Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg har en ulåst Iphone 3GS 16 gb.....I natt på jobb så skulle jeg slå av tlf, og når jeg slo den på igjen klarte jeg rett og slett og glemme pinkoden min, så tlf låste seg.

Når jeg nå slår den på ber den om koden igjen, men låser seg på nytt, og siste gang med "prøv igjen om 60 minutter" melding eller noe i den duren....

Hva gjør jeg feil her? Det kommer jo opp plass til bare 4 siffer, så det kan vel ikke være at jeg skal bruke PUK koden heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer på en ting...

Leste en plass at man kunne bruke iphonen som 3g modem til pc'er trådløst .. men hvordan?

artikkelene henviser til deling av internett under setting - generelt - network.. men jeg forstår det slik at nyere OS (3.0) ikke har støtte for dette lenger...

hadde vært ypperlig nå som det er påske og hyttetur...

Det er ufattelig enkelt - har gjort dette selv mange ganger.

Gå inn i Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> Internett deling, og sett denne til 1.

Så må du velge tilknytning til pc med kabel eller blåtann. Jeg har bestandig benyttet kabel, har fungert helt fint :)

vel, under versjon 3.1.3 så finner ikkje jeg internett-deling som du sikter til..

Men det er vel snart en ny oppdatering ? :)

Rart...jeg har versjon 3.1.3 og jeg finner internett-deling på min telefon.

Geir

Lenke til kommentar

Hei alle!

Jeg har en ulåst Iphone 3GS 16 gb.....I natt på jobb så skulle jeg slå av tlf, og når jeg slo den på igjen klarte jeg rett og slett og glemme pinkoden min, så tlf låste seg.

Når jeg nå slår den på ber den om koden igjen, men låser seg på nytt, og siste gang med "prøv igjen om 60 minutter" melding eller noe i den duren....

Hva gjør jeg feil her? Det kommer jo opp plass til bare 4 siffer, så det kan vel ikke være at jeg skal bruke PUK koden heller?

Tar jeg ikke helt feil her, så ber den om kodelås-koden som er aktivert i innstillingene, og ikke PIN-koden.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke helt feil her, så ber den om kodelås-koden som er aktivert i innstillingene, og ikke PIN-koden.

Hmmm takk for det Steffen, men hmmmm, jeg har ikke lagt inn noen sperrekode jeg. Kanskje jeg får bare prøve meg med 0000 ?? :)

Vil nøde låse den enda mere ned enn hva den allerede er :)

Lenke til kommentar

Sliter litt med at det til stadighet dukker opp 5-6 sider fulle av iblanks på min iphone. Men det er ikke programmet iBlank som gjør dette, for det har jeg allerede avinstallert. Noen forslag til hvilket app det kan være som gjør dette?? :hmm:

Lenke til kommentar

Ok, for det er mange som sliter med iBlank. Blant annet krasjer telefonen og går i Safe Mode når man prøver å slette en blank. Da kan man slette dem i Safe Mode. Men om dette er løsningen for deg vet jeg ikke, men er dette løsningen, så har vi et nytt problem; hvordan krasje hele OSet og få den til å gå i Safe Mode? Hehehe

Lenke til kommentar

Tror jeg kan hjelpe med hvordan få iphonen i safe mode, hehe! Bruker lockdown eller hva det heter til å sette kode på sms og bilder, så hver gang jeg restarter telefonen og trykker på sms eller bilder (slik at pin-screenen skal komme opp), så kræsjer den og går i safe mode. Dette skjer kun én gang per restart. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Hvordan får man sendt mms med iphone 3gs??

Jeg har tidligere motatt mms og prøver nå å sende et bilde. det kommer opp i meldingsloggen men det kommer opp et rødt utropstegn og når jeg trykker på det står det at meldingen ikke ble sendt.

noen tips??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...