Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GPS'en koster ikke noe i utgangspunktet, men du må jo betale for datamengden du laster ned når du feks bruker Google Maps

så er kartet du betaler for da? om jeg kobler til wifi og laster det ned, er det helt gratis da?

Korrekt.

finnes ingen programmer som har ferdige kart da, slik at det blir helt gratis å bruke gpsen?

Lenke til kommentar

Merket idag da jeg skulle sende en tekstmelding, at telefonen var utrolig treg (type jeg ligger to tre bokstaver fremfor det som har dukket opp på skjermen).

Ble bedre etter en restart, men fortsatt utrolig irriterende. Kjører versjon 2.0.1.

Er dette slik jeg bare bør venne meg til, eller kan det forventes at det blir forbedret til 2.1 oppdateringen?

Lenke til kommentar

I 2.0 var kontaktlisten helt grusom. Ordna seg kraftig i 2.0.1. Det jeg irriterer meg over software-messig er skrolling i Safari. Må presse opp for å komme ned. Unaturlig bevegelse kontra hendelse. Skulle vært motsatt. Kanskje en innstilling jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Det jeg irriterer meg over software-messig er skrolling i Safari. Må presse opp for å komme ned. Unaturlig bevegelse kontra hendelse. Skulle vært motsatt. Kanskje en innstilling jeg har gått glipp av?

Du kan ikke endre veien du må stryke fingeren for å scrolle i Safari.

Lenke til kommentar
 Må presse opp for å komme ned. Unaturlig bevegelse kontra hendelse. Skulle vært motsatt. Kanskje en innstilling jeg har gått glipp av?

Hæ? Det gjelder jo ikke kun Safari - hele iPhonen er jo bygget på det prisnippet, i likehet med nesten alle touch-enheter. Det er det motsatte som ville vært unaturlig. Om du legger et langt ark på et bord skyver ikke du det nedover etterhvert som du leser nedover det.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
 Må presse opp for å komme ned. Unaturlig bevegelse kontra hendelse. Skulle vært motsatt. Kanskje en innstilling jeg har gått glipp av?

Hæ? Det gjelder jo ikke kun Safari - hele iPhonen er jo bygget på det prisnippet, i likehet med nesten alle touch-enheter. Det er det motsatte som ville vært unaturlig. Om du legger et langt ark på et bord skyver ikke du det nedover etterhvert som du leser nedover det.

Og hvordan skroller du på din datamus?

Lenke til kommentar
Bullcrap. Dette er ikke en mus, det er en touchskjerm.

Riktig - en kan ikke sammenligne en mus med hvordan en behandler fysiske objekter.

Om nettsiden på skjermen din kunne tas på ville du dradd den oppover når du hadde lest til bunnen.

Poenget er jo også at det er snakk om en bevegelse. Om de bare hadde vært en knapp ville det vært naturlig om den var på bunnen.

Lenke til kommentar
Bullcrap. Dette er ikke en mus, det er en touchskjerm.

Riktig - en kan ikke sammenligne en mus med hvordan en behandler fysiske objekter.

Det høres virkelig helt feil ut.

Uansett definisjon, ned,ned og opp,opp føles mer naturlig og burde være et alternativ, som det er på mange andre enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...