Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg om jeg har forstått fremgangsmåten for jailbreaking av iPhone 3G (låst til NetCom, iTunes 8 og ikke jailbreaket før) rett her?

 

Skaffe firmware 2.1, koble iPhone til Mac.

Starte Quickpwn 1.1, og følge instruksjonene der.

Så gjenopprette i iTunes til custom firmware som ble laget med QuickPwn?

 

Er dette rett? Og hvis det skulle gå til helvette, er det da bare å force restore?

Lenke til kommentar
kanskje ikke rette plassen å spøre men, hvordan får jeg filmer og serier over på iphonen? og hvor kan jeg eventuelt kjøpe slikt på itunes? finner bare musikk, podcast og lydbøker. har prøvd å dra filmene over, hente de fra spesifik mappe og alt i grunn, men jeg får de ikke opp :S

 

 

lag deg en amerikansk itunes konto, der finner du 1000vis av filmer og serier. gavekort kan du kjøpe på ebay og brukes til kjøp av serier og filmer

 

Etter introduksjon av leiefilm i iTunes, er det svært mange nordmenn som ønsker å lage seg en amerikansk iTunes-konto og leie film fra statene. Du kan kjøpe et gavekort på eBay for å opprette en US iTunes-konto, og dette er fremgangsmåten for å få dette til å fungere:

 

Det er viktig at du benytter en epost-adresse som ikke har blitt benyttet i iTunes Store tidligere (lag en ny på Gmail f.eks.). Du trenger en amerikansk adresse og telefonnummer. (Bruk JetCarrier-adressen din)

 

1. Gå inn på iTunes Store, og logg deg ut

2. Pass på at du befinner deg i den amerikanske butikken – dette velger du på bunnen

3. Klikk på «Redeem»-linken på høyre side

4. I bildet som åpner seg legger du inn koden fra det gavekortet du har kjøpt (det begynner med en X)

5. Nå skal du opprette din nye iTuneskonto. Fyll inn alle data utenom kredittkortnummer

6. Ettersom det ikke er noe «None»-alternativ ved siden av kredittkort og paypal, trykker du på «Cancel» etter at at du har fylt inn dine data

7. Lag deg ny konto en gang til ved å bruke samme oppskrift som nevnt over. Bruk samme e-postadressse som du brukte første gangen og denne gangen vil alternativet «None» komme opp sammen med de andre alternativene

8. Velg «None» og ditt gavekortet/gift card blir autentisert. Du har nå en US iTunes-konto

 

hva koster det å leie film? 

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg om jeg har forstått fremgangsmåten for jailbreaking av iPhone 3G (låst til NetCom, iTunes 8 og ikke jailbreaket før) rett her?

 

Skaffe firmware 2.1, koble iPhone til Mac.

Starte Quickpwn 1.1, og følge instruksjonene der.

Så gjenopprette i iTunes til custom firmware som ble laget med QuickPwn?

 

Er dette rett? Og hvis det skulle gå til helvette, er det da bare å force restore?

 

Se her :)

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=205649

Lenke til kommentar
Bruker trådløst nett når jeg går på internett med iphonen.Men når jeg gikk inn på chess sine sider no står det at jeg har brukt GPRS og motatt over 50mb..Hvorfor bruker telenonen min GPRS når jeg skrur på Wifi? Finnes det en innstilling jeg kan skru av sånn at telefonen ikke går på nett uten om wifi? eller at jeg må skrie inn passord eller noe?

 

Ingen som har noe svar på hvorfor min telefon ikke benytter seg av Wifi når jeg slår det på?

Lenke til kommentar
Bruker trådløst nett når jeg går på internett med iphonen.Men når jeg gikk inn på chess sine sider no står det at jeg har brukt GPRS og motatt over 50mb..Hvorfor bruker telenonen min GPRS når jeg skrur på Wifi? Finnes det en innstilling jeg kan skru av sånn at telefonen ikke går på nett uten om wifi? eller at jeg må skrie inn passord eller noe?

 

Ingen som har noe svar på hvorfor min telefon ikke benytter seg av Wifi når jeg slår det på?

 

Har du fått koblet deg opp mot hjemmenettet ditt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du kan bruke hva som helst, bare den kan konvertere til m4a

og klippe i sangen så den maks blir 30sek.

 

så bare renamer du til .m4r på skrivebordet.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Bruker trådløst nett når jeg går på internett med iphonen.Men når jeg gikk inn på chess sine sider no står det at jeg har brukt GPRS og motatt over 50mb..Hvorfor bruker telenonen min GPRS når jeg skrur på Wifi? Finnes det en innstilling jeg kan skru av sånn at telefonen ikke går på nett uten om wifi? eller at jeg må skrie inn passord eller noe?

 

Ingen som har noe svar på hvorfor min telefon ikke benytter seg av Wifi når jeg slår det på?

 

Har du fått koblet deg opp mot hjemmenettet ditt da?

 

Den viser at den er tilkoblet ja.Har slått av 3g og alt som har med mobildatanettverk og gjøre,men den går fredeles på nett kunn med GPRS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...