Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Det at alarmen ikke aktiveres er jeg ikke kjent med, men er man klar over dette fra før av kan det være en ide å ha en backupløsning, eller rett og slett ikke bruke iPhonen som vekkerklokke. Yes, jeg vet at det er surt å ha en funksjon som er noe ubrukelig, men det er vel ikke annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker min som vekkeklokke stadig vekk, unntatt når den er tom for strøm eller avskrudd (som er sjeldent).

Jeg hadde et sterkt ønske i morgest om å kaste iphonen min i veggen etter at alarmen ENDA EN GANG ikke ville aktiveres. Seriøst, nå gikk jeg glipp av siste skoledag.

Det har skjedd meg 2 - 3 ganger siden jeg fikk den i på lansering, irriterende! Det som er verre er at bug'en har vært der siden den første iPhone kom. På meg så tror jeg det bare har skjedd mens den står på lading, virker som det har noe med saken å gjøre.

Hvis det du sier er rett skulle jeg i teorien alltid gått glipp av en ringeklokke om morgenen. Telefonen lades rett ved siden av meg hver bidige morgen.

Lenke til kommentar
Bruker min som vekkeklokke stadig vekk, unntatt når den er tom for strøm eller avskrudd (som er sjeldent).

Jeg hadde et sterkt ønske i morgest om å kaste iphonen min i veggen etter at alarmen ENDA EN GANG ikke ville aktiveres. Seriøst, nå gikk jeg glipp av siste skoledag.

Det har skjedd meg 2 - 3 ganger siden jeg fikk den i på lansering, irriterende! Det som er verre er at bug'en har vært der siden den første iPhone kom. På meg så tror jeg det bare har skjedd mens den står på lading, virker som det har noe med saken å gjøre.

Hvis det du sier er rett skulle jeg i teorien alltid gått glipp av en ringeklokke om morgenen. Telefonen lades rett ved siden av meg hver bidige morgen.

Sier ikke at det skjer hver gang den lades, jeg lader den og stortsett hver kveld, men alikevel har det bare skjedd 2-3 ganger.

Lenke til kommentar

Hei - jeg har hatt en liten diskusjon med en venn som akkurat har kjøpt seg ny iPhone.

Hun har hatt telenor som operatør, men porterer til Netcom som en del av kjøpet.

Hun har fått telefonen, men sier hun ikke får (les: har lov til å) bruke den før 6 januar.

Hun sier det finnes en norsk lov som tilsier man må vente en viss periode før man får lov til å bytte operatør. Jeg trodde dette var at norsk portering var treigt, ikke en lov?

Jeg foreslo hun kunne kontakte netcom å få telefonen opplåst, da jeg har lest at det er ulovlig å binde kunden både med abonnement og operatørlås. (Stemmer det?) Hun stod på sitt å sa hun måtte vente, og trumfet meg med at hun jobber for Netcom. ( Noe som iallefall gjør at hun burde kunne låse opp telefonen sin... )

Noen jurister eller Netcom ansatte som kan hjelpe til her?

Lenke til kommentar
Noen jurister eller Netcom ansatte som kan hjelpe til her?

Telenor låser opp sine iphoner etter henvendelse for at telefonen kan brukes umiddelbart etter kjøp og før portering.

Bruddvilkårene der gjelder kun abonnementet og ikke telefonen.

Hvorvidt andre operatører må gjøre det vet jeg ikke, men heller rart om kun telenor tilbyr det fortrinnet.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig og få vekk den meldingen om "vil du sette i flymodus" som kommer når man setter iphonen feks i bilen?

har sånn dings der jeg bruker radiofrekvens for og spille musikk på radioen fra iphonen.

Er bare litt irriterende og trykke nei hver gang:)

Har 3.1.2 og JB 3Gs

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er mulig og få vekk den meldingen om "vil du sette i flymodus" som kommer når man setter iphonen feks i bilen?

har sånn dings der jeg bruker radiofrekvens for og spille musikk på radioen fra iphonen.

Er bare litt irriterende og trykke nei hver gang:)

Har 3.1.2 og JB 3Gs

Du har i Tweaks seksjonen på Cydia noe som heter "Popup Blocker". Denne skal kunne konfigureres til å fjerne denne. Men koster $0.99. Men er en 14-dagers trial om du vil prøve den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...