Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok..så den har 2 knapper? Vanlige gamer muser har minst 4:) samt scroll-hjul:) (for å scrolle våpen hehe)

Mac-musa har 4 knapper den også. Og scroll.

Men den musa er vel ikke 1. valg for "gamere", akkurat som at Mac ikke er det.

Og til du som nevner at jeg drar frem denne musa. Jeg har ikke peiling på Mac, aldri eid en, men hadde hørt at det ikke var noe "høyreklikk"-problematikk på Mac lenger. Noe det tydeligvis ikke er heller, ettersom man kan bruke akkurat den musa man vil.

Edit: Sorry for off topic forresten.

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Har et spørsmål til dere som har vanlig abb(feks tele2 sheriff osv, ikke et der data-trafikk er inkludert i pris) og bruker en del data-trafikk på iphonen, hva ligger regningen deres på i mndn ca?

Min varierer fra 50,- til 150,- alt ettersom. Jeg bruker ikke mye datatrafikk. Bare enkle oppdateringer der jeg henter mail, sjekker FB, vær etc. Ellers er den på wifi for det meste.

Har OneCall Mobil Faktura.

Lenke til kommentar

Sjekket med nettbutikken nå. Mitt abb. er også forsinket til 15.08.09, fra å være sikker 31.07.09 for 10min siden.

Jeg slettet ordret!!

Ringte en butikk jeg vet om i oslo, og fikk reservert en hvit 16GB til imorgen. Kunne kommer når som helst, trengte ikke å være der kl 10, kunne komme når som helst, så kunne jeg hente telefonen :)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Sjekket med nettbutikken nå. Mitt abb. er også forsinket til 15.08.09, fra å være sikker 31.07.09 for 10min siden.

Jeg slettet ordret!!

Ringte en butikk jeg vet om i oslo, og fikk reservert en hvit 16GB til imorgen. Kunne kommer når som helst, trengte ikke å være der kl 10, kunne komme når som helst, så kunne jeg hente telefonen :)

Bestiller ikke iPhone på nettet om man bor i en by... det blir for stort sjansespill ;) De fleste butikker har nok på lager til at du forts. kan komme deg på venteliste... har en hvit 32 GB som venter på meg i morra, hentes innen kl 14.

Lenke til kommentar

Jeg slettet ordret!!

Bestiller ikke iPhone på nettet om man bor i en by... det blir for stort sjansespill ;) De fleste butikker har nok på lager til at du forts. kan komme deg på venteliste... har en hvit 32 GB som venter på meg i morra, hentes innen kl 14.

Jeg ville helst ha 32GB Hvit, men det hadde han ikke flere av:(

Så tok 16GB Hvit. Velger hvit fordi da synes ikke spindelvevs ripene så godt, da jeg ikke bruker cover.

Lenke til kommentar
ok..så den har 2 knapper? Vanlige gamer muser har minst 4:) samt scroll-hjul:) (for å scrolle våpen hehe)

Det går fint å plugge en slik gamer mus inn i en Mac:)

ok ok mac har kommet et "museskritt" lenger da. Men så er det jo ikke akkurat mange spill til mac da hehe. Men i bunn og grunn så mener jeg at windows er det beste OS'et til en pc. Jeg hater både mac og linux.

Lenke til kommentar
Jeg ville helst ha 32GB Hvit, men det hadde han ikke flere av:(

Så tok 16GB Hvit. Velger hvit fordi da synes ikke spindelvevs ripene så godt, da jeg ikke bruker cover.

Jeg valgte hvit fordi alle andre skal ha svart. :p Men nå ser det jo ut til at svært mange skal ha hvit her i hvert fall, hehe...

Hvit er dessuten langt mer ripebestandig (dvs. de vises ikke), samt at fingermerker etc. ikke vises på hvit.

Vet ikke hva jeg skal med 32 GB, har 8 GB på min Nokia N95 8GB som jeg har hatt i 1,5 år, og der har jeg vel fylt opp 1 GB eller noe nå. :p Aldri sletta noe...

Lenke til kommentar
Vet ikke hva jeg skal med 32 GB, har 8 GB på min Nokia N95 8GB som jeg har hatt i 1,5 år, og der har jeg vel fylt opp 1 GB eller noe nå. :p Aldri sletta noe...

hvis du har musikken på iTunes så flytter jo den over ALT hvis du lar den gjøre det og har nok diskplass. Min 8GB iPhone 3G kom til kort. Måtte velge bort musikk og bilder.

Blir kanskje bedre nå med 16GB. Jeg kunne få 32GB svart, men under sterk tvil valgte jeg 16GB Hvit.

Lenke til kommentar

hvis du har musikken på iTunes så flytter jo den over ALT hvis du lar den gjøre det og har nok diskplass. Min 8GB iPhone 3G kom til kort. Måtte velge bort musikk og bilder.

Blir kanskje bedre nå med 16GB. Jeg kunne få 32GB svart, men under sterk tvil valgte jeg 16GB Hvit.

Sterk tvil med hvit her også ja.. må vel leve med gay-stempel fremover nå. :p Men, men!

Jau, om man øser over all musikken så skal det vel ikke være noe problem å fylle nei...

Lenke til kommentar
Sterk tvil med hvit her også ja.. må vel leve med gay-stempel fremover nå. :p Men, men!

Det er det mange som sier, men Android telefonene kommer jo også i hvit, ingen er gay når de har den...

Uansett er det in å være gay er det ikke. Kvinnfolk åpner seg opp for deg har jeg hørt, når dem tror dem ikke har noe å frykte :dribble:

Jeg slettet ordret!!

Hvordan slettet du orderen?

Ring Telenor Nettbutikk, oppgi ordrenr, be om at de skal slette hele dritten.

Lenke til kommentar
Ring Telenor Nettbutikk, oppgi ordrenr, be om at de skal slette hele dritten.

Da var det gjort. Fikk nemlig reservert en fra telekiosken :D

BRA, da får vi forhåpentligvis ny iPhone imorgen :new_woot:

De som ikke sletter ordrene sine havner vel bare høyere opp i køen hos telenor, og får kanskje telefonen tilsendt likevel.

Men butikk er det beste uansett. Tror Netcom var den smarteste operatøren her likevel, ved at de ikke starter noen form for forhåndsbestilling overhodet. De visste vel at de kun har et få tall mobiltelefoner å selge.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Står veldig på farten her og jakter på den rimligste løsningen for en 32GB, sort for å bruke hvilke som helst abonnement.

Står helt sikkert i tråden flere ganger allerede, men om noen kunne bare vært overbærende med min "latskap" pga av dårlig tid og gitt en henvisning.

thx!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...