Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Haar ikke innsett hvor mye jeg har tuklet med telefonen mens jeg har vært på jobb... i dag var det forelesning igjen og med unntak av litt surfing og applikasjoner, video, musikk, nike+ har den vært lite brukt. Nå etter 16 timer er den på 53%. Tilsvarende i går var kl 11:45.

Lenke til kommentar
hei ville bare tipse om et syyykt bra spill. Det heter Paper Toss World Tour. Går ut på å kaste papir i søppelbøtta utrolig avhengihetsskapende! låste akuratt opp den siste banen, falt nesten ut av stolen da jeg så hvor vanskelig den var lol. I Tilleg har man online score boards, i tilleg til global score så bruker spillet gpsen til å lokalisere deg for å deretter putte deg inn på lokallisten f.eks Kristiandsand highscores"

Alt i alt et sykt bra spill, det beste casual" spillet ever til iphone! prøv det

review :)

Post dine score her

Det er to spill jeg har blit hektet av, og det er Gangstar og I Dig It. Gangster er faen meg et imponerende stykke spill! Anbefaler å ha en 3GS, så slipper man lagging og slikt.

Ok takker for svar steffen moss:)

Har sett litt etter 3G på finn.no men syns dem er dyre i forhold til ny 3GS.

vet du hvor jeg får denne til billigst pris om jeg kjøper med abb og bryter det?

Jeg har nok ikke oversikt over dette, så jeg kan nok ikke hjelpe deg her ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et spørsmål angående iPhone 3GS.

Om jeg ikke tar helt feil, er iPhone tilkoblet mobilnettverket heletiden, via 3G eller edge. Vil ikke det si at penger strømmer konstant ut fra telefonen? Finnes det muligheter for å skru av denne funksjonen? :3

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Svar til deg over: iPhone er ikke tilkoblet mobilnettverk/internett hele tiden, kun når du ønsker. Og det er også mulig å skru av 3g og kun bruke GSM nettet.

Også har jeg et spørsmål angående WIFI. Jeg har hatt litt problemer med at den logger seg av etter litt tid. Jeg har både trådløst nett hjemme og å jobben, og har alltid brukt det. I det siste når jeg har koblet opp iphonen så er nettet koblet på når jeg bruker telefonen i safari osv, men hvis jeg legger den ned i noen min (og skjermlåsen kommer på) så kobles den av! Irriterende når jeg blant annet bruker nettradioen osv på telefonen.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Ja det er slik det er. HTCs modeller er også slik. Laster du ned en radio-applikasjon så vil den mest sannsynlig ikke kutte forbinnelsen når skjermen slås av, da utviklerne av applikasjonen(e) har selv valgt at den ikke skal det.

WunderRadio og RadioBOX er blant annet to apps som ikke kutter forbinnelsen.

Lenke til kommentar

Endelig så har jeg funnet det beste skyddet for min nye 3GS. Det er Batwing Black fra Candyshell. Dette er den nyeste modellen med silikon innvendig og en hardere plast utvendig. Dette gjør at telefonen ikke får riper ved å ta av og på dekselet. Det innvendige laget av silikon sammen med det hardere utvendige gir en absorbering dersom den skulle falle i bakken. Dekselet gjør heller ikke at telefonen virker så mye større. Sjekk ut bilder og video:

http://dailymobile.se/2009/08/10/pictures-...-iphone-3g-3gs/

Dekselet koster 26 USD fra Amazon.com

Lenke til kommentar

Jepp, Incipio Feather skal jeg ha, men det er ikke noe med høy prioritering, men jeg skal nok bestille en slik en eller annen dag. Beskyttelse er noe jeg ikke er så opptatt av, siden jeg er svært forsiktig med iPhonen. Men, uhell skjer, så jeg kommer vel til å angre den dagen den faller i bakken :p

Lenke til kommentar
Har sett litt etter 3G på finn.no men syns dem er dyre i forhold til ny 3GS.

vet du hvor jeg får denne til billigst pris om jeg kjøper med abb og bryter det?

Hei @amdointel.

Jeg bestilte en hvit 16GB 3GS fra Telekiosken for dama. Har jo ikke fått telefonen enda, da det er usikker leveringstid. Jeg valgte Superpluss abb. Da kan du få telenor til å åpne opp telefonen til bruk med andre sim kort, og la superpluss abb. bare gå ut året. Da får du telefonen for totalt 4038kr tror jeg det var:)

Det finnes dog en fix for dette. Jeg har laget en liten guide om det her.

Urettferdig. Virker bare på Mac :(

Lenke til kommentar

Jeg har registert det er flere enn meg som lurer på hvilken bilnavigasjon de skal satse på. Forhåpentligvis tar amobil oppfordringen om å ta en sammenligningstest.

Dersom noen har funnet sammenligningstester av TomTom (699,-), Navigon (549,-), iGoMyWay (619,-) og Sygic (519,-) hadde det vært fint med en lenke.

Det eneste jeg foreløpig har funnet er en teoretisk sammenligningstabell.

Lenke til kommentar
Jeg har registert det er flere enn meg som lurer på hvilken bilnavigasjon de skal satse på. Forhåpentligvis tar amobil oppfordringen om å ta en sammenligningstest.

Dersom noen har funnet sammenligningstester av TomTom (699,-), Navigon (549,-), iGoMyWay (619,-) og Sygic (519,-) hadde det vært fint med en lenke.

Det eneste jeg foreløpig har funnet er en teoretisk sammenligningstabell.

Er vel noe sammenligning mellom de to i VG sin test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...