Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som anbefaler noen programmer?

Har Twitterrific, Crash kart, Remote, Iwik, AIr sharing, Picshare, Ipint, Ibeer, Facebook, Face melter og Tris..

 

Hørte fra noen at det var et program som var pefekt for tulle ringing eller noe sånt. man kunne redigere hvordan stemme skulle være eller noe sånt. Kunne få mørkere stemme. Noen som har peil.

 

En annen ting. Noen som blir med å lage en tråd hvor vi kan skrive Omtaler fra programmer.. Iphone - program tråden " eller no sånt.. Så kan vi lett finne fram til geniale programmer

Lenke til kommentar
Hørte fra noen at det var et program som var pefekt for tulle ringing eller noe sånt. man kunne redigere hvordan stemme skulle være eller noe sånt. Kunne få mørkere stemme. Noen som har peil

 

hørtest ut som en konge program. si ifra vist du finner det.

 

En annen ting. Noen som blir med å lage en tråd hvor vi kan skrive Omtaler fra programmer.. Iphone - program tråden " eller no sånt.. Så kan vi lett finne fram til geniale programmer

 

Tror dette kan være en god ide. jeg eller du lage posten? :)

Lenke til kommentar
Orker ikke lage den nå. Noen andre kan få lov til det..

 

Holder på å sjekke litt rundt på appstore. Hva heter det programmet som finner musikk som man hører. Som det på sonyEri.. Eks at man hører en kul sang på radion sä da finner deg programmet navnet på sangen

 

tar å lager en jeg når jeg får tid.

 

finnest 2 slike program som jeg er kjent med.

 

Shazam og Midomi, liker midomi best.

Lenke til kommentar

Står litt fast mellom denne og Xperia X1. Har lyst på en mobil som har gode muligheter til å spille filmer, samtidig en som har et bra kamera. Er ikke så veldig glad i WM, det er for tungvindt. Noen som har noen tips?

 

Kan man ha egen ringetone på iPhone og hvordan er det med MMS?

Kan man sende og motta sanger over bluetooth?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke MMS på iPhone.

du kan ikke føre noe musikk over BT/WIFI/3G grunnet lisens greier.

bare bruk av USB kabel.

 

kameraet vet jeg ikke noe om med det er 2mp.

knall til film og spill, veldig stilig og lett brukergrensersnitt.

Lenke til kommentar

Fikk iPhone i forgårs, men tror jeg svarer rett fordi. MMS er ikke støttet, har vært 3. partsprogramvare som har fikset dette, men de har vært tilgjengelig via Cydia og Installer, ikke AppStore og ikke godkjent av Apple. Bluetoothen bruker en amerikansk standard, og kan heller ikke sende eller motta filer, (tror jeg).

Lenke til kommentar
Jeg er også hjemme. Var nr. 25 i kø, og var ute av butikken nøyaktig 07, og da var det minst 100 bak meg.

FANTASTISK SKJERM er det første som slår meg. JEG ER FANTASTISK TRØTT slår meg like etter, så nå skal jeg sove litt :)

 

 

Mange som klager på at skjermen er litt gul iforhold til V1, både på norske forum og utlandet

Det er fordi fargene er "varmere" enn den forrige generasjonens skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vill ikke si at det er billigst,

det lønner seg å ha et abo ut året og deretter bytte til noe annet.

det kommer også ann på hvor mye du bruker tlf.

for meg passer Mewe 200 perfekt + Fritid connect,

regner med å betaler rundt 250 til 300kr i mnd..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei, eneste som selger Netcom, har du råd til en iPhone har du råd til å ha et Netcom abo i 12mnd.

 

mitt abo koster meg 2500kr for 12mnd, hvis jeg holder meg til grensen.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Så hva er for øyeblikket biligste og beste alternativ for å skaffe seg en ubundet 8gb?

Fortsatt 4200 med iTalk Small + utkjøping?

 

Kan det ventes prisras snart?

Det billigste er det som blir nevnt. Men du har nå muligheten til å velge det netcom abb som passer deg best. Altså du er ikke tvunget til å kjøpe en av italk abb.

 

Noe prisras vil jeg nok si meg sikker på at det ikke blir. Siden det ikke var noe direkte prisras når man gikk fra iphone til iphone 3g. For butikkene slutter fort å selge den gamle versionen når en ny kommer

 

Noen som har en guide til Jailbreak iPhone 3g 2.1?

 

Har prøvd flere forskjellige guider, men funker ikke

 

Hvis du leser bloggen til dev-team så finner du programmet der. Programmet er kun til mac, så de med noe annet må nok fremdeles vente til feks winpwn kommer i ny version.

 

Mulig du kan få noen med mac til å lage et custom firmware til deg.

Endret av NeXz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...