Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg skal til USA snart.

Er det noe å hente på å kjøpe en iPhone 3GS der?

Hvor mye vil den evt koste, og han må vel kjøpe den med abb. for å så avbryte det?

Tror ikke han får kjøpt telefonen uten å ha et amerikansk personnummer (social security number). AT6T selger nemlig ikke iPhone uten at du tegner et abonnement. Tror heller ikke det er like lett å bryte kontrakten som i Norge.

Lenke til kommentar
Jeg må nesten gjenta da jeg synes dette er rart

Kan man IKKE sende en mld til flere personer uten at meldingen går over til mms melding?

Jeg vil da anta at om du sender til 10 personer så sender du da avgårde 10 mms meldinger som da er dyre

En annen sak jeg reagerer på er at programmer jeg har kjøpt etter ca 2 dager ikke vil la seg åpne, noen grunn til det?

Jeg kan slette dem og laste dem ned(gratis heldigvis) å så åpne dem igjen, men herregud så irriternde

bump......

Lenke til kommentar
Hva vil være den beste dealen for en som skal kjøpe seg en ny iPhone (2.gen - siden det er billigere (?)) med et forbruk som ligger på ca 250,- kr i måneden ved gjeldende telefon? Gidder ikke si opp osv, bare gjeldende abonnement ved kjøp.

Hva fordeles de 250 kronene mellom?

Periode: 21/7/09 - 20/08/09

Mobilsamtaler

Samtaleavgifter: 2.24 (Dette er noe lite i forhold til egentlige forbruk, siden jeg har fri familie. Dette burde tas med i betraktningen.)

SMS meldinger

Samtaleavgifter: 75.24

Annet

Minimumsdebitering: 1.72

Så hva er passelig abonnement?

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det du listet opp er 80 kr mnd, hvor har du de 250 fra?

Uansett, tror jeg ville anbefalt superpluss + en av SMS pakkene til telenor.

Lenke til kommentar

Kan man IKKE sende en mld til flere personer uten at meldingen går over til mms melding?

Jeg vil da anta at om du sender til 10 personer så sender du da avgårde 10 mms meldinger som da er dyre

En annen sak jeg reagerer på er at programmer jeg har kjøpt etter ca 2 dager ikke vil la seg åpne, noen grunn til det?

Jeg kan slette dem og laste dem ned(gratis heldigvis) å så åpne dem igjen, men herregud så irriternde

bump......

Skjer det samme hos meg.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det problemet. Måten jeg fikset det på var ved å logge inn på AppStore på telefonen. Ellers fungerte ikke apps som var kjøpt/hentet (freeware) gjennom Appstore, men nedlastede (piratkopier) fungerte alltid.

EDIT: Post nr. 8000! :woot:

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

bump......

Det at meldingene går over til MMS kan fikses. Du må oppdatere operatørinnstillingene.

http://ifon1.no/iphone/mms_tethering_vvm.html

les nøye før du gjør dette slik at du laster ned riktig fil. Gjør dette først, deretter Restart og så koble til iTunes for å se om det er kommet noe. Nyere operatørinnstillinger.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man oppretter spilleliste som går etterhverandre ?

Har en lydbok på mobilen å plutselig spiller sporene av i tilfeldig rekkefølge.

laget en egen lydbok mappe. Noen tips der ute ?

Bumper denne igjen.

det er fryktlig irriterene at lydsporene spiller av i tilfeldig rekkefølge.

blir jo helt håpløst når det dreier seg om avspilling av lydbøker.

Har laget en egen spilleliste i itunes, å kopiert til avspillingsrekkefølge.

uten at dette hjalp noe særlig. Er det noen der ut som har noen som helst erfaring med dette eller en løsning. innstillinger etc. Håper noen kan hjelpe meg. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...