Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Apple/iTunes sin synkroniseringsfunksjon er ikke særlig sofistikert, nei. Den vil ikke være med på at du f. eks. kan kjøpe programmer på to PCer og ha dem på én iPhone. Ganske latterlig, spør du meg. Var gjennom det samme helvetet da jeg var bortreist en stund, med en annen PC enn den vanlige. Uansett, sørg for å ha manuell kontroll av musikk, apps etc. hvis du skal overføre fra flere maskiner. Er dessverre ikke i stand til å forklare/gå gjennom prosessen. Selv har jeg kapitulert, og overfører nå bare fra én maskin. Apps kjøper jeg fra telefonen, men det er litt kjedelig om man skal kjøpe noe som er over 10MB når man ikke er koblet til trådløst nett.

 

Blir tidvis irritert over Apples crippling av iPhone, men nå har jeg da endelig fått åpnet opp 3G-en for en helt ny verden med blackra1n (jailbreak som ble sluppet idag). Flott å kunne kjøre spotify i bakgrunnen, toggle wifi/3g etc. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, etter det er det din egen feil. Har aldri hatt problemer med iTunes og programmer jeg.

Hva her er det som er min feil?

 

Jeg har kjøpt alle mine programmer direkte på telefonen. Så kobler jeg den til PCen og får dem slettet. Etter en time med leting har jeg fortsatt ikke funnet noen måte å gjenopprette dem, eller funnet et sted hvor jeg enkelt kan laste ned alle programmer jeg har lastet ned før på nytt.

 

edit: fjernet dårlig humør :p

Endret av genser
Lenke til kommentar
Pent, har jeg lest feil, eller kan den jailbreake den nye 3.1.2 også? :D

 

Stemmer nok det ja. Kjører 3.1.2 med Jailbreak her og fungerer utmerket (på en iphone 3GS):) Dette funker også på 3.1 OTB. Men merk at dette gjelder kun jailbreak og ikke opplåsing. Det er ikke blitt knekt enda.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hvor fant dere firmware 3.1.2? Man trenger vel det for å bruke det med den nye metoden? Er det et sted på PC'en man kan finne det etter man updater iPhone til det?

 

Og jeg som har 3.0.1 med redsn0w jailbreak, hvordan skal jeg da oppdatere til 3.1.2 jailbreak? Først skikkelig update via iTunes eller kan jeg bare laste ned en 3.1.2 ISPW og kjøre den i jailbreak-programmet og update derifra?

Lenke til kommentar

Står bare "Running" hele tiden i blackra1n. :( Også sitter iPhone fast på iTunes logo og USB kabel tingen og ingenting skjer, ventet i 15 min + der og har prøvd 3 ganger nå....

 

iPhone 3G, FW 3.1.2

 

Helvete, kanskje jeg ikke skulle ha oppdatert med iTunes til FW 3.1.2 da. Faen da, dør hvis jeg ikke får jailbreak til nå, da skulle jeg aldri ha oppdatert fra 3.0.1 jailbreaket.

 

Noen ideer? Har prøvd å restarte PC'n, disable antivirus osv og nesten alt nå. Goddamn.

Lenke til kommentar
Hei.

 

- Er det noen som vet om det finnes en norsk politiradio på appstore som er gratis?

- Hvorfor funker ikke trafikkinfo på GPS'en?

 

Edit: Har iPhone 16gb 3GS.

 

Drool radio har en lite versjon. Litt usikker på hvilke funksjoner de har utelatt i gratisversjonen. Men i fullversjonen kan du legge til de politiradioer du vil i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...