Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke koblet min på N nettverket hjemme, og jeg kjøpte like før jul med da nyeste software. Noen måte jeg kan se om jeg har "riktig" hardware?

Har forresten skjult N nettverk om det skal ha noe å si.

Vel, skjønner problemet ditt godt. Du skjønner, N-Støtte i hardwaren har dessverre ikke blitt aktivert enda i software, så du må nok vente litt til eller konfigurere nettverket ditt annerledes.

Kjører G-nettverk og så er igrunn ikke så veldig stort problem:) Tviler på at det blir særlig merkbar forskjell likevel men, hadde jo vært moro å ha likevel:)

Da har du gitt meg feil informasjon. Du sa du hadde et rent N-nettverk. Du sa ingen verdens ting om at du hadde en blanding av flere.

Kjører dual-band så har et "rent " N-nettverk som kun et par laptoper i huset kan koble seg til, og et G nettverk til alt annet som ps3 osv osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Min iphone er plutselig helt død. Brukte spotify i bilen til jobb, slo av musikken og låste telefonen, gikk til kontoret og nå er den helt død, hva kan ha skjedd og hvordan fikser jeg dette? (Den er ikke tom for strøm.)

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg litt problemer med batteriet en stund, men da kom jeg over dette, og etter at selv BigBoss og flere meldte at batteritiden ble forbedret etter å ha installert "Privacy" så gjorde jeg det samme, og batteriet har blitt merkbart bedre.

Kort sagt så er det enkelte iPhone-utviklere som ber telefonen om å sende anonyme brukerstatistikker til dem. Med Privacy så blokkerer man dette. Legger vi 1 + 1 sammen så sitter vi med svaret. Batterisluk.

Lenke til kommentar

Nå spør jeg kanskje litt dumt her men la gå, er for mange sider å bla gjennom likevel:

Vurderer å jailbreake min 3gs.

Er det mulig med SW:3.1.2(7d11)?

Noe jeg bør passe på? (under jailbreakingen og når den er jailbreaket som å koble til itunes osv)

Er det så enkelt å restore tlf som å plugge inn i itunes og trykke gjenopprett?

Mener jeg leste noe om at garantien ble borte ved jailbreaking, men hvordan finner de ut av dette?

sist: hvis det er mulig med min sw, hvordan bør jeg gå fram for å gjøre det?

Lenke til kommentar

Har en 3GS og lurer litt på jailbreaking. Kjøpte den i november i fjord. Jeg vil miste garantien ? For øyeblikket har jeg OS 3.1.2 og vil det da være mulig å jailbreake?

Spørsmålet er om det er lurt og verdt det :)

Edit: Samme som 2 over meg :p

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Svaret er ja. Du kan jailbreake 3GS med 3.1.2 og ja du vil miste garantien der og da. Men skjer det noe underveis så er det bare å trykke "Gjenopprett" i iTunes, og vips! så er alle spor etter jailbreaking vekke, og garantien er på plass igjen :)

Lenke til kommentar

Vil den gå tilbake til siste gjenopprettingspunkt som ligger på iTunes? Og hvordan blir synkronisering av musikk osv. ? Blir jo vel laget et gjenopprettingspunkt hver gang man synkroniserer?

Vil man kunne bruke Appstore og Cydia om hverandre? :)

Mange spørsmål, men er veldig interessert i å prøve dette :p

Lenke til kommentar

Når du gjenoppretter kan du føre sikkerhetskopien tilbake igjen. Tar du en sikkerhetskopi før du gjenoppretter så vil iPhonen være slik den var før du gjenopprettet, men uten Cydiatingene.

Musikk og slikt må du selv føre tilbake igjen (tror jeg), men kontakter, SMS og slike ting vil fortsatt være der, med mindre du setter iPhonen opp som ny enhet.

Vil man kunne bruke Appstore og Cydia om hverandre?

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...