Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Rusher:

Du har nok mest sannsynlig rett, men det går an å gjøre andre oppmerksom på det på en mer høflig og mindre nedlatende måte. Jeg (og sikkert andre som har handlet hos Telekiosken) har foreløpig kun fått denne kontrakten, så enten den er gammel eller ei, er det den jeg teknisk sett må forholde meg til, selv om jeg forventer å få de prisene som står på Telenor sine sider. Dessuten var vel litt av denne diskusjonen også omkring det å først informere om avtalevilkårene etter at man har betalt, noe som er høyst uvanlig for å si det mildt.

Endret av littleme1985
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men uansett denne minimumsfaktureringen eller ikke, hvis man ikke skal bruke abonnementet, og bare har det som en nedbetalingsordning på telefonen, vil det jo lønne seg med SuperPluss og ikke FriHet.

Og har man et forbruk på under 99 kr så vil det jo også lønne seg med SuperPluss fremfor FriHet.

Lenke til kommentar

Var dette et abonnement skjema man manuelt fyller ut, eller kontrakten som blir skrevet ut etter at bestillingen er sendt fra onlineforhandler?

Lurer på om de sender ut telefonene i morra, sånn at i alle fall de som bor i nærheten av Oslo får på fredag.

Noen som vet?

Tror noen sa en gang her at de startet utsending på fredag.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

iTouch abb-et så følger det med 500 mb noe som er bra. Men hva koster det per MB hos Telenor? Klarer ikke å finne det. Har bare funnet at det er makspris på 10 kroner (?) per dag.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Var dette et abonnement skjema man manuelt fyller ut, eller kontrakten som blir skrevet ut etter at bestillingen er sendt fra onlineforhandler?

Det var i forbindelse med onlinebestillingen hos Telekiosken, valgte abb, betalte via egen side (glemt ka den ordningen heter), og fikk opp en bestillings/betalingsbekreftelse der man fikk link til denne kontrakten, som virket som en standardkontrakt for kjøp av telefon med FriHet. Litt sånn "og forresten".

Lenke til kommentar

Da har jeg vært og hentet min nye 3GS 16GB i Sort i Oslo by. En butikk (lovte å ikke si hvor) ringte og spurte om jeg ville ha nå eller på fredag.

Får ikke låst opp operatørlåsen før fredag.

De hadde fått inn 3st i dag. En kar var rett før meg og hentet sin. Var en igjen når jeg gikk.

Endret av IngveR
Lenke til kommentar
Da har jeg vært og hentet min nye 3GS 16GB i Sort i Oslo by. En butikk (lovte å ikke si hvor) ringte og spurte om jeg ville ha nå eller på fredag.

Får ikke låst opp operatørlåsen før fredag.

De hadde fått inn 3st i dag. En kar var rett før meg og hentet sin. Var en igjen når jeg gikk.

Javell, vi kunne ikke brydd oss mindre. Er jo totalt uinteressant, når du ikke sier hvor.

Lenke til kommentar

Lurer på om de sender ut telefonene i morra, sånn at i alle fall de som bor i nærheten av Oslo får på fredag.

Noen som vet?

Tror noen sa en gang her at de startet utsending på fredag.

Yepp. Dem skulle ikke begynne å sende ut før på fredag. Er vi i oslo heldige får vi den på lørdag. hvis ikke, blir det monday..

Lenke til kommentar
Dette er faktisk riktig tråd å dele med andre at man har fått tak i en 3GS.

Ja, og evt hvor? :whistle:

Hvorfor mase så mye om hvor folk har gjort slike reservasjoner? Jeg gikk til en butikk i Oslo og spurte om de hadde reservasjonsliste, og de svarte nei. Så gikk jeg til neste butikk 150m lenger unna og de sa ja! Og forresten fikk de inn telefoner i dag og kunne informere meg om at jeg kom til å få den telefonen jeg ønsket. Hvorfor skulle jeg fortelle åpent på dette forumet om hvilken butikk det gjaldt? Det kunne jo ende opp med at de fikk kritikk av kjedeledelsen og måtte kansellere sine reservasjoner, og det vil man jo ikke risikere.

Folkens, om dere ønsker noe i livet vis litt iniativ :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg fått en iPhone dagen før lanseringen hadde jeg vært glad og fornøyd, for så å sende en mail om regelbruddet til forhandlerens operatør.

Som alltid er det slik at det går utover resten når enkelte velger å ta snarveier og bryte regler.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk riktig tråd å dele med andre at man har fått tak i en 3GS.

Ja, og evt hvor? :whistle:

Å si at man har bestilt telefonen og får den om få dager er stort sett det folk gjør i denne tråden, så å da si at man har fått den er egentlig ikke så veldig forskjellig. Det er lov å ikke bry seg, men folk kommenter ikke ting de ikke bryr seg om. Så at du kommenterte det betyr jo at du egentlig bryr deg?

Nei nok om det. Om 2 dager kommer alle postene i denne tråden til å dreie seg om at man har telefonen i hus og hvor fantastisk det er. Sånn er det.

Lenke til kommentar

Forstår at enkelte er frustrete. Skulle gjerne sagt hvor jeg fikk den, men jeg holder det jeg lover.

Har jailbreaket den og lagt inn ultrasn0w siden jeg ikke får låst den opp før fredag. Gikk helt fint. Merker stor forskjel på hastighet i forhold til min gamle iPhone. Har lagt inn Winterboard og 1 theme og noen småprogrammer og alt sviver som ei klokke. Telefonen er kjempebra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...