Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ khaffner

Det samme gjør pris vet du.

Bruker alle de telefonen lekende lett, eller må du fungere litt som support?

Pris spiller såklart en rolle ja, men det er neppe Iphone's forlokkende pris som gjør at den selger ;)

Og nei, jeg fungerer ikke som support, Hero er enkel nok for de i min krets

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei den HTC fankødden din, det du nevner som er fremtiden er ikke fremtiden. Er faktisk en grunn til at iPhone selger så bra, så bare deal with it.

Mener du at det ikke er fremtiden med customatiserbar homescreen? Nå må du følge med i tiden gutt!

Hva ser mest morderne og brukervennlig ut?
Lenke til kommentar

Hvordan kan du ha rundt 100 apps når du kun har plass til 75?

Alle appsene jeg har er av god kvalitet. Folders med OS 4.0 blir fint, ellers trenger jeg ikke noe spesielt. Er ikke så avhengig av Twitter og Facebook at jeg trenger det på forsiden.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei den HTC fankødden din, det du nevner som er fremtiden er ikke fremtiden. Er faktisk en grunn til at iPhone selger så bra, så bare deal with it.

Mener du at det ikke er fremtiden med customatiserbar homescreen? Nå må du følge med i tiden gutt!

Hva ser mest morderne og brukervennlig ut?

Du som ærlig talt bør legge det fanboy tullet vekk, er utrolig irriterende å se når du kommer og tror du er PRO som vet alt.

Uansett, du ble litt eid på det siste innlegget der må jeg innrømme :p

Lenke til kommentar

Hvor rotete var Sense sa du?

Er jo bare plass til en håndfull apps. Jeg bruker tonnesvis.

Scroller du ned så har du 25 apps. Så har du 3 sånne sider, dvs 75 apps.

Skal du ha bevis ahpadt?

http://crave.cnet.co.uk/mobiles/0,39029453,49303754,00.htm

http://www.itavisen.no/838851/netcom-avslorer-iphone-problem

post-177394-1270767873,9335_thumb.jpg

Tror du har fått frem nok ganger at andre er bedre en iphonen nå hax.

Okei du må være helt på bærtur. Å kunne personliggjør hjemmeskjermen er helt klart fremtiden. Få informasjon om vær, avtaler osv. Ikke bare en dump med ikoner. Vi lever i 2010.

Lenke til kommentar

Alle appsene jeg har er av god kvalitet. Folders med OS 4.0 blir fint, ellers trenger jeg ikke noe spesielt. Er ikke så avhengig av Twitter og Facebook at jeg trenger det på forsiden.

Er vel mulig med 100 apps, selv om du bare han ha 75 quicklinker? Må du lære deg mobil før du uttaler deg.

Lenke til kommentar

Ja, hvor vanskelig er det å trykke på ett av de ikonene for å få fram det man trenger da? Null stress i joggedress! Kan jo legge vær, facebook osv osv der og det tar et halvt sekund å sjekke de ut.

Custom og ikke custom, bra på hver sin måte.

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Så du sier at om man har fler enn 75 apps så blir telefonen mindre brukervennlig. ;)

Liker å ha rask tilgang til apps. Du er veldig flink til å linke til tester, det må jeg si, men kunne egentlig ikke brydd meg mindre.

Forøvrig står det klart på bildet ditt at iPhone faktisk er billigere enn HD2, så du må endre litt på det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Er vel mulig med 100 apps, selv om du bare han ha 75 quicklinker? Må du lære deg mobil før du uttaler deg.

Fantastisk, fantastisk. Herregud, at du greier å gå på person istedenfor heller å prøve å forklare deg. Bravo!

Ikke kom med nå (mtp. at du gikk på han fyren over med at han ikke kunne mobil) at jeg ikke kan mobil for det kan jeg, har sikkert hatt flere mobiler enn det du har hatt. Ja, jeg har hatt HTC og det var en brukbar mobiltelefon, men kvaliteten på den var møkk.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Det å endre hjemmeskjermen? Skjønner ikke at det er så stor sak?

På iPhone kommer du jo til ting på 1-2-3.

Hvis du ikke kan skjønne at det er en stor sak, så kaster jeg bort tiden min her.

Ja med en iphone så kommer du fort frem. Men du må ha applikasjoner for alt. En til sms, en til mms, en til facebook, en til twitter, en til ditt og datt. Sense-teknologien gjør alt mye mer lettvint.

Forklarte han seg ikke der? Vi kan ha evig mange programmer på mobilen, men vi kan kun lage quicklinks til 75. Trenger man mer? Ja da kan man gå inn på programmer for å finne resten.

Forøvrig så har hax helt rett i denne om hva som ser mest nymoderne og brukervennlig ut:

Mener du motsatt? Vil se at du svarer på denne.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

HDLover, er det en som totalt snakket i løse luften nå var det deg. Jeg har en melding app og der finner du både SMS- og MMS funksjon. Hvor var det du fant ut det hen at du måtte ha MMS app?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

HDLover, er det en som totalt snakket i løse luften nå var det deg. Jeg har en melding app og der finner du både SMS- og MMS funksjon. Hvor var det du fant ut det hen at du måtte ha MMS app?

Er det stock eller et program du har lastet ned?

Forresten så er det greit om du svarer på spm, isteden på å bortforklare deg.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Er vanlig det, har verken jailbreaket den eller gjort noe med den. Så her er det du som er totalt ute på jordet.

Bortforklare meg? Du har ikke stilt meg noen spørsmål og jeg trenger vel ærlig talt ikke å svare siden du tror du vet alt?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er vanlig det, har verken jailbreaket den eller gjort noe med den. Så her er det du som er totalt ute på jordet.

Bortforklare meg? Du har ikke stilt meg noen spørsmål og jeg trenger vel ærlig talt ikke å svare siden du tror du vet alt?

Mulig jeg er det. Kommer bildene opp i meldingstråden sammen med de andre sms`ene? Isåfall så beklager jeg feilaktig utspill på den.

Se #10974 2spm

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Er det stock eller et program du har lastet ned?

Forresten så er det greit om du svarer på spm, isteden på å bortforklare deg.

Forrige sommer så ble SMS smelta til Messages som inneholder både SMS og MMS. Bra du følger med. ;)

Lenke til kommentar

Mulig jeg er det. Kommer bildene opp i meldingstråden sammen med de andre sms`ene? Isåfall så beklager jeg feilaktig utspill på den.

Se #10974

Selvfølgelig gjør det det, kom i Juni 09 dette her. Old news :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...