Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakken inneholder:

-USB kabel

-220V stikkontaktadapter (slik at du får en usb-plugg i veggen som du kan lade fra)

-Etterligning av en binders for å få ut SIM-kort.

-Liten tørkefille som funker dårlig

-Hurtigstartguide

 

-Glemte headset, ja. Men det er dårlig.

Endret av Explorer
Lenke til kommentar

Det står vel at de starter salget kl. 10. Det sto det ihvertfall nå sist onsdag. Jeg satt klar på slaget 10, og klarte å sikre meg en telefon, så jeg råder deg til det samme. :thumbup:

 

Jeg bestilte på nettbutikken, men det går sikkert an å ringe å bestillte også, men da tror jeg du må regne med en del kø.

Lenke til kommentar

Når jeg bestilte skjold til Ipod Nano 3d gen fra Zagg, fikk jeg aldri produktet mitt. Jeg har blitt trekt pengene, og har purret på de. Da sa de at posten måtte ha rotet det bort, og at de skulle sende et nytt eksemplar.

 

Fortsatt ikke sett noe til det nei. Så jeg vil egentlig fraråde folk å handle derfra, jeg ble hvertfall svindlet! Når det er sagt, så har jeg hørt om flere som har fått produktene sine.

Lenke til kommentar

Quote: jan`s innlegg, ang selger riper mobilen, sprengt lader.....

 

Haha... utrolig kjipt....

 

men du har da en iphone:=)

 

Dritt selger som herper mobilen?!!wtf Når man selger iphone burde man vite at alle som kjøper mobilen, gleder seg vilt til noe nytt og sexy, ikke noe ripete brukt slødde:p

 

 

God historie, kjipt for deg.

 

Utolig bra skrevet, :=)

 

 

Rieg

Endret av rieg
Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg bor atm i USA, og har et kontantkort gjennom AT&T. Nå har jeg fått et tilbud over Craigslist på en ny iPhone 3G 8gb som er åpnet, men ikke brukt. Jeg lurer på om telefonen vil være locked til selve AT&T, eller kun abonnementet som selges med telefonen. For jeg burde vel ikke trenge å unlocke den da?

 

Prisen er $400 shipped til meg. Godt tilbud?

Lenke til kommentar

iPhone 3G issues.

 

Jeg bestilte min på mandag 11. august. Da hadde den vært utsolgt hele helgen, og bare for morro skyld gikk jeg inn på nettbutikken mandag morgen for å se.

 

Invisible Shield fra Zagg er et helvette å klistre på. Mye plunder, siden iphone har mange runde overflater. Hullene til knapper, kameralinse og ladepluggen kan være dårlig utskjært og resultere i enda mere jævelskap.

 

I telefonen henger menyene. Særlig etter et par dagers bruk uten restart. Minner veldig om tidlige Windows-versjoner, som måtte restartes flere ganger i uken. Batterilevetiden er 1 DAG (ikke et døgn) med moderat/flittig bruk. Dekningen er det så som så med. Det er vel en kombinasjon av at netcom ikke er helt gode over alt, og at telefonen reagerer veldig negativt hvis det kommer en betongvegg mellom telefonen og sender. For meg, er den litt for stor. Hadde de fått plass til det samme i en tlf som var på str. med touch diamond, hadde den vært genial.

 

Positivt, så er cover flow fancy å se på. Ipod er nice å ha. Skjermen er nydelig, selv om min har en pixel som ikke viser alle fargene. :(

 

Angrer jeg? Tja. Ikke enda, men hypen er over for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...