Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rusher:

Du har nok mest sannsynlig rett, men det går an å gjøre andre oppmerksom på det på en mer høflig og mindre nedlatende måte. Jeg (og sikkert andre som har handlet hos Telekiosken) har foreløpig kun fått denne kontrakten, så enten den er gammel eller ei, er det den jeg teknisk sett må forholde meg til, selv om jeg forventer å få de prisene som står på Telenor sine sider. Dessuten var vel litt av denne diskusjonen også omkring det å først informere om avtalevilkårene etter at man har betalt, noe som er høyst uvanlig for å si det mildt.

Ja, men det å skrive feil info i flere tråder som Trollis har gjort her. Samtidig sende meg idiotiske PM'er, det er bare unødvendig og latterlig. Rett skal være rett. :)Det er info fra Telenor som stemmer, som du sier.

Lenke til kommentar

jeg fikk beskjeden "this computer is already authorized. including this one. you hav autorised one computer out of your available 5." når jeg prøvde å autorisere pcen min. kan jeg ikke gjøre det mer? jeg har prøvd å ta vekk autoriseringen fra datan og prøve på nytt, men det funka ikke. noen som kan forklare hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
jeg fikk beskjeden "this computer is already authorized. including this one. you hav autorised one computer out of your available 5." når jeg prøvde å autorisere pcen min. kan jeg ikke gjøre det mer? jeg har prøvd å ta vekk autoriseringen fra datan og prøve på nytt, men det funka ikke. noen som kan forklare hva jeg skal gjøre?

Hentet fra Apple:

To authorize a computer to play purchases using your Apple Account

Select a song, video, or audiobook you've purchased (in your library or the Purchased playlist).

Click the Play button.

If the computer is already authorized, the item plays. If the computer has not yet been authorized, iTunes asks you to enter the Apple ID and password you used to purchase the song.

Remember to deauthorize your computer before you sell it, give it away, or get your computer serviced.

kilde:

http://support.apple.com/kb/HT1420

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Hentet fra Apple:

To authorize a computer to play purchases using your Apple Account

Select a song, video, or audiobook you've purchased (in your library or the Purchased playlist).

Click the Play button.

If the computer is already authorized, the item plays. If the computer has not yet been authorized, iTunes asks you to enter the Apple ID and password you used to purchase the song.

Remember to deauthorize your computer before you sell it, give it away, or get your computer serviced.

kilde:

http://support.apple.com/kb/HT1420

hmm. jeg deautoriserte den ikke før jeg formaterte pcen. hvis det er det som er problemet hva kan jeg gjøre da?

Lenke til kommentar
Rusher:

Du har nok mest sannsynlig rett, men det går an å gjøre andre oppmerksom på det på en mer høflig og mindre nedlatende måte. Jeg (og sikkert andre som har handlet hos Telekiosken) har foreløpig kun fått denne kontrakten, så enten den er gammel eller ei, er det den jeg teknisk sett må forholde meg til, selv om jeg forventer å få de prisene som står på Telenor sine sider. Dessuten var vel litt av denne diskusjonen også omkring det å først informere om avtalevilkårene etter at man har betalt, noe som er høyst uvanlig for å si det mildt.

Ja, men det å skrive feil info i flere tråder som Trollis har gjort her. Samtidig sende meg idiotiske PM'er, det er bare unødvendig og latterlig. Rett skal være rett. :)Det er info fra Telenor som stemmer, som du sier.

Det som er unødvendig og latterlig fra din side er at du hisser deg sånn opp. Jeg har da sannelig rett til å skrive på forumet hva Telenor har skrevet i kontrakten, det er da høyst aktuelt å diskutere slike ting. Om det stemmer eller ikke har selvfølgelig både du og andre lov å kommentere uten å bli helt usakelig. Ta en lykkepille eller flere og smil til livet :)

Lenke til kommentar
Kan noen bekrefte at det er mulig, gratis, og helt kurant å få åpnet en Telenor-låst iPhone 3gs til bruk med Ventelo? Hvordan skjer dette i praksis, må tlf fysisk være i butikken?

det er gratis med telenor ja

ring folka, vent i xx minutter/timer og sync telefonen med itunes og den er opplåst

Lenke til kommentar
Noen flere enn meg som har gått til anskaffelse av iSkin FX og Power support crystal film, slik at man er klare for 3GS?:D

Blir nok naken iPhone... må jo få frem designen til sitt fulle. ;)

Hvordan er overflaten på Power support crystal film? Er den helt glatt eller litt "ruglete"?

iPhone med Power support crystal film:

3096094342_7d11f97a3f.jpg

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Kan noen bekrefte at det er mulig, gratis, og helt kurant å få åpnet en Telenor-låst iPhone 3gs til bruk med Ventelo? Hvordan skjer dette i praksis, må tlf fysisk være i butikken?

det er gratis med telenor ja

ring folka, vent i xx minutter/timer og sync telefonen med itunes og den er opplåst

Bare sånn at jeg er helt sikker på å ikke drite meg ut: Jeg kjøper altså iPhone, får den låst opp gratis hos Telenor, bruker Ventelo som operatør, beholder abonnementet som fulgte iPhonen og betaler Telenor 129 kr pr mnd i 12 mnd, sier opp og er fri? Isåfall er jo dette billigere en avbruddsgebyr, slik jeg forstår det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...