Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Planlegger å kjøpe en svart Iphone 3GS 16GB hos NetCom sin nettbutikk, når de slipper den 09:00 på fredag!

Ser fram til det.

Var i kontakt med en hos netcom for 5 min siden. han sa at det var ikke sikkert dem hadde nok telefoner å legge ut i nettbutikken på fredag. Så han kunne ikke garantere dette.

Dårlig gjort av NetCom, i så fall. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har drevet å sett litt på de ulike abonnementene telenor tilbyr med 3GS, men jeg klarer ikke å konkludere i hvilket abonnement som er billigst. Det ser ut som om svært mange av dem er veldig like, og at noen rett og slett ikke er like gunstige som andre. Akkurat nå heller jeg mot Djuice Complete.

Jeg har et relativt lavt forbruk, for det meste meldinger og en del ringing. Jeg kommer ikke til å bruke 3G så alt for mye, siden der jeg studerer/bor er det WLAN-dekning over alt.

Er det et abonnement som er det rimligste? Evt er det noe som ender opp billigere/passer bedre for meg enn Djuice Complete?

Lenke til kommentar
Er det noen butikker som kan bekrefte at de får telefonen til fredagen? (ikke nettbutikker)

Har maila litt rundt for å sjekke status.

Elkjøp sier at de får inn noen få her og der. Spaceworld har sagt at de får inn (Megastore få r inn flest). Lefdal får inn noen få. Expert får inn. Eplehuset får inn noen få - men der er det ventelister, så de som ikke står på listen får ikke.

Telehuset på Alnabru får inn - men de starter ikke salget før kl 16, skrev de i e-posten. Synes det virka merkelig, menmen. Skrev også at de ikke fikk inn så mange som de hadde håpa på.

Lenke til kommentar
Noe feil her på de siste sidene.

Telenor FriHet:

Utenfor bindingstid er det en minimumsfakturerering på 49 kr per mnd. Er man i bindingstid foreligger det ingen minimumsfakturering, men en månedspris på 199 kr. Ref punkt 1. Det er lignende vilkår hos NetCom FlexiTalk og Tele2 Champion.

Skulle til å rette angående gratis opplåsning av iPhone, men her har de tydeligvis endret praksis siden mobilen var ny. Det er jo bra :)

Joda :) Jeg hører hva enkelte av dere sier, men Telenor sier noe annet i kontrakten. Har dere egentlig lest kontrakten som kommer opp etter at bestillingen er fullført?

Månedspris og minimumsfakturering er jo 2 forskjellige ting, månedsprisen på Frihet er jo bare en nedbetaling av telefonen da det i utgangspunktet ikke er noe månedspris på dette abonnementet.

Igjen du tar feil av en eller merkelig grunn, mest sannsynlig lest en flere år gammel kontrakt\vilkår på en nettside.

i abonnementsvilkårene til telenor står det: "Minimumsfakturering

Ringer og sender du SMS/MMS eller bruker andre tjenester for mindre enn 49 kroner per måned, vil fakturaen din likevel bli på minimum 49 kroner. Kjøper du ny mobiltelefon og inngår en 12-måneders avtale gjelder ikke minimumsfakturering i avtaleperioden."

Lenke til kommentar

skriver her. det har vell ikke så mye å si om det er iphone ellet touch..

jeg skulle prøve å synkronisere ipoden min i itunes for en god stund siden, men mine spill og programmer som var kjøpt på appstore kunne ikke autoriseres eller hva det var, det sto noe med at jeg har brukt alle 5 autoriseringer og at jeg ikke kan gjøre det mer eller noe (det er en god stun siden så jeg husker ikke så mye av det nå)

kan jeg ikke få tilbake de programmene jeg har kjøpt på appstore? eller er det noe jeg kan gjøre?

jeg er elendig til å forklare. håper noen forsto.

Lenke til kommentar
Konge da har jeg fått Reservert en iPhone 3GS 32 GB:) gleder meg til fredagen:D

hvor da?

Er så heldig å kjenner noen da vettu:) Faktisk første gang jeg er så heldig;)

Til posten over meg, Nei det går ikke ann å skifte deksel, isåfall må du gjøre det selv, og da bryter du med garantien.. dekselet er heller ikke til å ta av.

Endret av philipps
Lenke til kommentar
skriver her. det har vell ikke så mye å si om det er iphone ellet touch..

jeg skulle prøve å synkronisere ipoden min i itunes for en god stund siden, men mine spill og programmer som var kjøpt på appstore kunne ikke autoriseres eller hva det var, det sto noe med at jeg har brukt alle 5 autoriseringer og at jeg ikke kan gjøre det mer eller noe (det er en god stun siden så jeg husker ikke så mye av det nå)

kan jeg ikke få tilbake de programmene jeg har kjøpt på appstore? eller er det noe jeg kan gjøre?

jeg er elendig til å forklare. håper noen forsto.

Så den PCen du prøvde å overføre appene til er ikke autorisert?

Eneste (afaik) du kan gjøre er å fjerne autoriseringen fra en annen PC og så autorisere den du vil synkronisere appene med

@voluz: Kan tenke meg at flertallet går for den svarte ;) Har ikke bestemt meg selv for hvilken farge, men må si at den hvite frister litt mer enn den svarte

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar

Da fikk jeg omsider også bestilt en sort 3GS med 32GB, for henting kl. 10.00 på fredag hos Telekiosken på Jessheim :-)

Pris 3290 + 129 pr. mnd. over 12 mnd. Totalpris: 4838 ! Telenor SIM kortet havner i skuffen, da jeg har SIM kort fra TDC som jobben dekker.

Lenke til kommentar
@voluz: Kan tenke meg at flertallet går for den svarte ;) Har ikke bestemt meg selv for hvilken farge, men må si at den hvite frister litt mer enn den svarte

En smule usikker sjøl ja... hadde egentlig tenkt å gå for den hvite... men en del mener jo at hvit er noe Apple er ferdig med.. andre mener den er gay. :p

Synes den ser grei ut jeg, men...

white-iphone-3g.jpg

Lenke til kommentar

Ringte Chess kundeservice nå. 3GS fås KUN med iTouch (noe som forsåvidt er greit for meg), MEN, man kan ikke bestille før "ut på dagen på fredag" ifølge kundeservice. De hadde ikke noe nøyaktig klokkeslett å gi meg. Så vi får smøre oss med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...