Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes iPhonen min er bra (3G iPhone 2.0.2), og det er en fryd å bruke den! Men jeg irriterer meg så grenseløst når folk spør "Har du nummeret til x", og jeg må drive å gå inn å huske nr for så å sende det på SMS, istedet for å kunne sende hele kontaktinformasjonen! Du kan laste ned ulike program som sender kontaktinformasjonen via epost, men ingen som gjør det via SMS fordi Apple ikke tillater 3.parts programmer og opprette en ny SMS..

Er også slitsomt uten Copy Paste generelt! Hvis de ikke får det på plass innen HTC Dream kommer, så blir det raskt bytte

Lenke til kommentar
Jeg har spurt mye her i tråden i det siste, men jeg har et generelt spørsmål igjen. Svar med iPhonen på hjertet!

Er telefonen (8gb) verdt 4200kr uten abo?

Lett!

Brukt den hver dag siden 19. juli, og den er rett og slett en fryd å bruke. Bare ikke hold for mye snusk og tulleball inne den, fordi alle må se på den ;)

Lenke til kommentar
oppdaget i dag at det ikke gikk ann å legge på etter en samtale, men telleren bare gikk og jeg trykket og trykket på legg på men ingen ting skjedde. andre som har opplevd liknende?

Skjedde akkuratt det samme med meg i dag..det var litt kjedelig.

Fikk du lagt på til slutt, eller måtte du slå av iphonen?

Lenke til kommentar
Hva er ca. pris på unlocka 8gb iphone fra ebay uten tanke på frakt?

Ikke for å være frekk, men hvorfor i all verden spør du om et så simpelt spørsmål her?

Du kan jo fint sjekke det selv, og det tar mye mindre tid enn å vente på noen andre til å gjøre det for deg.

Og med tanke på at du bare sa "iphone", kan man misforstå å forveksle med gamle modellen, som også har vært solgt fiffig på ebay.

- Er klar over at det er iPhone 3G tråd.

Lenke til kommentar

Fikk min iPhone 3g idag, har oppgradert til versjon 2.0.2.

Jeg får ikke kobla med til min tråløse ruter, ST 780 Multimodem.

Er jo pålogga på min bærbare maskiner, men iPhone vil ikke koble til.

Er 100% sikker på at jeg har rett WEP-nøkkel.

What to do, what to do?

Lenke til kommentar
Fikk min iPhone 3g idag, har oppgradert til versjon 2.0.2.

Jeg får ikke kobla med til min tråløse ruter, ST 780 Multimodem.

Er jo pålogga på min bærbare maskiner, men iPhone vil ikke koble til.

Er 100% sikker på at jeg har rett WEP-nøkkel.

What to do, what to do?

prøv reset network settings fra general ---reset,

også prøv på nytt. eneste eg kan tenke på. evt. hel restore, men skal ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Hva er ca. pris på unlocka 8gb iphone fra ebay uten tanke på frakt?

Ikke for å være frekk, men hvorfor i all verden spør du om et så simpelt spørsmål her?

Du kan jo fint sjekke det selv, og det tar mye mindre tid enn å vente på noen andre til å gjøre det for deg.

Og med tanke på at du bare sa "iphone", kan man misforstå å forveksle med gamle modellen, som også har vært solgt fiffig på ebay.

- Er klar over at det er iPhone 3G tråd.

Har ikke vært så lat at jeg ikke har sjekket selv :/. Det ligger tusenvis av auksjoner av den ute, noen er Buy Now, andre er budrunder som ligger på alt fra 100 dollar til 800 dollar. Er litt vanskelig å se hva som er vanlig endepris på auksjonene. Tenkte noen rutinerte her hadde greie på hva som er en grei pris så jeg ikke ender opp med å betale mer enn det jeg burde. Og ja, jeg mener selvfølgelig iPhone 3G, tenkte jeg slapp å spesifisere her, ettersom trådens navn er ganske innlysende for hva det er snakk om :)

Lenke til kommentar
Jeg har spurt mye her i tråden i det siste, men jeg har et generelt spørsmål igjen. Svar med iPhonen på hjertet!

Er telefonen (8gb) verdt 4200kr uten abo?

Lett!

Brukt den hver dag siden 19. juli, og den er rett og slett en fryd å bruke. Bare ikke hold for mye snusk og tulleball inne den, fordi alle må se på den ;)

copy that! Har vert litt påpasselig med meldinger osv. til nå ;) 

Viss jeg skal svare på spørsmålet til Marius E, så må det vere lett ja. Dette fordi jeg erstattet ihvertfall touchen min med iphone så jeg kunne kombinere. Fant ut at det ble litt slitsomt med ipod touch og vanlig telefon. Så why ikke "ja takk, begge deler"? :) Jeg har selv 16gb versjonen, da jeg føler jeg trenger det. Kommer til å ha mye musikk på den, samt en del apps og filmer ;)

EDIT: HUFF, kronglete skrive. Men gidder ikke rette det. Om noen ikke forstår send heller en PM om det er absolutt viktig :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...