Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

opplever litt tull med iphone/netcom jeg også...

 

fikk regningen for brudd på italk small i dag.

totalt kom regningen på 2900kr?!?

hva i h****te tenkte jeg....

 

jeg hadde regnet med å betale 2400 for å bryte, samt 399 for en måneds forbruk med italk small, men i tillegg får jeg såkalt "faste avgifter" på til sammen ca. 100kr??

er det noen her som kan forklare meg hva dette er?

skal uansett ringe til netcom i dag, og gi de en innføring i verbale uttrykk fra folkemunne...

 

(mange vil nok si at jeg skal bare drite i de 100 kronene og betale regningen, men sett at netcom gjør denne feilen med et par tusen kunder, ja så tjener de fort en god del kroner"...)

 

Fant også en link til en person som har lignende problem

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar

Jeg fikk også faktura i dag med faste avgifter. Stusset litt på hva disse var, har sendt netcom mail om det. Får jeg ikke positivt svar på hva dette er ringer jeg..

 

Men jeg fikk dette som avgifter:

NetCom iTalk Small 23.07.08-23.07.08 12,87

NetCom iTalk Small 24.07.08-24.07.08 12,87

 

Så får se hva dem svarer.

Lenke til kommentar
opplever litt tull med iphone/netcom jeg også...

 

fikk regningen for brudd på italk small i dag.

totalt kom regningen på 2900kr?!?

hva i h****te tenkte jeg....

 

jeg hadde regnet med å betale 2400 for å bryte, samt 399 for en måneds forbruk med italk small, men i tillegg får jeg såkalt "faste avgifter" på til sammen ca. 100kr??

er det noen her som kan forklare meg hva dette er?

skal uansett ringe til netcom i dag, og gi de en innføring i verbale uttrykk fra folkemunne...

 

(mange vil nok si at jeg skal bare drite i de 100 kronene og betale regningen, men sett at netcom gjør denne feilen med et par tusen kunder, ja så tjener de fort en god del kroner"...)

 

Fant også en link til en person som har lignende problem

 

Fikk også dette idag. Regningen min ble på 3009kr... WTF

Lenke til kommentar
opplever litt tull med iphone/netcom jeg også...

 

fikk regningen for brudd på italk small i dag.

totalt kom regningen på 2900kr?!?

hva i h****te tenkte jeg....

 

jeg hadde regnet med å betale 2400 for å bryte, samt 399 for en måneds forbruk med italk small, men i tillegg får jeg såkalt "faste avgifter" på til sammen ca. 100kr??

er det noen her som kan forklare meg hva dette er?

skal uansett ringe til netcom i dag, og gi de en innføring i verbale uttrykk fra folkemunne...

 

(mange vil nok si at jeg skal bare drite i de 100 kronene og betale regningen, men sett at netcom gjør denne feilen med et par tusen kunder, ja så tjener de fort en god del kroner"...)

 

Fant også en link til en person som har lignende problem

 

Fikk også dette idag. Regningen min ble på 3009kr... WTF

 

Har snakket med netcom og de tok vekk tillegget uten å diskutere!

virker som om de legger til dette bare for å lure penger ut av oss stakkars forbrukere...

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en Iphone 16gb fra netcom.no. Valgte å beholde mitt gamle nummer. Forstår det slik at det tar noen dager før porteringen er gjennomført, men telefonen er sendt, så den har jeg om ikke mange dagene. Spørsmålet mitt er: kan jeg bruke Iphone'en på noen som helst måte før porteringen er ferdig? Hva skjer hvis jeg kobler den til Itunes med en gang jeg får den? Må det være sim kort i? Går ut fra at jeg også får nytt sim kort om ikke lenge.

Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde sett fram til å kunne leke meg litt med den med det samme jeg får den, bruke den som ipod osv....

Lenke til kommentar

Jo, jeg har kjøpt meg løs. Jeg ringte dem på mandag og sa at jeg ville si opp bindingen, de sa at jeg da måtte betale ett gebyr, ok. Så det skal ikke være noe problem. Men går det an å aktivere Iphonen i Itunes, med et Telenor sim kort i? Må man aktivere den for å bruke den som Ipod?

Lenke til kommentar
Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan i all bergen får jeg lagt inn egne ringetoner på iPhone 3G (ikke jailbreaket) ?

Jeg brukte et av mine lydprogrammer til å lage en mp3-fil på under 30 sekunder, deretter hentet jeg den inn i iTunes, encodet den til AAC (m4a) der, kopierte den nye filen ut på skrivebordet, renamet den fra .m4a til .m4r og la den inn igjen i iTunes.

 

Ligger guider på youtube også, som tar utgangspunkt i at du endrer lengden på sanger direkte i iTunes - men jeg liker å ha litt mer frihet på redigeringen.

 

:cool:

 

Ser dere sier det går å få ringetoner i mp3, annet enn de som er lagt inn standard. Dette var jo en stor lettelse, men går noe lignende ann for SMS-tonene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...