Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, der gikk iPhonen i snøen. Tørket av den umiddelbart, alt ser fint ut, men lyden er søkk borte.

Noen tips? Den ligger nå på et halvvarmt badegulv for ekstratørking..

edit: Det som slår meg som ekstra rart her er at både samtalehøyttaleren og ringelyd/musikk/diverse-høyttaleren streiker. Snodig.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle oppdatere min iPhone til siste programvare i iTunes siden jeg ikke har gjort dette siden jeg fikk mobilen i august. Men jeg har jailbreaket, så hvordan skal jeg gå frem for å lage en backup som jeg kan legge inn igjen etter at jeg har oppdatert iPhonen og jailbreaket på nytt? Regner med det er en del av dere her som har gjort det.

Og i tillegg: regner med blackra1n virker på den nyeste updaten, eller?

Lenke til kommentar
Samme skjedde med meg ifjor når jeg fikk en halv liter vann over iPhonen. Telefonen fungerte den, men all lyd var vekke. Men dagen etter var den tilbake igjen. Mulig du er like heldig!

Samme skjedde en venninne av meg, og samme skjedde visst meg også. Bra, bra :)

Men æsj, jeg har hatt nettverksproblemer en god stund. Antar at sjansene for å få det reparert på garanti nå er forsvinnende liten, da iPhonen har en væske-indikator i jack-porten. Jaja, kunne nå gått værre.

Lenke til kommentar
Æsj, der gikk iPhonen i snøen. Tørket av den umiddelbart, alt ser fint ut, men lyden er søkk borte.

Noen tips? Den ligger nå på et halvvarmt badegulv for ekstratørking..

edit: Det som slår meg som ekstra rart her er at både samtalehøyttaleren og ringelyd/musikk/diverse-høyttaleren streiker. Snodig.

Legg den på et varmt sted over natta eller i ca 12 timer så prøv igjen. (håper at du skrudde av telefonen med en gang du tok den opp fra snøen)

Lenke til kommentar

Kort fortalt så har chess krav på å få reparert problemet hvis de ønsker det. Blir vel mest sansynlig til at den blir sendt inn. Hvis det lar seg reparere så skal dette skje kostnadsfritt for deg hvis det er en garantifeil. Klarer de ikke å rette opp feilen har du krav på nytt produkt. Er de snille hos Chess kan det hende du bare får en ny en der i bytte, men regner med de sender den inn. Da har du krav på lånetelefon i mens. Det ikke alle vet er at du har krav på en lånetelefon med tilsvarende funksjoner. Hvis telefonen din har bra kamera og du trenger dette, eller mailkonto - så skal de i utgangspunktet gi deg en lånetelefon med disse funksjonene. Som regel får du utlevert en billig svart-hvitt mobil...

Hvis du har forårsaket feilen på en eller annen måte så er du selv ansvarlig. Dette høres ut som et defekt batteri.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle oppdatere min iPhone til siste programvare i iTunes siden jeg ikke har gjort dette siden jeg fikk mobilen i august. Men jeg har jailbreaket, så hvordan skal jeg gå frem for å lage en backup som jeg kan legge inn igjen etter at jeg har oppdatert iPhonen og jailbreaket på nytt? Regner med det er en del av dere her som har gjort det.

Er det ingen her som har gjort det før? :hmm:

Lenke til kommentar

Hei!

Blei nødt til å formatere PCen her om dagen. Og eg har all musikken min og lydbøkene mine på telefonen. Det eg lurer på er korleis eg får dette innpå itunes igjen. Er dette i det heile att muleg? Å få dette inn på Pcen/Itunes frå Iphone?

Og en ting til, Itunes krasja, så då forsvann jo alt, windows og, så einaste muligheita var å formatere, men nå har ikkje eg noko av det eg har kjøpt. Er det muleg å få dette tilbake igjen?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Hei!

Blei nødt til å formatere PCen her om dagen. Og eg har all musikken min og lydbøkene mine på telefonen. Det eg lurer på er korleis eg får dette innpå itunes igjen. Er dette i det heile att muleg? Å få dette inn på Pcen/Itunes frå Iphone?

Og en ting til, Itunes krasja, så då forsvann jo alt, windows og, så einaste muligheita var å formatere, men nå har ikkje eg noko av det eg har kjøpt. Er det muleg å få dette tilbake igjen?

Du kan jo i itunes prøve: File->Transfer purchases from iphone.

Lenke til kommentar

Ta en titt her. Jeg vet at det finnes en annen app i Cydia som gjør den samme jobben, men jeg husker ikke hva den heter. Søk enten i Cydia etter "Backup" eller noe, eller Google "iPhone Backup Cydia apps".

Og ja, Blackra1n fungerer også på 3.1.2. Det er en del som rapporterer om ustabilitet og at de må gjenopprette rett etter jailbreak. Jeg har ikke opplevd dette selv, så det skjer tydligvis ikke alltid. Du må nok bare prøve deg frem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...