Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm.. skulle gjerne sett det og testet det ut før jeg kjøper det. Enten kjøper jeg det, eller så skaffer jeg meg forsikring fra Telenor :p

Du har god smak.. samme farge og størrelse som meg. ;P

Jeg har forsikring fra Telenor, den har skaffet meg 2 nye mobiler gratis. :w00t: (Nei, jeg har ikke drevet med lureri, hatt mobilforsikring i snart 10 år, så 2 nye telefoner på den tida er ikke så mye...)

Lenke til kommentar

Flotters :)

Er veldig skeptisk, så spørs om jeg ikke må prøve selv. Men andres meninger kommer alltid godt med!

EDIT:

Hmmm.. skulle gjerne sett det og testet det ut før jeg kjøper det. Enten kjøper jeg det, eller så skaffer jeg meg forsikring fra Telenor :p

Du har god smak.. samme farge og størrelse som meg. ;P

Haha, nice :p Litt jalla at den er hvit bak og svart foran da men :) Leste i testen av amobil at man så fingermerker lettere på den svarte enn den hvite, så det var grunnen til at jeg valgte hvit.

Jeg har forsikring fra Telenor, den har skaffet meg 2 nye mobiler gratis. :w00t: (Nei, jeg har ikke drevet med lureri, hatt mobilforsikring i snart 10 år, så 2 nye telefoner på den tida er ikke så mye...)

Haha, litt skal man ha igjen for penga ;)

Hadde en kunde seneste for ca. 6 dager siden som hadde forsikring på mobilen sin. Han la den på gulvet og tråkket på den midt inne i butikken foran meg :!:

Endret av Andak
Lenke til kommentar

var iallefall iskin solo fx og power support crystal film som fikk masse skryt på macrumors, og stoler ganske mye på dem, men kommer men en liten snart jeg da:)

GN får komme meg gjennom 12 timers vakt i morgen, blir ikke lett med iphone i hode:S

Lenke til kommentar
Noen flere enn meg som har gått til anskaffelse av iSkin FX og Power support crystal film, slik at man er klare for 3GS?:D

Blir nok naken iPhone... må jo få frem designen til sitt fulle. ;)

Hvordan er overflaten på Power support crystal film? Er den helt glatt eller litt "ruglete"?

iPhone med Power support crystal film:

Om du vil få frem designet samtidig som du beskytter iPhonen mot riper burde du kanskje skaffe deg "Zagg InvisibleSHIELD Full Body" (Se filmen)

NICE!!!

Spørsmålet er om den blir "klumpete" :hmm:

Lenke til kommentar
NICE!!!

Spørsmålet er om den blir "klumpete" :hmm:

Jeg har ikke prøvd den selv (for jeg har ikke iPhone eller iPod Touch :( ) men man kan ha problemer med å bruke annen gymmi/plastik beskyttelse i tillegg. BTW InvisibleSHIELD gjør at iPhoneen kan henge på speilet eller andre glatte overflater ;)

EDIT: Se diverse tester her!

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hva mener du med klumpete?

Altså.. en kamerat har Iphone 3G, og har en slags gummiveske utenpå som gjør at telefonen blir nesten tre ganger så tjukk som vanlig. I tillegg er det slikt design at den ser ut som en kontroll over et militært rakettsystem (altså veldig dårlig design).

Flott at vi har forhandlere som deg rundt om i landet ...

Sa jeg noe om at han fikk godkjent forsikringssaken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...