Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer telefonen til å koste mer i butikker som f.eks Telehuset enn på telenor.no?

Reserverte 2x 32GB hos telekiosken på tirsdag, der var prisen med Telenor Surfprat M 2190 kr (samme som telenor.no)

Hos telekiosken i sarpsborg (storbyen senter) så har de allerede fått telefonen i butikken, ringte dem i sta å spurte om de fikk inn på fredag. Men de får ikke lov å starte salget av telefonen før på fredag :(!

Fikk du betale med en gang, eller måtte du vente til fredag? Var innom en Telekiosken på tirsdag også, og han sa han ikke visste om prisene ble de samme som på nettet før senere i uka. Han sa også han skulle sende meg en sms med prisen når han fikk det, men har ikke hørt noe enda...

Spørs om jeg må innom en tur igjen i dag og høre?

Lenke til kommentar

Det er faktisk en årsak til at man har en søkefunksjon i forum. Noen spørsmål i denne tråden er debattert litt vel mange gang, og det står mye info på nesten samtlige nettsider som skriver om data/mobil.

Forumet får en bedre kvalitet om man har dette i bakhodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

noen som har vært ute for at iphonen bare plutselig dør? telefonen min bare slukna nå, hadde masse strøm på batteriet, men bare døde. setter i laderen så er det fremdeles null liv. gha dette er katastrofe :cry:

Lenke til kommentar
noen som har vært ute for at iphonen bare plutselig dør? telefonen min bare slukna nå, hadde masse strøm på batteriet, men bare døde. setter i laderen så er det fremdeles null liv. gha dette er katastrofe :cry:

Hm... betryggende. :whistle: Og det er en 3GS?

Lenke til kommentar

Hold home knappen og "sleep/slå av knappen" samtidig i ca 10 sekunder. Hvis ikke det hjelper, ta og koble den til datamaskinen og prøv restore.

Lenke til kommentar

Hold home knappen og "sleep/slå av knappen" samtidig i ca 10 sekunder. Hvis ikke det hjelper, ta og koble den til datamaskinen og prøv restore.

Og om ikke det hjelper må du få en ny telefon.

Lenke til kommentar
Jeg vuderer å selle min Nokia 5800 og kjøpe iPhone. 5800 hadde ikke denne WOW effekten jeg håpet på, og 3GS ser lovende ut. Hvor lenge varer batterien på den? Hvis man bare bruke den til vekkerklokke, og mp3 i ca. 1 time og ca 10 min snakking.

2-3 dager uten problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

strøm på min varer fint 3-5 dager med lite tlf, avskrudd 3g og wlan på. da går det ingenting med sms og lignende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...