Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Gidder ikke oppdatere til 3.1 før det kommer en grei jb. Noen som kan linke hvilken 3.0 jailbreak de brukte. Prøvd flere forskjellige, men ingen fungerer.

Kom jo en grei jailbreak fra dev-team da. Kjører helt fint på min iPhone 3GS (Jailbreak 3.1 altså, lastet ned en custom restore fil som inneholdt jailbreak). Men du har jo alltids Redsn0w for 3.0.1. Den skal være veldig grei. Bare å laste ned redsn0w 0.8, iPhone OS 3.0 og 3.0.1. Oppdatere til 3.0.1, bruke redsn0w 0.8 og peke til 3.0 og så virker det på den.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi som har telenor: det koster kun 10 kr per dag sant? Altså man må vel ikke bestille tjenesten "Mobilt bredband" (for 0 kr/mnd), dette er vel noe som alle telenorkunder har?

Kanskje litt feil plass å spørre, men iPhone-folk er vel generelt litt mer oppdatert på sufeprisene enn andre.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Hei.

Er rimelig irritert over tlf. regningene mine etter at jeg kjøpte iphone 3GS, noen som vet hvordan man kan deaktivere at man kommer på internett, har netcom flexitalk, så det er ikke noe inkludert internett i måneden, noen som vet så det ikke er mulig å surfe på nettet og få kostnadene bort fra fakturaen for surfing på nettetetc. da?

Innstillinger - Generelt - Nettverk - Mobildata

Hvis du skriver inn litt tull her så vil ikke telefonen kunne koble seg opp mot dataoverføring, og det vil dermed ikke koste penger.

men vil jeg fortsatt motta mms da? siden da kobles jo tlf. opp mot nettet hvis jeg har forstått det riktig?

Lenke til kommentar

argh hva skjer med butikkene da eller er det apple som ikke produserer nok Ihponer? jeg fikk beskjed første gang jeg spurte i butikken. De sa: ja den kommer om ca. en uke. kom den? nei.. å jeg har vært nede å spurt flere ganger. å de sier forsatt: vi får den ca om en uke. Å nå har de holdt på sånn i nesten 2mnd snart.. blir ganske så forbanna når de holder på sånn altså. Å sist gang jeg spurte nå, sa de at de hadde noen på lager men de ville ikke selge de enda?? hva er problemet deres? jeg skjønner det ikke. Jeg trenger en ny mobil, å visst jeg ikke får Iphonen snart må jeg nesten finne meg en annen tlf. Uansett jeg skal prøve å være tålmodig :D

Lenke til kommentar
argh hva skjer med butikkene da eller er det apple som ikke produserer nok Ihponer?

Det er ikke så inviklet som du tror. Pottit-landet Norge er ikke prioritert når

telefonene sendes ut fra fabrikkene. Vi får nok bare smulene. Den store

mengden telefoner går til Asia, Sentral-Europa og USA.

Lenke til kommentar
argh hva skjer med butikkene da eller er det apple som ikke produserer nok Ihponer? jeg fikk beskjed første gang jeg spurte i butikken. De sa: ja den kommer om ca. en uke. kom den? nei.. å jeg har vært nede å spurt flere ganger. å de sier forsatt: vi får den ca om en uke. Å nå har de holdt på sånn i nesten 2mnd snart.. blir ganske så forbanna når de holder på sånn altså. Å sist gang jeg spurte nå, sa de at de hadde noen på lager men de ville ikke selge de enda?? hva er problemet deres? jeg skjønner det ikke. Jeg trenger en ny mobil, å visst jeg ikke får Iphonen snart må jeg nesten finne meg en annen tlf. Uansett jeg skal prøve å være tålmodig :D

spør om å få komme på bestillings liste eller noe lignende, gjør det i alle butikkene som selger eller kommer til å selge, vet av flere som forhåndsbestilte flere telefoner til seg selv og bare dreit i resten når de hadde fått en telefon, jeg fikk nesten tak i en iphone 3gs slik, den lå av for en som hadde forhåndsbestilt, jeg maste så mye at butikken ringte han som hadde forhåndsbestilt og spurte han om han hadde tenkt å hente den, eller bare la den gå til meg, veldig irriterende, men når mange spille et slikt spill, hvorfor ikke spille du også.

Lenke til kommentar

Til dere som sier dere sliter med å få tak i 3GS:

Jeg har hatt muligheten til å kjøpe 3GS helt siden mandag 28. september hos Expert i Kristiansand. Og de har fortsatt flere på lager, sjekka senest i går.

Går jeg derimot til Elkjøp, som er en el-gigant, kan de ikke en gang gi meg en dato for levering av 3GS.

Hva med å gå til de riktige butikkene? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...