Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm rart ikke 1. generasjon iPhone er nevnt. Mulig den få det samme som 3G, hvis den i det hele tatt kan oppgraderes til 4.0.

Kjekt med egne mapper for apps må jeg si, det sto høyt på ønskelisten min, og selvfølgelig multitasking da (selv om jeg ikke har behovet pr. i dag).

Blir uansett spennende å se hvordan neste iPhone blir :)

Lenke til kommentar

Mappefunksjonen og multitaskingen er de to beste nye funksjonene her for min del, spesielt mappefunksjonen. Ville egentlig ha listevisning på hjemskjermene (med scrolling, omtrent som listevisningen i iPod-applikasjonen), men mapper er jo nesten like bra. :)

Ellers høres iAd veldig spennende ut også, ble positivt overrasket over beskrivelsen av det.

Alt i alt synes jeg OS 4 høres veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Hadde trodd de skulle endre UI nå for å svare litt på Android, for meg så føles min iPhone antikvarisk nå etter 2 år. Og dette med ingen informasjon på hjemskjermen og kun ikon baserte skjermer er dealbreaker for meg i 2010.

Lenke til kommentar

Samme her, veldig fornøyd med OS 4. Flotte nyheter og jeg gleder meg utrolig til den blir lansert.

Jeg skal nok ikke ha en annen telefon enn iPhone på en stund, ble så skuffet over SE Satio jeg hadde. :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
(Steve Jobs) It's like we said on the iPad, if you see a stylus, they blew it. In multitasking, if you see a task manager... they blew it. Users shouldn't ever have to think about it.

Dette lurer jeg på hvordan blir i praksis.

Lenke til kommentar

Steve svarte rimelig kryptisk på det med widgets:

Then we asked about widgets or glanceable information and why it hasn't been implemented on this platform or the iPad. "Apple sort of pioneered the idea of glanceable information like widgets and it seems to me you've gone to great lengths to avoid something like that in this new OS. Can you tell me a little bit about why you've decided that? With something like the iPad, it seems perfect opportunity where you have a lot of real estate." Steve: "We shipped on Saturday, and rested on Sunday." (lots of laughs) We pressed and asked if it was possible. Steve: "Anything is possible."

Og apropo flash og java:

11:23AM Also, when Steve was asked if there were plans to add Flash or java, his response was a flat: No.

http://www.engadget.com/2010/04/08/live-from-apples-iphone-os-4-event/

Lenke til kommentar

Savner dere Iphone-eiere Widgets? 

Jeg ser ikke hvordan Apple kan implementere dette i OS'et på en praktisk måte. Hele poenget med widgets forsvinner om man ikke har mulighet til å få tillgang momentant.

Personlig ville jeg nok brukt det like mye som jeg gjør på Macbooken min. Med andre ord, aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...