Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært å hentet min 3GS og har testet den litt.

Men jeg har et spørsmål.

Jeg tenkte jeg skulle overføre mine kontakter fra min gamle Nokia, men når jeg slår på bluetoothen på iphonen finner den ikke min nokia, men nokiaen finner iphonen.

Og når jeg prøver å overføre kontakten ettersom nokiaen finner iphonen står det at den ikke kan koble til iphonen.....

Er dette et kjent problem eller må iphonen inn til rep. før jeg har fått brukt den??

Lenke til kommentar

Fikk mail fra telekiosken i går rundt kl 2 om at iphonen min var sent.

 

Når jeg nå sjekker opp sporingsnummeret på posten.no får jeg : INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING

 

Er det noen som bestilte fra telekiosken.no som faktisk har fått oppdatert at pakken er motatt ?

Lenke til kommentar
Fikk mail fra telekiosken i går rundt kl 2 om at iphonen min var sent.

 

Når jeg nå sjekker opp sporingsnummeret på posten.no får jeg : INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING

 

Er det noen som bestilte fra telekiosken.no som faktisk har fått oppdatert at pakken er motatt ?

 

Blir nok levert til posten på mandag. Da den ikke har forlatt lagrene til kjedehuset enda.

Lenke til kommentar
Har vært å hentet min 3GS og har testet den litt.

Men jeg har et spørsmål.

Jeg tenkte jeg skulle overføre mine kontakter fra min gamle Nokia, men når jeg slår på bluetoothen på iphonen finner den ikke min nokia, men nokiaen finner iphonen.

Og når jeg prøver å overføre kontakten ettersom nokiaen finner iphonen står det at den ikke kan koble til iphonen.....

Er dette et kjent problem eller må iphonen inn til rep. før jeg har fått brukt den??

Blåtann på iPhone er der kun for Headsett, ikke for å koble til andre telefoner, PC eller overføre data, kun headsett...

(edit: handsfree)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...