Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wFUGfCRd
blackra1n RC2 released!

** Update -- RC2 is out **

Fixed 3G issues

Tethered jailbreak for 3.1 OOTB ipt 8GB and new 3GSes

Fixed Icy issues

Both Windows and Mac

If you used RC1, no need to rerun

Dersom de mener at den tar nye iBoot (Mtp. "new 3GSes") så er det bare stor applaus herfra :) Håper en dag at Apple faktisk ikke gidder å styre mer med å blokkere jailbreak.

Hva er det som menes med jailbreak? Er helt noob på sånne ting jeg.. Men høres nesten ut som om at man kan få en billig iPhone...og DET er jeg interessert i.. :)

Dette er utvilsomt årets beste!

Jeg har dog ikke tid til å forklare deg hva jailbreaker, siden jeg skriver fra 3GSen, som betyr at jeg er på farten. Så tilfeldigvis dette :p

Uff....jaja :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Som kjent er Apple streng med hva som selges i AppStore. Programmer og filer som manipulerer og endrer basis-funksjonene i iPhone er ikke lov. Så ved å jailbreake så kan man gjøre ting som å kjøre flere programmer i bakgrunnen, legge inn temaer osv!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Det stemmer. Som kjent er Apple streng med hva som selges i AppStore. Programmer og filer som manipulerer og endrer basis-funksjonene i iPhone er ikke lov. Så ved å jailbreake så kan man gjøre ting som å kjøre flere programmer i bakgrunnen, legge inn temaer osv!

Hmmm... Okaij, men da forstår jeg :) Takker.

Lenke til kommentar
Først må du konvertere videoene dine til et format som touchen kan spille av. Enten MPEG-4 eller H.264 såvidt jeg vet. Da kan du foreksempel bruke "Videora Ipod touch converter". Så må du bare legge de inn i Itunes og synkronisere med touchen.

Det finnes en egen tråd for Ipod touch ;)

Hadde vært super om Steve Jobs kunne gjort Iphonen litt mer fri. For eksempel at Iphonebrukerene kunne bare overført en .avi eller .mpeg rett inn på mobilen, for så å spille den av med en gang. Uten å konvertere eller gå via itunes. En prosess som burde ha tatt 4-7min tar fort 30-45min.

Lenke til kommentar
Først må du konvertere videoene dine til et format som touchen kan spille av. Enten MPEG-4 eller H.264 såvidt jeg vet. Da kan du foreksempel bruke "Videora Ipod touch converter". Så må du bare legge de inn i Itunes og synkronisere med touchen.

Hadde vært super om Steve Jobs kunne gjort Iphonen litt mer fri. For eksempel at Iphonebrukerene kunne bare overført en .avi eller .mpeg rett inn på mobilen, for så å spille den av med en gang. Uten å konvertere eller gå via itunes. En prosess som burde ha tatt 4-7min tar fort 30-45min.

Ja. For oss som har jailbreak så har vi jo Videolan (VLC) på iPhone :p

Lenke til kommentar

Må du gå gjennom Itunes og?

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

1)Jeg har lagt merketil at det noen ganger kommer en blå sirkel der det skal stå 3G/E, hva er det for noe?

2)finnes det en app der jeg kan søke etter noe også velge hvilken kattegori det jeg søker på skal befinneseg? Foreksempel. Hvis jeg vil ha en app hvor man kan legge til bursdags ting på et bilde så velger jeg kategori og søker på bursdag.

Lenke til kommentar

Må du gå gjennom Itunes og?

Joda, alt som skal inn på iphonen må gjennom Itunes, uansett, men med Videolan slipper du vel å kovertere de før du legger de inn fordi VLC spiller av de aller fleste formatene ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...