Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

johanf: Ring Netcom og hør om du kan få bytte den som følge av den defekte pikselen da vel, dersom den irriterer deg. Flere har visstnok fått bytte som følge av slike defekter, i allefall hos Telebutikken i Oslo på lanseringsdagen (leste litt om dette i iPod1-forumet for en stund siden), forhåpentligvis går det an å gjøre det samme hos Netcom også.

Det med treige menyer kjenner jeg meg ikke igjen i, selv om jeg har hatt telefonen på i dagevis uten å slå den av. Du kan jo prøve å ta en restore (eller hva det kalles) og se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, mirakelfølelsen ved iPhonen min har lagt seg nå. Det er nå det begynner å gjelde i grunn, for nå skal man venne seg til å bruke den hver dag. Og jeg synes enda det er en knallgod telefon. Den gjør alt jeg krever av en telefon, og mer til. Etter oppdateringen er den også blitt raskere til å laste for eksempel kontaktlisten. Jeg har også lagt inn timeplanen på telefonen, den er satt til å gjenta seg hver uke unntatt ferieuker frem til skoleslutt. Jeg har nå rask oversikt over samtlige avtaler, ting jeg trenger å få gjort og har rask tilgang til mailen min.

Dessverre bruker jeg knapt 3G, surfer veldig lite på telefonen. Synes abbonnementet mitt er veldig dyrt.

Lenke til kommentar

Heilage, hvis du føler at abb blir for dyrt. Så har du jo muligheten til å avslutte abb, noe som resten av iphone befolkningen har gjort (nesten).

Hvis du gjør dette, pass på fakturaen din, for den vil nok inneholde noen feil fra netcoms side.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg telefonen nå forgje onsdag og fikk den lørdag! Men en ting som eg reagerer på er at "homeknappen" min er treg og henger litt på ene siden kanskje. Må trykke litt bestemt på den for at den reagerer. Noen andre som har dette problemet? Ville dere sendt den inn eller vil den gå seg til etter litt bruk?

Sa også opp mitt NetCom abb. i dag, dama var hyggelig og alt var fiksa på et par minutter og fikk beskjed om å gjennopprette telefonen min om en halvtime! Satte SIM-kortet mitt i telefonen (Telenor Djuice Nonstop) og skrudde den på, koblet til mac'en og skulle gjennopprette. Men før eg fikk gjort det så virker det som om telefonen min allerede er "ready to go" dvs. telenordekning, kan motta samtaler,sms og bruke internett.

Har det noe å si dersom eg ikke gjennoppretter? Noen bakdeler liksom?

Utenom dette må eg si at eg er utrolig fornøyd med telefonen min, hadde en SE p1i før og føler at dette er mere min type telefon.

Lenke til kommentar
Heilage, hvis du føler at abb blir for dyrt. Så har du jo muligheten til å avslutte abb, noe som resten av iphone befolkningen har gjort (nesten).

Hvis du gjør dette, pass på fakturaen din, for den vil nok inneholde noen feil fra netcoms side.

Det er det som er planen. I lengden vil det være langt billigere. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg merker at telefonoen blir håpløs (veldig mye etterslep når man taster) å skrive meldinger på dersom meldingloggen blir lang, er det flere som har dette problemet og noen som evt. vet om Apple har planer om å fikse dette?

Lenke til kommentar
Jeg merker at telefonoen blir håpløs (veldig mye etterslep når man taster) å skrive meldinger på dersom meldingloggen blir lang, er det flere som har dette problemet og noen som evt. vet om Apple har planer om å fikse dette?

ja, har samme problemet. Hadde også problemer med å få oppdatert meldingsloggen i dag, det kom opp at ny melding motattt, da jeg gikk inn stod den ikke der, måtte gå ut igjen og inn igjen og da kom den.

Lenke til kommentar
teit spørsmål, men har noen en hurtig leksjon i hvordan legge inn bilder på iphone?

Koble tlf til datamaskinen, marker den i listen til høyre i iTunes og gå på fanen for bilder. I rullegardinmenyen på toppen, kan du velge å browse til kataloger du skal sync'e til iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...