Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at Apple forstår de må gi Norge litt flere enheter på neste forsyning, grunnen til at 3GS skulle begynne salget i dag og ikke tidligere i måneden var vell at de skulle ha klar flere telefoner? Likevel er det utrolig mange som ikke har fått.

Og JA jeg skriver dette i litt frustrasjon over at personen forran meg i køen kjøpte den siste telefonen de hadde i butikken.

Lenke til kommentar
Håper at Apple forstår de må gi Norge litt flere enheter på neste forsyning, grunnen til at 3GS skulle begynne salget i dag og ikke tidligere i måneden var vell at de skulle ha klar flere telefoner? Likevel er det utrolig mange som ikke har fått.

Og JA jeg skriver dette i litt frustrasjon over at personen forran meg i køen kjøpte den siste telefonen de hadde i butikken.

Er ikke bare Norge som fikk få iPhones, Telesoneria (sp?) fikk visst bare 500 iphones å fordele til hele skandinavia, Finland fikk 100 (ingen kilde, IRC dude sa det til meg).

Lenke til kommentar

Noen som vet MMS-oppsett til OneCall? Kom hjem fra jobb nettopp, og i posten lå min nye 3GS, men på nettsidene til OneCall finner jeg ikke iPhone (eler Apple), som modell/produsent av oppsett til MMS.

Hadde vært kjekt å få dette før helga egentlig, og kundeservice telefonen dems er stengt nå.

Lenke til kommentar

Var deilig å komme til telekiosken i dag tidlig å hente 2 reserverte 32gb svart :) Første gang jeg bruker iphone.. den er helt nydelig! Alt kjører smooth, går greit å skrive meldinger med QWERTY touch tastatur faktisk, trodde jeg kom til å bruke lenger tid på å bli vant til det :)

Talekommando var digg, og kameraet er bedre enn jeg hadde forventa. Video blir veldig bra.

Edit: Ooh fant meg The secret of monkey island!

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for en måned siden en splitter ny 3G, da damen bak disken fortalte meg at jeg kunne kjøpe en 3GS og fortsette mitt abb uten noen form for avgifter. I dag var jeg innom og skulle gjøre realitet av påstanden, men ble møtt med et "nei, du må ut med 3500 for å bryte ditt iTalk small, for å kjøpe en telefon med iTalk small"

:no:

Lenke til kommentar
Jeg har sendingsnummer som starter på 1000, men har ikke fått noe mail på at den er sendt. Har bestilt en 32GB hvit på tirsdag fra telenor. Noen som har noen idé på når jeg får min?

Alle hadde sporingsnummer som begynte på 1000... Det var vel mange flere tall etter det igjen eller hva?

Lenke til kommentar
Snakket akkurat med kundeservice. Opprettet betyr mest sannsynlig at du ikke får telefon, slik det gjorde for meg. Manuell kredittsjekk på grunn av manglende treff hos lindorf. Hvorfor de tar en kredittsjekk på noen som allerede er kunde hos dem skjønner jeg meg ikke på.

For noe tull... Men abonnementet mitt endret de til iTouch uten å blunke.. Er de sikre på at jeg kan betale det da?

Er under ett år siden jeg kjøpte min c905 og kunne derfor ikke kjøpe ny mobil på det gamle nr. Valgte å lage nytt nr.

Lenke til kommentar

Har en sinnsykt irriterende bug på min iPhone. Mobilen viser hele tiden at jeg har en ulest melding. Når jeg åpner melding-menyen, kommer jeg automatisk inn i konversasjonen med mamma. (...) Har prøvd å slette meldingene, men det står fortsatt at jeg har en ulest melding.

Noen som har opplevd lignende eller vet hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Jeg har sendingsnummer som starter på 1000, men har ikke fått noe mail på at den er sendt. Har bestilt en 32GB hvit på tirsdag fra telenor. Noen som har noen idé på når jeg får min?

Alle hadde sporingsnummer som begynte på 1000... Det var vel mange flere tall etter det igjen eller hva?

Ja, var tall etter det.. men var det ikke ordrenummer som starta på 1000 som ble sendt i dag? så jeg hadde skrevet sendingsnummer, men mente ordrenummer.

Lenke til kommentar

Har folk som har bestilt fra Telekiosken fått en e-post om at telefonen dems er sendt?

Jeg har ikke fått noe enda og begynner å bli litt bekymret her. Det står heller ingenting i ordrebekreftelsen jeg fikk at jeg skulle få noen e-post når telefonen ble sendt. Så håper litt at de ikke sender ut slike e-poster. Jeg bestilte dog ganske sent på mandag. I halv 8 tiden på kvelden.

Lenke til kommentar
Har folk som har bestilt fra Telekiosken fått en e-post om at telefonen dems er sendt?

Jeg har ikke fått noe enda og begynner å bli litt bekymret her. Det står heller ingenting i ordrebekreftelsen jeg fikk at jeg skulle få noen e-post når telefonen ble sendt. Så håper litt at de ikke sender ut slike e-poster. Jeg bestilte dog ganske sent på mandag. I halv 8 tiden på kvelden.

Er redd for at du da heller ikke er en av de som får første utsendelse.

Jeg bestilte også mandag, da de var bekreftet 310709. Fikk beskjed fra deres kundeservice at min telefon ikke ble sendt tidligst før neste parti kom, dvs 110809.

Jeg kansellerte, og gamblet på butikk i Oslo. Skaffet meg en der!

Forhåndsbestilling gjør jeg ALDRI mer. Makan...

Lenke til kommentar
Har en sinnsykt irriterende bug på min iPhone. Mobilen viser hele tiden at jeg har en ulest melding. Når jeg åpner melding-menyen, kommer jeg automatisk inn i konversasjonen med mamma. (...) Har prøvd å slette meldingene, men det står fortsatt at jeg har en ulest melding.

Noen som har opplevd lignende eller vet hvordan jeg kan fikse det?

Prøv å slå av og på telefonen.

Funker her når det skjer til meg.

Lenke til kommentar

Kan folket svare meg på en ting? Helt siden i går har jeg fått denne meldingen når jeg åpner diverse programmer:

"Kompass vil bruke stedet der du er nå".... Ok eller avbryte.

I dette tilfellet kompasset da på 3GS.

Hvorfor får enn dette spørsmålet hele tiden? Mener kameraet også spurte om dette.

Lenke til kommentar
Kan folket svare meg på en ting? Helt siden i går har jeg fått denne meldingen når jeg åpner diverse programmer:

"Kompass vil bruke stedet der du er nå".... Ok eller avbryte.

I dette tilfellet kompasset da på 3GS.

Hvorfor får enn dette spørsmålet hele tiden? Mener kameraet også spurte om dette.

Tror alle apps. med geotagging spør deg tre ganger også lagrer den det og bruker dette som preferanse videre. Er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var heldig. Prøvde først netcom sine hjemmesider, det var jo en gedigen fiasko (hvor skakke i hodet er netcom som ikke tillater forshåndsbestilling men oppfordrer alle til å komme til siden kl 9 på samme dag??). Ga så egentlig opp, men tenkte jeg skulle ringe expert...de hadde igjen én eneste iphone, en svart 16GB version med netcom - akkurat det jeg var ute etter. Fikk den reservert og hentet den senere på dagen. Happy camper

Lenke til kommentar

Kompasset bruker vel tilkoblingen din til å fastsette hvor du er og hvor du snur telefonen, og kameraet bruker posisjonen din til å finne ut hvor du tok bildet. Grunnen til at du blir spurt er vel ikke for noe annet enn at du skal være klar over det.

Legger ut to bilder jeg tok tidligere i dag. Det første har eg lekt litt med med en App på telefonen som jeg ikke husker hva heter, men det andre er originalt.

459323.jpeg 459324.jpeg

(You may want to CTRL + ScroolWheel to resize pics in ur browsur)

Såååeh... er det lov å snakke om jailbreak her inne og hvordan er det med å bruke jailbreak samtidig som man synkroniserer mot iTunes osv. /care om det ikke er lov å snakke om.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...