange flere enheter enn HTC, Samsung og de andre Andriod-aktørene; dette selv om f.eks HTC pøser ut enhet etter enhet. Så får det være opp til hvert enkelt individ å tolke hvorfor det egentlig er slik. ;)

Lenke til kommentar

Moro å lese om HTC-fanboys som hardnakket prøver å overtale iPhone-eiere om at Android (med Sense osv) er mer brukervennlig enn iPhone sitt OS. Dette er en subjektiv betraktning, og opp til hver enkelt som Raste sier. Salgstall derimot, er noe objektivt som igjen har sitt opphav i noe subjektivt. Hvorfor selger Apple så godt som de gjør? Ja, de er gode på markedsføring, men dette er bare en av mange faktorer bak Apple sin suksess. En kan argumentere hit og dit og aldri bli enig om hvilken telefon som er "best". iPhone selger uansett mange flere enheter enn HTC, Samsung og de andre Andriod-aktørene; dette selv om f.eks HTC pøser ut enhet etter enhet. Så får det være opp til hvert enkelt individ å tolke hvorfor det egentlig er slik. ;)

Salgstall har ikke noe med om hva som er best. Dette er det testerene som publiserer. En volvo 240 er ikke bedre en Corvette. Nå selger vel samsung 10 ganger mer en apple og?

Når vi snakker om testing. En test trenger ikke vær objektiv, men når de aller aller fleste tilsier det samme. Da kan man betrakte det som objektiv.

I iphonens hjemland så er det jo HD2 som blir betraktet som den beste mobilen og.

Men uansett, HD1 tok iphone 3g i tester, HD2 tar nå 3gs i tester og HTC Evo 4G vil knuse HD2 igjen.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...